Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
Ook ik mis wat grote kleine namen.. De Chvrches, Beach House, Wilco, Wolf Parade, James Blake... Maar zoals hierboven ook al is opgemerkt, misschien willen ze die aparte ruimte geven aan het eind. Ik hoop het!

Ik had ook wat meer van de vrijdag van The National verwacht. ALs zij het cureren, nemen ze hopelijk nog Phoebe Bridgers, en/of Jenny Lewis mee (hun voorprogramma's van laatste tour). En wat namen van het Homecoming Festival, Japanese Breakfast, Jay Som en Hamilton Leithauser mogen echt wel mee!

En wat Nederlandse namen: Roosbeef, Eefje de Visser, Spinvis.. die verdienen toch ook wel een plekje.

In ieder geval nu drie mooie headliners, en heel blij met Weyes Blood.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dat The National die vrijdag (deels) zou cureren is een aanname die ik nergens gestaafd zie door enig bewijs. Bridgers staat 11 juni nog in de VS dus daar zou ik maar niet op rekenen. Leithauser lijkt niet te touren en Japanese Breakfast en Jay Som stonden nog vrij recent op BKS, wat overigens ook geldt voor een groot deel van de namen op All Points East. Van APE zou ik zelf wel blij zijn met The Orb, Johnny Marr en vooral Kim Gordon en Chromatics
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
MixTape wrote:
Ik zou er trouwens wat voor over hebben als Liz (Elizabeth) Fraser even over komt wippen om Teardrops te zingen bij massive Attack. Kans is waarschijnlijk nihil, ze schijnt liever te tuinieren ofzo, maar deze Cocteau Twins liefhebber heeft haar nog nooit live mogen aanschouwen. een vd mooiste vrouwenstemmen ooit. (subjectief natuurlijk)

Kom in mijn armen! Ben zelf ook groot Cocteau Twins fan. Eigenlijk te jong om de Twins live te hebben gezien, maar heb Liz al wel met Massive gezien. Was genieten.

Virtuele hug coming your way! ;-) Leuk om meer fans te ontmoeten hier. @cloudyshoes
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Iemand van jullie het geweldige programma NACHTDIEREN met Ryanne van Dorst gezien? Aflevering 4: Maastricht https://www.npostart.nl/BV_101396490 op 25.30 hoor je Skin Game van DIIV ! (zit al weken in mijn hoofd dus feest der herkenning)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.994
565
Dat The National die vrijdag (deels) zou cureren is een aanname die ik nergens gestaafd zie door enig bewijs.
Heeft op de Engelstalige bio pagina van The National op de BKS-site gestaan, maar die is inmiddels aangepast.
 

Joris De Brul

Randprogramma
13 feb 2017
174
40
The Dresden Dolls brengen nieuwe plaat uit dit jaar en vind ik wel nog een BKS (en Pukkelpop) naam.

Voorlopig ook nog niet veel (geen?) Belgische of Nederlandse bands op de affiche.
Slow Crush, New Moon, The Homesick, Gold,... mogen er gerust bij van mij om dan toch nog wat duurdere subheadliners te kunnen halen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.397
5.110
The Dresden Dolls brengen nieuwe plaat uit dit jaar en vind ik wel nog een BKS (en Pukkelpop) naam.

Voorlopig ook nog niet veel (geen?) Belgische of Nederlandse bands op de affiche.
Slow Crush, New Moon, The Homesick, Gold,… mogen er gerust bij van mij om dan toch nog wat duurdere subheadliners te kunnen halen.
Slow Crush, yes please.
 

Grizzly Bear

Playlistbediener
26 jan 2017
35
0
selurxela wrote:

MixTape wrote:
Ik zou er trouwens wat voor over hebben als Liz (Elizabeth) Fraser even over komt wippen om Teardrops te zingen bij massive Attack. Kans is waarschijnlijk nihil, ze schijnt liever te tuinieren ofzo, maar deze Cocteau Twins liefhebber heeft haar nog nooit live mogen aanschouwen. een vd mooiste vrouwenstemmen ooit. (subjectief natuurlijk)


Kom in mijn armen! Ben zelf ook groot Cocteau Twins fan. Eigenlijk te jong om de Twins live te hebben gezien, maar heb Liz al wel met Massive gezien. Was genieten.

Virtuele hug coming your way!
1f609.svg
Leuk om meer fans te ontmoeten hier. @cloudyshoes

Dat van The National heb ik op meerdere plekken zien terugkomen, maar is inderdaad nergens terug te vinden. Vreemd.
Bridgers op 11 juni in de VS had ik gemist. Dat is natuurlijk jammer.

Japanese Breakfast heeft bij mijn weten nooit op BKS gestaan.. Jay Som heeft twee jaar geleden op BKS gestaan inderdaad, samen met... The National :). En in de tussentijd een nieuw album uit.

Van APE mogen Nils Frahm, Whitney, Kelly Lee Owens en Caribou wel doorkomen!
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Nils Frahm en Caribou mogen van mij ook zeker tot in Hilvarenbeek doorreizen.
En Millionaire wil ik ook nog wel eens live aan het werk zien!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Nils Frahm en Caribou mogen van mij ook zeker tot in Hilvarenbeek doorreizen.
En Millionaire wil ik ook nog wel eens live aan het werk zien!

Nils Frahm zou goed kunnen. Staat rond die tijd ook op We love green. En zijn minimal / neo-klassiek voegt ook wel wat toe aan het huidige programma.
Ik verwacht eigenlijk dat Caribou op Lowlands zal staan.
Whitney staat al op DTRH, dus die komen niet.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.385
562
Nils Frahm zou goed kunnen. Staat rond die tijd ook op We love green. En zijn minimal / neo-klassiek voegt ook wel wat toe aan het huidige programma.

En dan de populaire interpretatie ervan. Als je van minimal/ambient houdt dan is Nils Frahm niet een van de betere namen om naar te luisteren.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Processierups wrote:
Nils Frahm zou goed kunnen. Staat rond die tijd ook op We love green. En zijn minimal / neo-klassiek voegt ook wel wat toe aan het huidige programma.

En dan de populaire interpretatie ervan. Als je van minimal/ambient houdt dan is Nils Frahm niet een van de betere namen om naar te luisteren.

Dat klopt, maar dan zijn er ook andere festivals die daarvoor beter geschikt zijn (een Le Guess Who? of Rewire bijvoorbeeld).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.671
1.201
België lijkt me heel wat kanshebbers te hebben, veel "alternatievere" bands komen met nieuwe platen: Shht, dirk, Psycho 44, Equal Idiots, Millionaire, PAARD, Heisa, The Guru Guru, Rhea,...
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Millionaire en Peuk verwacht ik uit België.

Peuk in de Casbah dan. Lijkt me een perfect bandje daarvoor. Maar goed, is er wel een Casbah? Of zou die verdwijnen met het aanpassen van de verschillende areas?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
Sylvie Kreusch en Black Mirrors lijken me uit België serieus kanshebber.

Kosmo Sound & Beraadgeslagen mogen van mij ook langskomen. En misschien is Het Zesde Metaal ook wel wat voor BKS.

Denk dat we uit Nederland Canshaker Pi, The Homesick, Iguana Death Cult en Pip Blom weer mogen verwachten. En Greyheads, Paracetamol, Seewolf, The Sweet Release Of Death en The Vices als nieuwkomers.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Nils Frahm en Caribou mogen van mij ook zeker tot in Hilvarenbeek doorreizen.
En Millionaire wil ik ook nog wel eens live aan het werk zien!

Alle drie stonden er al eerder waarvan Caribou al twee keer. Zou zelf liever acts hebben die er niet eerder stonden maar gezien wat er allemaal speelt op APE lijken herhalingen tamelijk waarschijnlijk.
 

mmax

Campingartiest
22 jan 2019
66
0
Ik zou graag Slowthai nog toegevoegd zien worden maar weet niet hoe groot die kans is aangezien hij ook op woohah staat
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
ik mis wat namen hierboven,
Belgie: oa. Blanche; Glauque; The Brums; Ik hoop op Equal idiots.
Nederland: oa Woe Blind Birds, Aslaug; Ik hoop op The Homesick.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.268
2.206
Northside komt nu ook met Massive Attack en Kim Gordon.
Kim Gordon lijkt me toch bijna een zekerheid voor BKS?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken