Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.213
2.150
Minder muziek en meer randanimatie dus.
Maar waarom hebben we een sauna/hot tub nodig als het tegenwoordig al zo warm is in juni?
Als dit klopt dan hoop ik wel dat het 23 of 24 redelijke grote namen zijn die ze nog toevoegen.
(misschien heeft hij zich misrekend)

Heb het niet gehoord. Ik neem dan aan dat bijvoorbeeld de FOUR-namen hier niet bij zitten (anders gaat het wel heel snel).... Sauna/hot tub lijkt mij onnodig. De afgelopen jaren was dat bos een prettige beschutte plek met fijne eettentjes; dit soort randgebeuren is daar niet nodig. En een optreden van de festivaldirecteur zelf lijkt mij ook niet erg passend.

Was er ook nog leuk nieuws?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Hij zei het toch echt hoor: 72%. Ik had ook al het vermoeden toen hij het had over ‘nog wat namen erbij’ . Op de poster viel al op dat er ‘more to be anounced’ stond. Andere jaren na de eerste worp stond er ‘Many more to be anounced’ . Of ik moet spijkers op laag water zoeken en het verkeerd verstaan hebben?
 

justin1617899908

Playlistbediener
8 dec 2019
41
0
Ahopen op wat grotere laatste namen dan maar inderdaad, de undercard lijkt me ook al wel redelijk compleet niet? Tot nu toe iedere dag al zon 10 namen die ik graag wil zien dus wat er bij komt is voor mij alleen maar winst. Volgende week nieuwe namen of verwachten we vandaag al nieuws?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.880
8.497
Ik zie het eigenlijk niet meteen gebeuren dat een festival zodanig in de lineup knipt, zonder dat op een of andere manier aan te kondigen. Ik zou er niet te veel achter zoeken in ieder geval...
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
En er komt een sauna/hot tub gedeelte in het bos, waar ook de speciaalbier zal staan.

Haha, ja. Dat wordt n lekkere processierupshaartjessoep dan.....ik denk dat dit gekke geruchten zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Hij zei het toch echt hoor: 72%. Ik had ook al het vermoeden toen hij het had over ‘nog wat namen erbij’ . Op de poster viel al op dat er ‘more to be anounced’ stond. Andere jaren na de eerste worp stond er ‘Many more to be anounced’ . Of ik moet spijkers op laag water zoeken en het verkeerd verstaan hebben?
Heb het eerste gedeelte gemist ivm voetbal. Was de vraag nog gesteld wanneer we de nieuwe namen krijgen? Die miste ik op het einde van de rit.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
dirkb wrote:
Minder muziek en meer randanimatie dus.
Maar waarom hebben we een sauna/hot tub nodig als het tegenwoordig al zo warm is in juni?
Als dit klopt dan hoop ik wel dat het 23 of 24 redelijke grote namen zijn die ze nog toevoegen.
(misschien heeft hij zich misrekend)

Heb het niet gehoord. Ik neem dan aan dat bijvoorbeeld de FOUR-namen hier niet bij zitten (anders gaat het wel heel snel)…. Sauna/hot tub lijkt mij onnodig. De afgelopen jaren was dat bos een prettige beschutte plek met fijne eettentjes; dit soort randgebeuren is daar niet nodig. En een optreden van de festivaldirecteur zelf lijkt mij ook niet erg passend.

Was er ook nog leuk nieuws?
Klinkt beetje gejat van het sauna gedeelte op Lowlands. En als ze al uit zo de mond vol hebben over duurzaamheid dan moet je ook niet met deze energie slupers aankomen zetten lijkt me.

Ik blijf het een beetje een narcistisch directeurtje vinden, iets te graag zelf in de spotlight imo.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
Het zal waarschijnlijk ook dezelfde sauna zijn? Gejat klinkt direct zo negatief, maar sauna in wat voor vorm op een festival zou je toch kunnen toejuichen? :) Die sauna's worden overigens gestookt d.m.v. hout, dus er komt geen energie aan te pas.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
Hij zei het toch echt hoor: 72%. Ik had ook al het vermoeden toen hij het had over ‘nog wat namen erbij’ . Op de poster viel al op dat er ‘more to be anounced’ stond. Andere jaren na de eerste worp stond er ‘Many more to be anounced’ . Of ik moet spijkers op laag water zoeken en het verkeerd verstaan hebben?

Heb het eerste gedeelte gemist ivm voetbal. Was de vraag nog gesteld wanneer we de nieuwe namen krijgen? Die miste ik op het einde van de rit.

Hij zei daar niets specifieks over. Iets in de trant van binnenkort!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Het zal waarschijnlijk ook dezelfde sauna zijn? Gejat klinkt direct zo negatief, maar sauna in wat voor vorm op een festival zou je toch kunnen toejuichen? ? Die sauna’s worden overigens gestookt d.m.v. hout, dus er komt geen energie aan te pas.
Geïnspireerd dan. Geen idee of het dezelfde zijn.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Wie zit er nu in hemelsnaam te wachten op een sauna op Best Kept Secret? Ik vind het festival juist zo fijn omdat ze zich volop focussen op de muziek en zichzelf niet verliezen in randactiviteiten. Met dit nieuws over de sauna lijkt het alsof ze DTRH achterna willen hollen. Randactiviteiten op BKS vind ik prima, maar laat het dan wel muzikaal of artistiek gerelateerd zijn en geen onnodige gimmicks... Dat gerucht over de films bijvoorbeeld vond ik al interessanter.

Een knip in het aantal acts zou ik nog slechter nieuws vinden. Volgens mij heeft een groot deel BKS publiek juist nood aan een brede en gevarieerde keuze aan optredens.

BKS is al jaren mijn favoriet festival, maar deze nieuwe festivaldirecteur geeft me toch een vreemde vibe. Hopelijk wordt het snel duidelijker wat we nu mogen verwachten op het festival.
 

cloudyshoes

Randprogramma
26 apr 2018
158
41
Dat de festivaldirecteur daarbovenop ook nog eens zelf wilt optreden/DJ'en slaat toch echt alles. In dat weekend moeten de uitgenodigde artiesten en bezoekers centraal gezet worden, het hoeft geen feestje in zijn teken te worden. Welke boodschap geeft hij ook daarmee aan het team vrijwilligers? Zij maar werken en hij wat plaatjes staan draaien of op een podium leuk staan doen.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
This would be more than 50 acts less than 2019…
Is dit zo wel ? Ik tel er 99 in totaal voor 2019.....? das incl alle St. Paul gigs.
Cool dat ie Brighton (The Great Escape) ook noemt.....als je dat nog niet gedaan hebt:. echt n keer doen.....en hopen dat t niet regent.... :) Brighton is vet. Ook als stad, je voelt dat daar iets broeit artistiek gezien......
O en ik heb nog nooit zo'n vette linup op de zaterdag gezien als dit jaar....ik ben heel blij met deze directuer-swap....haters gonna hate.....
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Misschien 72% van de namen die op de poster terecht komen?

Daar stonden vorig jaar ook niet alle acts op.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Misschien 72% van de namen die op de poster terecht komen?

Daar stonden vorig jaar ook niet alle acts op.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Dat de festivaldirecteur daarbovenop ook nog eens zelf wilt optreden/DJ’en slaat toch echt alles. In dat weekend moeten de uitgenodigde artiesten en bezoekers centraal gezet worden, het hoeft geen feestje in zijn teken te worden. Welke boodschap geeft hij ook daarmee aan het team vrijwilligers? Zij maar werken en hij wat plaatjes staan draaien of op een podium leuk staan doen.
Is nog niet zeker hoor, maar Kink FM dude vroeg aan Maurits: Misschien kan je er zelf ook spelen:

Maurits: (zo te huren met huge smile), dat zou zomaar eens kunnen.

Het kwam op mij in ieder geval zo over dat ze er daadwerkelijk mee bezig waren.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.828
825
Heb uitzending ook gehoord maar ik vond Maurits juist erg goed overkomen. Heel enthousiast en een echte liefhebber van het festival en de muziek. Maak me dan ook een stuk minder zorgen.

Qua aantal namen moeten we het gewoon afwachten. Je weet niet precies hoe hij telt. Met of zonder.DJ's is bv al een wereld van verschil.

Verder washet de vraag van de interviewer of hij zelf gaat optreden en hij gaf alleen aan dat het wel heel leuk zou zijn omdat het met Bewilder toen zo leuk was meer niet. Het is niet zo dat hij zelf aangaf te gaan optreden. Hij heeft daar niet eens de tijd voor tijdens het festival.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
991
119
Rare Calimero-achtige vergelijking ook (werdruk vrijwilligers vs festivaldiecteur) . Wat heeft een directeur van een festival allemaal al gedaan tot het begin van een festival ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken