Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
In de categorie Voortschrijdend Inzicht: die Carly Rae Jepsen heeft toch wel een paar fijne popliedjes geschreven....tenminste ik betrap me er op dat ik dat Cut to the Feeling aan het mee neuriën ben. Ja, ik had ook niet verwacht dat ik dit zou opschrijven. Heel mijn indie- credibiltiy naar de kloten. ;-)
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
In de categorie Voortschrijdend Inzicht: die Carly Rae Jepsen heeft toch wel een paar fijne popliedjes geschreven….tenminste ik betrap me er op dat ik dat Cut to the Feeling aan het mee neuriën ben. Ja, ik had ook niet verwacht dat ik dit zou opschrijven. Heel mijn indie- credibiltiy naar de kloten.
1f609.svg

O nee!!!!!!!!!!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.047
In de categorie Voortschrijdend Inzicht: die Carly Rae Jepsen heeft toch wel een paar fijne popliedjes geschreven….tenminste ik betrap me er op dat ik dat Cut to the Feeling aan het mee neuriën ben. Ja, ik had ook niet verwacht dat ik dit zou opschrijven. Heel mijn indie- credibiltiy naar de kloten.
1f609.svg
https://forum.viva.nl

Succes verder nog, je was best gezellig tot zo ver.

(geintje natuurlijk)
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Ik gok dat Primal Scream voor Bon Iver op ONE staat. En Gainsbourg afsluiter in de TWO.

Dat denk ik ook. Kijkend naar het aantal namen dat al bekend gemaakt is voor vrijdag verwacht ik eigenlijk ook geen substantiële aanvullingen meer op de vrijdag. De zondag is nog wel vrij leeg.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Mjaah... Inderdaad. Begint natuurlijk wat later ook. Afhankelijk van wat er qua The Casbah namen gebeurt, is het verder maximaal een handjevol namen. Hopelijk dan in ieder geval nog één middelgrote naam, maar zoiets zou kunnen:

ONE: Bon Iver / Primal Scream / John Grant / Blossoms

TWO: Charlotte Gainsbourg (na Bon Iver) / Stereolab / Shame / Julien Baker (groot genoeg?) / ...

DJ Koze dan naast Charlotte op THREE? Staat wel hoog op dit moment, misschien dan toch DJ Koze na Bon Iver en Charlotte er voor.
Blossoms heb ik zien invallen voor The Kooks op een mainstage, en zo overdag (zeker met een zonnetje en een biertje) kan dat prima, à la circa waves. Kunnen de wat specialere acts in een intiemere setting.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
DJ Koze op TWO na Bon Iver zou ik zeggen. Een dance act op de TWO om de nacht in te gaan is redelijk standaard op BKS.
Mis nog wel een aantal leuke electronische/dance acts overigens. Iets in de trant van Mount KImbie of Four Tet.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
DJ Koze op TWO na Bon Iver zou ik zeggen. Een dance act op de TWO om de nacht in te gaan is redelijk standaard op BKS.
Mis nog wel een aantal leuke electronische/dance acts overigens. Iets in de trant van Mount KImbie of Four Tet.

Ja, was me ook al opgevallen. De dance/electronica die er nu staat is (afgezien van Koze) toch wat moeilijk voor een nachtje onbekommerd doordansen voor de massa, iets wat doorgaans de TWO programmering is.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.047
selurxela wrote:
DJ Koze op TWO na Bon Iver zou ik zeggen. Een dance act op de TWO om de nacht in te gaan is redelijk standaard op BKS.
Mis nog wel een aantal leuke electronische/dance acts overigens. Iets in de trant van Mount KImbie of Four Tet.

Ja, was me ook al opgevallen. De dance/electronica die er nu staat is (afgezien van Koze) toch wat moeilijk voor een nachtje onbekommerd doordansen voor de massa, iets wat doorgaans de TWO programmering is.
Giant Swan is ook wel makkelijk dansbaar hoor.
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
DJ Koze op TWO na Bon Iver zou ik zeggen. Een dance act op de TWO om de nacht in te gaan is redelijk standaard op BKS.
Mis nog wel een aantal leuke electronische/dance acts overigens. Iets in de trant van Mount KImbie of Four Tet.

Ja, net na de release zei ik meteen DJ Koze als dance-afsluiter in de TWO à la Four Tet, maar daar werd op gezegd dat DJ Koze daar niet groot genoeg voor zou zijn. CHVRCHES afgelopen jaar laat zien dat het niet per se een DJ hoeft te zijn. Met Charlotte Gainsbourg kan het nog allerlei kanten op gaan qua set, beetje trancy/trippy/disco soms, goede lichtshow er bij... Koze kan langer draaien op THREE.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:

selurxela wrote:
DJ Koze op TWO na Bon Iver zou ik zeggen. Een dance act op de TWO om de nacht in te gaan is redelijk standaard op BKS.
Mis nog wel een aantal leuke electronische/dance acts overigens. Iets in de trant van Mount KImbie of Four Tet.


Ja, was me ook al opgevallen. De dance/electronica die er nu staat is (afgezien van Koze) toch wat moeilijk voor een nachtje onbekommerd doordansen voor de massa, iets wat doorgaans de TWO programmering is.

Giant Swan is ook wel makkelijk dansbaar hoor.

Maar te klein voor de TWO toch? Zie ik eerder op FIVE verschijnen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Lizzo is momenteel wel flink aan de weg aan het timmeren. Die kan tegen die tijd wel eens zo populair zijn dan ze in Two wordt gezet. Heeft BKS goed gezien net zoals vorig jaar Superorganism. Lekkere muziek ook!

EDIT:

Ze had al twee 3FM hits dus ze was al even populair aan het worden zonder dat ik het in de gaten had..

EDIT2:

Wat een dag! Eerst Dillinger die zijn Carly coming out heeft en nu blijk ik niet meer in de gaten te hebben wat hip is..
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Lizzo is momenteel wel flink aan de weg aan het timmeren. Die kan tegen die tijd wel eens zo populair zijn dan ze in Two wordt gezet. Heeft BKS goed gezien net zoals vorig jaar Superorganism. Lekkere muziek ook!

EDIT:

Ze had al twee 3FM hits dus ze was al even populair aan het worden zonder dat ik het in de gaten had..

EDIT2:

Wat een dag! Eerst Dillinger die zijn Carly coming out heeft en nu blijk ik niet meer in de gaten te hebben wat hip is..

Allemaal goed bewaarde geheimen!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Je schrijft toch niet toevallig voor 3voor12 @noid ?

https://3voor12.vpro.nl/update~32007745-24ef-400d-bbee-d445d9c1cc2b~lizzo-is-een-levende-discobal-in-dit-fantastische-optreden-bij-the-tonight-show~.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken