Best Kept Secret 2020 - Nieuws en geruchten

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
525
496
Eerder werd al gezegd dat de SEVEN groter zou worden en dat daar dingen als Black Midi zouden gaan staan, namen die je op FIVE zou verwachten. Toen had ik al even een dejavumomentje van vorig jaar: de SEVEN leek een extra podium te worden, maar uiteindelijk 'verdween' tegelijkertijd de THREE als regulier podium. Wat gaat er dit jaar met FIVE gebeuren?

Verder meen ik vorig jaar ook al hot tubs in het bos te hebben zien staan?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Zei hij echt dat hij misschien met GEM of Bewilder zal optreden of is dit een vraag die hier twee pagina's geleden werd geopperd? Dat is mij niet helemaal duidelijk. En als hij het zelf zei, was het dan gemeend of was het een niet zo'n goed begrepen grapje? Kan me niet voorstellen dat hij dat serieus meent, hoewel het natuurlijk wel geestig is dat een festival directeur zelf voldoende muzikant is om überhaupt op te kunnen treden op zijn eigen festival.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Heb uitzending ook gehoord maar ik vond Maurits juist erg goed overkomen. Heel enthousiast en een echte liefhebber van het festival en de muziek. Maak me dan ook een stuk minder zorgen.

Qua aantal namen moeten we het gewoon afwachten. Je weet niet precies hoe hij telt. Met of zonder.DJ’s is bv al een wereld van verschil.

Verder washet de vraag van de interviewer of hij zelf gaat optreden en hij gaf alleen aan dat het wel heel leuk zou zijn omdat het met Bewilder toen zo leuk was meer niet. Het is niet zo dat hij zelf aangaf te gaan optreden. Hij heeft daar niet eens de tijd voor tijdens het festival.
Nee hoor, hij antwoord echt op een heel andere manier dan dat je hier beschrijft. Hij reageerde echt in de trend van "het zou zomaar kunnen WINK WINK WINK HAHAHAHA"
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
En serieus, een hot tub/sauna gedeelte?! Ik ga juist naar BKS vanwege de focus op muziek i.p.v. het gedoe er omheen. Dus van mij hoeft het sowieso niet. Maar veel belangrijker ,de afgelopen drie jaar hadden we een hittegolf op BKS. Wie gaat er als het buiten warmer dan dertig is even lekker de sauna in... Wat een krankjorum idee.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
De bandfoto van GEM staat al heel lang op de website trouwens. Die kwam ik al tegen toen alleen The National en Massive Attack bekend was.

Al kan het wel zijn, dat ze met de leaks van afgelopen jaren, een random band foto gebruikt hebben om dingen mee te testen. Aangezien ze later ook niet in de announcement zaten.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Terwijl ik zat te typen was mijn vraag al 3x beantwoord.... Oeps.... Anyway, ik heb geen mening over Maurits zelf, want eigenlijk heb ik nog niets van de man uit de eerste hand gezien of gehoord. Maar hij heeft vooralsnog een lekkere line up voor dit jaar neergezet. Dat randgebeuren (films, sauna) hoeft van mij bepaald niet, maar festivals ontwikkelen zich nou eenmaal en soms gata dat niet je favoriete kant op. Zo lang muziek maar wel de hoofdmoot blijft.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
En serieus, een hot tub/sauna gedeelte?! Ik ga juist naar BKS vanwege de focus op muziek i.p.v. het gedoe er omheen. Dus van mij hoeft het sowieso niet. Maar veel belangrijker ,de afgelopen drie jaar hadden we een hittegolf op BKS. Wie gaat er als het buiten warmer dan dertig is even lekker de sauna in… Wat een krankjorum idee.
Inderdaad. Waanzin. Hij Zei het echt, daar in de luwte van de bossen, tussen ONE and TWO, met uitzicht op het meer......Waar gaat de krokettentent dan naartoe man ! Tropical Fuck Storm is ge-wel-dig !
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Terwijl ik zat te typen was mijn vraag al 3x beantwoord…. Oeps…. Anyway, ik heb geen mening over Maurits zelf, want eigenlijk heb ik nog niets van de man uit de eerste hand gezien of gehoord. Maar hij heeft vooralsnog een lekkere line up voor dit jaar neergezet. Dat randgebeuren (films, sauna) hoeft van mij bepaald niet, maar festivals ontwikkelen zich nou eenmaal en soms gata dat niet je favoriete kant op. Zo lang muziek maar wel de hoofdmoot blijft.
Hij zet de line-up niet neer he ;). Dat doet Roel Coppen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
selurxela wrote:
En serieus, een hot tub/sauna gedeelte?! Ik ga juist naar BKS vanwege de focus op muziek i.p.v. het gedoe er omheen. Dus van mij hoeft het sowieso niet. Maar veel belangrijker ,de afgelopen drie jaar hadden we een hittegolf op BKS. Wie gaat er als het buiten warmer dan dertig is even lekker de sauna in… Wat een krankjorum idee.

Inderdaad. Waanzin. Hij Zei het echt, daar in de luwte van de bossen, tussen ONE and TWO, met uitzicht op het meer……Waar gaat de krokettentent dan naartoe man !

En de vegetarische shoarma?! Maar het zal lekker uitzicht op het meer worden als er parar duizend man voorde ONE staat. En ook wel lekker fris, zo'n sauna/hot tub gedeelte direct naast het grootste wc blok van het terrein.... Kortom, ik ben razend enthousiast over dit idee. ?
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Dirk wrote:

selurxela wrote:
En serieus, een hot tub/sauna gedeelte?! Ik ga juist naar BKS vanwege de focus op muziek i.p.v. het gedoe er omheen. Dus van mij hoeft het sowieso niet. Maar veel belangrijker ,de afgelopen drie jaar hadden we een hittegolf op BKS. Wie gaat er als het buiten warmer dan dertig is even lekker de sauna in… Wat een krankjorum idee.


Inderdaad. Waanzin. Hij Zei het echt, daar in de luwte van de bossen, tussen ONE and TWO, met uitzicht op het meer……Waar gaat de krokettentent dan naartoe man !

En de vegetarische shoarma?! Maar het zal lekker uitzicht op het meer worden als er parar duizend man voorde ONE staat. En ook wel lekker fris, zo’n sauna/hot tub gedeelte direct naast het grootste wc blok van het terrein…. Kortom, ik ben razend enthousiast over dit idee. ?

Heb je gelijk in, maar hij zal ongetwijfeld voldoende inspraak hebben en hij is natuurlijk wel eindverantwoordelijk. Toon Gerbrands heeft dit PSV ook niet gekocht en getraind, maar de puinhopen van John de Jong en Mark van Bommel zijn wel zijn verantwoordelijkheid. En tot zover hett voetbal op dit forum.

Edit: Oh lekker, p.o. mijzelf gequote ipv indiaantje89's quote waar ik eigenlijk op reageerde. Best moeilijk ook allemaal, dat Internet dat ze tegenwoordig hebben.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
noid wrote:
Heb uitzending ook gehoord maar ik vond Maurits juist erg goed overkomen. Heel enthousiast en een echte liefhebber van het festival en de muziek. Maak me dan ook een stuk minder zorgen.

Qua aantal namen moeten we het gewoon afwachten. Je weet niet precies hoe hij telt. Met of zonder.DJ’s is bv al een wereld van verschil.

Verder washet de vraag van de interviewer of hij zelf gaat optreden en hij gaf alleen aan dat het wel heel leuk zou zijn omdat het met Bewilder toen zo leuk was meer niet. Het is niet zo dat hij zelf aangaf te gaan optreden. Hij heeft daar niet eens de tijd voor tijdens het festival.

Nee hoor, hij antwoord echt op een heel andere manier dan dat je hier beschrijft. Hij reageerde echt in de trend van “het zou zomaar kunnen WINK WINK WINK HAHAHAH

Ik heb een andere interpretatie maar het gaat toch niet gebeuren dus het is verder ook niet zo interessant denk ik.
A”
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:

noid wrote:
Heb uitzending ook gehoord maar ik vond Maurits juist erg goed overkomen. Heel enthousiast en een echte liefhebber van het festival en de muziek. Maak me dan ook een stuk minder zorgen.

Qua aantal namen moeten we het gewoon afwachten. Je weet niet precies hoe hij telt. Met of zonder.DJ’s is bv al een wereld van verschil.

Verder washet de vraag van de interviewer of hij zelf gaat optreden en hij gaf alleen aan dat het wel heel leuk zou zijn omdat het met Bewilder toen zo leuk was meer niet. Het is niet zo dat hij zelf aangaf te gaan optreden. Hij heeft daar niet eens de tijd voor tijdens het festival.


Nee hoor, hij antwoord echt op een heel andere manier dan dat je hier beschrijft. Hij reageerde echt in de trend van “het zou zomaar kunnen WINK WINK WINK HAHAHAH

Ik heb een andere interpretatie maar het gaat toch niet gebeuren dus het is verder ook niet zo interessant denk ik.
A”
Hij stond er in ieder geval open voor, hij downplayde het niet zo als jij nu omschreef in ieder geval ;).

Ik denk dat hij op de FOUR wel even te zien zal zijn. Al zou ik bij GEM even gaan kijken zelfs denk ik, het is niet dat ik het slechte muziek vind.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
selurxela wrote:

Dirk wrote:

selurxela wrote:
En serieus, een hot tub/sauna gedeelte?! Ik ga juist naar BKS vanwege de focus op muziek i.p.v. het gedoe er omheen. Dus van mij hoeft het sowieso niet. Maar veel belangrijker ,de afgelopen drie jaar hadden we een hittegolf op BKS. Wie gaat er als het buiten warmer dan dertig is even lekker de sauna in… Wat een krankjorum idee.


Inderdaad. Waanzin. Hij Zei het echt, daar in de luwte van de bossen, tussen ONE and TWO, met uitzicht op het meer……Waar gaat de krokettentent dan naartoe man !


En de vegetarische shoarma?! Maar het zal lekker uitzicht op het meer worden als er parar duizend man voorde ONE staat. En ook wel lekker fris, zo’n sauna/hot tub gedeelte direct naast het grootste wc blok van het terrein…. Kortom, ik ben razend enthousiast over dit idee. ?

Heb je gelijk in, maar hij zal ongetwijfeld voldoende inspraak hebben en hij is natuurlijk wel eindverantwoordelijk. Toon Gerbrands heeft dit PSV ook niet gekocht en getraind, maar de puinhopen van John de Jong en Mark van Bommel zijn wel zijn verantwoordelijkheid. En tot zover jet voetbal op dit forum.
Alles was toch de schuld van van Bommel ;) :p. Sorry kon het niet laten.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
Hij zei het toch echt hoor: 72%. Ik had ook al het vermoeden toen hij het had over ‘nog wat namen erbij’ . Op de poster viel al op dat er ‘more to be anounced’ stond. Andere jaren na de eerste worp stond er ‘Many more to be anounced’ . Of ik moet spijkers op laag water zoeken en het verkeerd verstaan hebben?

Vroeger had je goed betaalde Kremlin watchers en tegenwoordig analyseren hele hordes bankanalisten ieder woord van centrale bank presidenten over de rente-ontwikkeling. Zullen we die jongens en meisjes Maurits' interview eens laten analyseren? :)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.179
533
selurxela wrote:

selurxela wrote:

Dirk wrote:

selurxela wrote:
En serieus, een hot tub/sauna gedeelte?! Ik ga juist naar BKS vanwege de focus op muziek i.p.v. het gedoe er omheen. Dus van mij hoeft het sowieso niet. Maar veel belangrijker ,de afgelopen drie jaar hadden we een hittegolf op BKS. Wie gaat er als het buiten warmer dan dertig is even lekker de sauna in… Wat een krankjorum idee.


Inderdaad. Waanzin. Hij Zei het echt, daar in de luwte van de bossen, tussen ONE and TWO, met uitzicht op het meer……Waar gaat de krokettentent dan naartoe man !


En de vegetarische shoarma?! Maar het zal lekker uitzicht op het meer worden als er parar duizend man voorde ONE staat. En ook wel lekker fris, zo’n sauna/hot tub gedeelte direct naast het grootste wc blok van het terrein…. Kortom, ik ben razend enthousiast over dit idee. ?


Heb je gelijk in, maar hij zal ongetwijfeld voldoende inspraak hebben en hij is natuurlijk wel eindverantwoordelijk. Toon Gerbrands heeft dit PSV ook niet gekocht en getraind, maar de puinhopen van John de Jong en Mark van Bommel zijn wel zijn verantwoordelijkheid. En tot zover jet voetbal op dit forum.

Alles was toch de schuld van van Bommel ? :p. Sorry kon het niet laten.

Nou eigenlijk is het schuld van Trump en Brexit en politici die niet meer om het volk geven en daarom populisme hebben laten opkomen dat zich nu tegen het volk keert en daarmee demcoratie, gelijke rechten en het milieu. En..... en... en... Erm sorry, waar had ik het ook alweer over?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
https://kink.nl/podcasts/brand-new-kink-donderdag-20-februari-2020-best-kept-secret-special-met-maurits-westerik

Hier kan je het terugluisteren (- 10:25), I quote:
KINK DJ: Je gaat er zelf spelen!?:
Maurits: Het zou zomaar kunnen
Kink DJ: ooooow
Maurits: Het lijkt me leuk, ik heb er met Bewilder er een paar jaar geleden gespeeld
Kink DJ; Precies, zo heb jij het festival ook gezien:
Maurtis: Ja, ook gewoon in de kleedkamers, in de douches, naast de Editors naar de WC
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
Kom op. Dit zegt toch niks: Ok hier, nog n gossip: "Het zou zomaar kunnen dat ik ook op BKS speel", "dat lijkt me ook leuk. "
(Ik kan trouwens alleen de bierkraan bespelen)

Maar goed het hele interview heeft wel alweer 3 pagina's gevuld hier.....dus het werkt in ieder geval op de gemoederen van een hele kleine groep BKS-fanaten....inclusief mijzelf....
 

Matthijs

Dagopener
10 dec 2015
525
496
Ik hoor nu ook dat stukje over de 72% terug. Dat kun je op meerdere manieren opvatten. Hij zegt (als hij het heeft over hoe druk het is): 'ik ben heel erg blij dat we nu al op zo'n 72% van het programma zitten.' Dat kan ook betekenen dat ze zelf 72% van het hele programma rond hebben en dat die rits namen die binnenkort worden bekendgemaakt daar dus nog niet allemaal bijhoren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Kom op. Dit zegt toch niks: Ok hier, nog n gossip: “Het zou zomaar kunnen dat ik ook op BKS speel”, “dat lijkt me ook leuk. ”
(Ik kan trouwens alleen de bierkraan bespelen)

Maar goed het hele interview heeft wel alweer 3 pagina’s gevuld hier…..dus het werkt in ieder geval op de gemoederen van een hele kleine groep BKS-fanaten….inclusief mijzelf….
Ben je altijd zo naïef? Wet weten dat je Maurits fan bent. Maar hij zegt het hier vrij letterlijk. En het is niet raar dat hij in zijn situatie deze uitspraak maakt, dat daar over gespeculeerd word op een festival forum?

Wat is er mis dat we hiermee 3 pagina's vullen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken