Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
neracroft wrote:

gesp wrote:
Zou bovendien de ??? op de Two eerder op de dag plaatsen: lijkt me dat met BadBadNotGood – DIIV en Fontaines DC – Jarvis de laatste twee acts van de Two op vrijdag en zaterdag al bekend zijn.


En Maggie Rogers kan ik helemaal inschatten nog nooit van gehoord en doet me persoonlijk ook weinig, dus schat deze misschien helemaal verkeerd in

Ik had ook nog nooit van Maggie Rogers gehoord. Maar gezien de plek op poster zal ze een mooi tijdstip op ONE of TWO toebedeeld krijgen. Heb ik onder een steen gelegen of maakt BKS haar groter dan ze is?
Vooral in de VS huge geloof ik, ik kan er vrij weinig mee vooralsnog.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
neracroft wrote:

gesp wrote:
Zou bovendien de ??? op de Two eerder op de dag plaatsen: lijkt me dat met BadBadNotGood – DIIV en Fontaines DC – Jarvis de laatste twee acts van de Two op vrijdag en zaterdag al bekend zijn.


En Maggie Rogers kan ik helemaal inschatten nog nooit van gehoord en doet me persoonlijk ook weinig, dus schat deze misschien helemaal verkeerd in

Ik had ook nog nooit van Maggie Rogers gehoord. Maar gezien de plek op poster zal ze een mooi tijdstip op ONE of TWO toebedeeld krijgen. Heb ik onder een steen gelegen of maakt BKS haar groter dan ze is?

Ik heb ook werkelijk geen flauw idee. Ken ze wel van naam. Heeft ook een soort van hitje gehad met Alaska, maar zag wat altijd als een heel kleine naam.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Toch bijzonder. Iedereen hier heeft toch meer dan gemiddelde belangstelling voor muziek, maar één van de namen die het hoogst op de poster staat is bij vrijwel iedereen onbekend. Wel een Best Kept Secret. Dat wel.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Iemand enig idee wat er met Emmers Met Glijmiddel is gebeurd? Hij (of zij!) zal toch niet kopje onder zijn gegaan in één van die emmers?
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Maggie Rogers verkocht vorig jaar grote zaal Paradiso uit, dus er is zeker een publiek voor, maar dat publiek hangt niet hier op het forum rond, vermoed ik. Ik zou het niet op de ONE zetten, ik vermoed, gezien de grootte op de affiche, laatste act op TWO met daarvoor een of twee andere acts die ook goed vallen bij hetzelfde publiek.
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
488
36
Na even te tellen adhv van de poster van vorig jaar en de voorlopige poster van dit jaar zullen er nog 4 namen bij komen voor de laatste 2 posities voor de headliner op One of Two. Nog 7 middelgrote namen, en de rest is dan undercard. Afgaande op vorig jaar zullen er in totaal nog zo'n 30 à 40 namen bij komen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Had in het kader van Britse helden nog hoop op Tim Burgess. Heeft vorige week een nieuwe single uitgebracht en staat ook op Primavera Sound. Stond bovenaan mijn verlanglijstje voor resterende namen.
Maar dat lijkt er dit jaar niet in te zitten gezien BKS middenin zijn UK tour valt. Jammer, had perfect gewerkt denk ik.
inderdaad, jammer.
We gaan het doen met johnny Marr dan en The Specials zullen misschien toch ook wel komen gewoon. Over Johnny Marr gesproken, was Modest Mouse nog een optie /
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
gesp wrote:
Had in het kader van Britse helden nog hoop op Tim Burgess. Heeft vorige week een nieuwe single uitgebracht en staat ook op Primavera Sound. Stond bovenaan mijn verlanglijstje voor resterende namen.
Maar dat lijkt er dit jaar niet in te zitten gezien BKS middenin zijn UK tour valt. Jammer, had perfect gewerkt denk ik.

inderdaad, jammer.
We gaan het doen met johnny Marr dan en The Specials zullen misschien toch ook wel komen gewoon. Over Johnny Marr gesproken, was Modest Mouse nog een optie /

Je bedoelt dat we het met Jarvis Cocker gaan doen?

Vind hem misschien nog wel de vetste naam uit de hele line-up, levende legende. Gaat waanzinnig mooi worden. En nu Pulp niet meer bestaat is dit hoe ik het dichtst bij de Britpop Big Four ga komen, kijk daar enorm naar uit.

Modest Mouse is niet op tour. Johnny Marr tourt wel, die staat nu bovenaan het wensenlijstje hier. Hoop heel erg dat hij wordt aangekondigd.

Richard Hawley, Paul Weller, Supergrass, Suede en The Jesus and Mary Chain treden dit jaar ook op. Suede, Supergrass en Weller hebben al optredens in Nederland staan, maar misschien die andere twee?

Kijk in ieder geval erg naar de volgende worp uit, kan alleen maar nog mooier worden.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Nee, bedoelde ik niet, maar je hebt wel gelijk. ik nam Jarvis even niet mee in mijn post, omdat ie al komt. En natuurlijk ga ik daar naartoe.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik ben wel benieuwd naar Jarvis Cocker, nog nooit aan zijn solo werk toegekomen. Hij doet vrij weinig tot geen Pulp werk zo te zien. Dat vind ik toch klein beetje jammer.
 

jacobz

Randprogramma
30 nov 2014
130
86
Johnny Marr zou ik nog heel vet vinden! De helft van zijn sets bestaat uit Smiths-classics, dat kan alleen maar genieten worden met al die Britten erbij!
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.206
505
Ik ben wel benieuwd naar Jarvis Cocker, nog nooit aan zijn solo werk toegekomen. Hij doet vrij weinig tot geen Pulp werk zo te zien. Dat vind ik toch klein beetje jammer.

Vind het solowerk van Jarvis eigenlijk sterk op het werk van Pulp lijken, songs zijn in eenzelfde stijl geschreven en de bassist van Pulp speelt nog steeds mee. Maar het solowerk is op één nummer na inmiddels ook alweer ruim tien jaar oud, ben benieuwd of er nog meer aan komt nu hij op verschillende festivals gaat spelen.

Natuurlijk waren Common People of Disco 2000 leuk geweest, maar denk dat het sowieso genieten geblazen wordt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Ik ben wel benieuwd naar Jarvis Cocker, nog nooit aan zijn solo werk toegekomen. Hij doet vrij weinig tot geen Pulp werk zo te zien. Dat vind ik toch klein beetje jammer.

Al kijk ik er wel naar uit om Cunts Are Still Running The World mee te blèren. Heerlijk nummer ook.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Indiaantje89 wrote:
Ik ben wel benieuwd naar Jarvis Cocker, nog nooit aan zijn solo werk toegekomen. Hij doet vrij weinig tot geen Pulp werk zo te zien. Dat vind ik toch klein beetje jammer.

Al kijk ik er wel naar uit om Cunts Are Still Running The World mee te blèren. Heerlijk nummer ook.

En nog steeds een actueel nummer ook.
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Hoop heel erg bij de volgende drop namen op iets van: Grandmaster Flash, Iggy pop, Johnny Marr, Fatoumata Diawara, Earl Sweatshirt, AEAEA en/of King Krule . Van Nederlandse acts zou ik graag Ray Fuego, De Ambassade,
of Spinvis (past misschien beter op DTRH) zien. Erg benieuwd iniedergeval
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Hoop heel erg bij de volgende drop namen op iets van: Grandmaster Flash, Iggy pop, Johnny Marr, Fatoumata Diawara, Earl Sweatshirt, AEAEA en/of King Krule . Van Nederlandse acts zou ik graag Ray Fuego, De Ambassade,
of Spinvis (past misschien beter op DTRH) zien. Erg benieuwd iniedergeval

Dat zouden mooie toevoegingen zijn. En Spinvis heeft tot nu toe alleen met een DJ-set op BKS gestaan, dus dat zou een mooie toevoeging zijn (hier wel!).
Volgende week woensdag Efterklang in Amsterdam. Zou mooi moment zijn om aan te kondigen dat zij in de zomer terugkeren naar Hilvarenbeek.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Voor wie moeite had met At the Door: The Strokes hebben inmiddels ook Bad Decisions online staan!

Fijn nummer weer, maar vind At The Door veel sterker. Echt een anthem.

Die nieuwe doet me in het refreintje trouwens denken aan Dancing With Myself van Billy Idol (of de Kreuners haha). En U2.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Processierups wrote:
Voor wie moeite had met At the Door: The Strokes hebben inmiddels ook Bad Decisions online staan!

Fijn nummer weer, maar vind At The Door veel sterker. Echt een anthem.

Die nieuwe doet me in het refreintje trouwens denken aan Dancing With Myself van Billy Idol (of de Kreuners haha). En U2.

Ik moest inderdaad ook aan Bono denken...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
mattman wrote:

Processierups wrote:
Voor wie moeite had met At the Door: The Strokes hebben inmiddels ook Bad Decisions online staan!


Fijn nummer weer, maar vind At The Door veel sterker. Echt een anthem.

Die nieuwe doet me in het refreintje trouwens denken aan Dancing With Myself van Billy Idol (of de Kreuners haha). En U2.

Ik moest inderdaad ook aan Bono denken…

Maar met At The Door hebben ze voor mij wel een vroege SOTY kandidaat te pakken haha.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken