Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Dingen die van mij nog worden toegevoegd: Caribou, King Krule, Bill Callahan, Earl Sweatshirt, Sudan Archives, Wovenhand en Danny Brown, maar is waarschijnlijk wat te dure wens.

Ik vind dat liedje van Jarvis Cocker even verrassend als goed. Ernstig benieuwd naar zijn show. Eindelijk ook eens goed gaan zitten voor Badbadnotgood en blij dat ik gedaan heb. Door Om was ik ook al door verrast. En goede headliners en fijne ontspannen acts als BRCF, Metronomy en Weyes Blood en ook Fontaines DC nog even aftikken. Kortom alweer veel moois op de affiche en wie weet wat er nog bij komt.

Ben ook benieuwd naar Cocker en wat hij gaat brengen. Als zijn nieuwe werk allemaal het niveau haalt van 'Must I Evolve' dan komt dat vast goed. Blijft wel altijd een beetje jammer dat hij solo amper Pulp werk speelt. Maar goed, wie weet komt hij met die band volgend jaar eens terug?

Dingen die van mij nog worden toegevoegd: Caribou, King Krule, Bill Callahan, Earl Sweatshirt, Sudan Archives, Wovenhand en Danny Brown, maar is waarschijnlijk wat te dure wens.

Caribou lijkt mij redelijk zeker voor Lowlands, maar de andere namen zouden toch nog prima kunnen. King Krule zeker.

Ik was in eerste instantie ook in de Violet-val getrapt. Maar het is n DJ....Er zijn inderdaad al veel DJ's geboekt, dus die THREE van vorig jaar gaat echt blijven. en ook op dezelfde plek.

selurxela wrote:
Ik vind dat liedje van Jarvis Cocker even verrassend als goed. Ernstig benieuwd naar zijn show. Eindelijk ook eens goed gaan zitten voor Badbadnotgood en blij dat ik gedaan heb. Door Om was ik ook al door verrast. En goede headliners en fijne ontspannen acts als BRCF, Metronomy en Weyes Blood en ook Fontaines DC nog even aftikken. Kortom alweer veel moois op de affiche en wie weet wat er nog bij komt.

Ben ook benieuwd naar Cocker en wat hij gaat brengen. Als zijn nieuwe werk allemaal het niveau haalt van ‘Must I Evolve’ dan komt dat vast goed. Blijft wel altijd een beetje jammer dat hij solo amper Pulp werk speelt. Maar goed, wie weet komt hij met die band volgend jaar eens terug?

Ja waarom is de band toen gestopt? Pulp staat bij mij op 1 van must-see bands. Ik hoopte ook enorm dat Jarvis op DTRH zou staan, maar helaas.

Ik was in eerste instantie ook in de Violet-val getrapt. Maar het is n DJ….Er zijn inderdaad al veel DJ’s geboekt, dus die THREE van vorig jaar gaat echt blijven. en ook op dezelfde plek.

Geen idee... Hoe weet jij dat dan.. zelfde plek? Mocht het wel zo zijn dan vraag ik me af of FOUR er weer is en of beiden dan weer openlucht area's zijn. Vind al jaren dat ze een groot risico nemen daarmee, want wie gaat daar staan, in de regen?

Indiaantje89 wrote:
Best wel raar dat het er nu nog op staat ;).

Ze lezen dus toch niet mee, hier.
1f609.svg
Heb ze even een berichtje gestuurd, ze hebben het aangepast.

Hoe weet jij dat dan.. zelfde plek? Mocht het wel zo zijn dan vraag ik me af of FOUR er weer is en of beiden dan weer openlucht area’s zijn. Vind al jaren dat ze een groot risico nemen daarmee, want wie gaat daar staan, in de regen?
Ik weet niks zeker. Het is meer slappe verbandjes leggen tussen feitjes: De hoeveelheid DJ acts die nu al zijn aangekondigd vraagt om een apart podium voor die DJs en als er een DJ podium komt met zoveel DJ acts in de lineup dan is een prominente plek ook wel te verwachten, ook gezien het succes van die stage vorig jaar -> conclusie: dezelfde plek.....alleen is dan de vraag waar de SEVEN dan staat als die groter wordt, dat is namelijk wel al gezegd in een interview. Van mij mag de THREE zo de bossen in op de plek van FOUR trouwens, ik hou niet van DJ acts.

Waar gaat Underworld nou naar toe dan ? En Robyn ? Underworld naar DTRH en Robyn komt naar de BKS zondag ?

Robyn is toch te groot om als sib voor Massive Attack te staan? En weet ook niet hoe geslaagd BKS die poppy zondag vorig jaar zelf nou vond.

Robyn zou nog naar Pinkpop kunnen gaan, vind haar eigenlijk ook niet zo'n geweldige match met Best Kept Secret. En al helemaal niet op het hoofdpodium voor Massive Attack.

Underworld kan ook naar een Zwarte Cross of Paaspop, in ieder geval blij dat die niet naar BKS komt.

Users who are viewing this thread