Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Purity Ring heeft een nieuwe single uit en gaan vanaf mei touren. Perfect om na de headliner in de TWO te zetten.

EDIT: tourdata zijn er al. September in de Melkweg en 11 juni nog in de V.S. Dus dat wordt 'm niet.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
The National kondigt nieuwe (USA) tourdates aan. Gasten: Lucy Dacus, Sharon van Etten en Julia Jacklin. Geen idee of die ook zouden kunnen verschijnen tijdens de Europese tour.. maar zouden mooie namen zijn. Dacus natuurlijk vorig jaar ook al geweest.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.664
1.188
Frankie & The Witch Fingers tijdens BKS in België... Zou een mooie FIVE naam zijn, kan haast niet mislopen, toch?
 

yeaghi

Gouden Tip
11 jan 2019
301
303
Vrijdag zullen er toch wel nieuwe namen komen? Agnes Obel en Slow Show allebei in Amsterdams bos in augustus. Maakt dat de kansen voor bks kleiner? Zou ik errug jammer vinden. Zijn twee namen die de line up gevarieerder zouden maken. Ik verwacht niet te veel gitaarbandjes meer maar Georgia kunnenwe afschrijven ( hele weekend al bezig in uk) en hot chipz heeft nog maar 1 dag vrij dat weekend. King princess en king krule kwamen geloof ik vrij zeker al?
Wel hoop ik op S.L.P. Roosevelt, rex rebel, klangstof, one true pairing, naaz, sevdaliza, efterklang, (sandy) alex G, psycadelic furs, en vooral ook !!!
Nou laat maar komen die namen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.238
2.183
Vrijdag zullen er toch wel nieuwe namen komen? Agnes Obel en Slow Show allebei in Amsterdams bos in augustus. Maakt dat de kansen voor bks kleiner? Zou ik errug jammer vinden. Zijn twee namen die de line up gevarieerder zouden maken. Ik verwacht niet te veel gitaarbandjes meer maar Georgia kunnenwe afschrijven ( hele weekend al bezig in uk) en hot chipz heeft nog maar 1 dag vrij dat weekend. King princess en king krule kwamen geloof ik vrij zeker al?
Wel hoop ik op S.L.P. Roosevelt, rex rebel, klangstof, one true pairing, naaz, sevdaliza, efterklang, (sandy) alex G, psycadelic furs, en vooral ook !!!
Nou laat maar komen die namen.

Ga er maar niet vanuit dat Agnes Obel of Slow Show nog komt.
Die concerten in het Amsterdamse Bos zijn ook van Friendly Fire, en zij gebruiken die concerten ook voor namen die zij niet op hun festivals kwijt kunnen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
yeaghi wrote:
Vrijdag zullen er toch wel nieuwe namen komen? Agnes Obel en Slow Show allebei in Amsterdams bos in augustus. Maakt dat de kansen voor bks kleiner? Zou ik errug jammer vinden. Zijn twee namen die de line up gevarieerder zouden maken. Ik verwacht niet te veel gitaarbandjes meer maar Georgia kunnenwe afschrijven ( hele weekend al bezig in uk) en hot chipz heeft nog maar 1 dag vrij dat weekend. King princess en king krule kwamen geloof ik vrij zeker al?
Wel hoop ik op S.L.P. Roosevelt, rex rebel, klangstof, one true pairing, naaz, sevdaliza, efterklang, (sandy) alex G, psycadelic furs, en vooral ook !!!
Nou laat maar komen die namen.

Ga er maar niet vanuit dat Agnes Obel of Slow Show nog komt.
Die concerten in het Amsterdamse Bos zijn ook van Friendly Fire, en zij gebruiken die concerten ook voor namen die zij niet op hun festivals kwijt kunnen.

King Princess was al in een vroeg stadium gelekt samen met Fontaines DC en RBCF . Aangezien de laatste twee namen ook bleken te kloppen mag je de eerste ook wel verwachten. Klangstof, Naaz en Sevdaliza verwacht ik eigenlijk ook wel. Stonden er al eerder en zijn sindsdien sterk gegroeid. Hoop zelf wel dat er nog een paar gitaarbandjes bij komen voor de zondag :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Ik hoop nog steeds op Bill Calahan, lijkt me heerlijk aan het water overdag.

Verder ook nog Kim Gordon, Bikini Kill en Bauhaus.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.301
6.500
Voor de geïnteresseerden, morgen is Maurits Westerik te gast bij Kink tussen 23:00 - 0:00. Uur lang muziek van BKS en wat hij ervan vindt.
 

splinter013

Playlistbediener
22 jan 2020
46
50
Nog maar 1 vrouwelijke artiest bij de grote namen (Maggie Rogers) dus er zullen er toch nog wel wat bijkomen.

Misschien Little Dragon? Die spelen 19 juni in de UK. Kan best dat ze daarvoor in Hilvarenbeek te vinden zijn :)
Andere acts die ik binnenkort verwacht (en hoop) zijn Earl Sweatshirt, Little Simz, Khruangbin, King Krule en Honey Dijon.
Lana del Rey zou ook nog een leuke stunt zijn. Maar weet eigenlijk niet of dat nog mogelijk is.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
72%? Er zouden dan nog 23 a 24 acts verdeeld over het weekend bijkomen.. lijkt me zeer sterk eerlijk gezegd. Zou bijna een halvering van het aantal acts zijn.

(nu 61 acts / 72% x 100% = 84.72 acts - 61 acts = 23.72 acts)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken