selurxela wrote:
selurxela wrote:
Dirk wrote:
selurxela wrote:
En serieus, een hot tub/sauna gedeelte?! Ik ga juist naar BKS vanwege de focus op muziek i.p.v. het gedoe er omheen. Dus van mij hoeft het sowieso niet. Maar veel belangrijker ,de afgelopen drie jaar hadden we een hittegolf op BKS. Wie gaat er als het buiten warmer dan dertig is even lekker de sauna in… Wat een krankjorum idee.
Inderdaad. Waanzin. Hij Zei het echt, daar in de luwte van de bossen, tussen ONE and TWO, met uitzicht op het meer……Waar gaat de krokettentent dan naartoe man !
En de vegetarische shoarma?! Maar het zal lekker uitzicht op het meer worden als er parar duizend man voorde ONE staat. En ook wel lekker fris, zo’n sauna/hot tub gedeelte direct naast het grootste wc blok van het terrein…. Kortom, ik ben razend enthousiast over dit idee. ?
Heb je gelijk in, maar hij zal ongetwijfeld voldoende inspraak hebben en hij is natuurlijk wel eindverantwoordelijk. Toon Gerbrands heeft dit PSV ook niet gekocht en getraind, maar de puinhopen van John de Jong en Mark van Bommel zijn wel zijn verantwoordelijkheid. En tot zover jet voetbal op dit forum.
Alles was toch de schuld van van Bommel ?
. Sorry kon het niet laten.