Dirk wrote:
En The Cure is nooit echt in beeld geweest voor BKS. Dat was eerder een natte droom van velen hier op het forum. Eigenlijk past The Cure niet bij BKS, als in: geen indie, veel te duur en veel te gewild bij andere festivals. Ik ben best blij met Bon Iver dit jaar, maar das meer voor de fijnproever I guess.
En Foo Fighters naar Groningen ?
Ik hoop het niet voor het eventuele festival in Groningen. Is n (te) grote gok om op je eerste festival zo’n beetje de duurste band van dit moment te bokeen.
Kom op… Meestal ben ik het met je eens maar The Cure past echt wel op BKS hoor.
– Geen indie? Als Noel Gallagher, Editors,… kunnen dan kan The Cure zeker (en Run The Jewels en Christine is nu ook niet echt indie, dus dat is niet echt een vereiste).
– Te duur? Als Radiohead en Arctic Monkeys kan, zou The Cure ook wel moeten lukken qua prijs lijkt me.
– te gewild kan misschien wel kloppen, maar waarom staan ze dan (nog) nergens?
– backcatalogus om U tegen te zeggen. + denk wel dat BKS die ene grote headliner gaat missen hoor. Arctic Monkeys vorig jaar, Radiohead het jaar daarvoor, Editors (zeker voor de belgen in 2016,…). Al moet een grote headliner zeker niet voor mij, denk toch dat ze dat gaan voelen in de ticketverkoop.