Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Wow, het word er hier en in de andere subfora niet echt gezelliger op.
Mensen, het gaat om muziek op een festival, meer niet!

Precies... een discussie mag soms stevig zijn maar dit gaat nergens over. Wanneer zouden ze met nieuwe namen komen :P?

Ik beticht jou van smakeloosheid, klopt. Alex is een voetballer, daarom dus smakeloos. Maar dat vind ik he ?
Waarom had je ook alweer kaarjes gekocht ? Of ben je gewoon een of andere Mojo-troll ?
Beetje dimmen gewoon.

Dirk, ga eens rustig zitten lieve jongen. Dan zet ik even een kopje thee voor je en kan je weer kalmeren. En als dat gelukt is leg ik je in alle rust nog een keer uit dat dat meningen en zijn en geen veroordelingen. Is ook best een moeilijk onderscheid, dus ik neem je dat helemaal niet kwalijk. Voor nu alvast, mijn quote over acts als Kraftwerk had betrekking op economisch bestaansrecht. Wel goed citeren he. Maar eerst even diep ademhalen en tot rust komen.
Liefs, je favoriete Mojo troll. XXX
je bent echt knettergek of niet ? Ik denk dat je beter in een ander forum kunt gaan zitten.

Aan beiden: Genoeg internet voor vandaag. Morgen terug met wat muziekdiscussies? Dank u namens velen hier aanwezig.

Eens met @tomjoad en @indiaantje89. Er is niets mis met een discussie op het forum, zolang die met argumenten en op respectvolle toon gevoerd worden en gespeend blijven van persoonlijke aanvallen.

Ik wil iedereen dan ook verzoeken om aandacht te schenken aan de toon van je berichten. We zouden graag willen dat het festileaks forum voor iedereen een welkome en uitnodigende plek is om mee te praten of mee te lezen over interesses die we toch allemaal gemeen lijken te hebben, namelijk muziek en festivals.

Dank Visdave
Over de vraag van Indiaantje: ik verwacht voorlopig geen nieuwe namen. Vorig jaar was er in maart een mooie worp met o.a. Slowdive en Mogwai. Het zal dit jaar ook wel rond die tijd zijn.
Voor die tijd zal APE nog wel met meer namen komen in het BKS-weekend!

Dank Visdave
Over de vraag van Indiaantje: ik verwacht voorlopig geen nieuwe namen. Vorig jaar was er in maart een mooie worp met o.a. Slowdive en Mogwai. Het zal dit jaar ook wel rond die tijd zijn.
Jup, vrees het ook (probeerde even de sfeer te doorbreken).

Wat hoop ik nog op een Beach House zeg. Zou ik echt vreemd vinden als ze die zouden laten schieten.

Processierups wrote:
Dank Visdave

Wat hoop ik nog op een Beach House zeg. Zou ik echt vreemd vinden als ze die zouden laten schieten.

Heel graag Beach House. En laten we Spiritualized ook niet vergeten.

Indiaantje89 wrote:

Processierups wrote:
Dank Visdave

Heel graag Beach House. En laten we Spiritualized ook niet vergeten.
Die heb ik nog niet eens uit mijn playlist gehaald omdat ik zo goed als zeker ben dat die komen :D. (zal je uiteraard zien dat ze toch niet komen).

Wand, Kikagaku Moyo én Wooden Shjips samen in België 4 dagen voor Best Kept!

Mogen allemaal komen maar vooral Wand graag!

Waarom denken best veel mensen hier dat Interpol afsluit of de TWO? In de bio op de site staat letterlijk "dat de vonken er vanaf gaan spatten aan het meer". Daar staat de TWO toch echt niet (kan ik vrij neutraal zeggen). Aan de andere kant schreven ze vorig jaar ook iets vergelijkbaars over Johan en die stonden ook in de twee. Dus misschien hecht ik te veel waarde aan de bio. Ik denk de ONE op zondag: CATQ - Interpol - Kurt Vile en Carly Rae Jepsen als afsluiter op de TWO. (Tis net ouderwets Kremlin wachten :))

Processierups wrote:
Dank Visdave

Misschien wil Beach House zelf niet?

Waarom denken best veel mensen hier dat Interpol afsluit of de TWO? In de bio op de site staat letterlijk “dat de vonken er vanaf gaan spatten aan het meer”. Daar staat de TWO toch echt niet (kan ik vrij neutraal zeggen). Aan de andere kant schreven ze vorig jaar ook iets vergelijkbaars over Johan en die stonden ook in de twee. Dus misschien hecht ik te veel waarde aan de bio. Ik denk de ONE op zondag: CATQ – Interpol – Kurt Vile en Carly Rae Jepsen als afsluiter op de TWO. (Tis net ouderwets Kremlin wachten :))
Ik kan me niet voorstellen dat Carly Rae Jepsen en Christine And The Queens niet achter elkaar staan. Los van wat we er van vinden, het is een perfect combi kwa soort muziek lijkt me.

Carly Rae - Interpol - Christine daarbij zou ik Interpol een beetje "ongepast" vinden tussen die andere 2 namen. Christine is gewoon afsluiter, daar is geen discussie over mogelijk denk ik. Dus ik gok dat Interpol gewoon in het daglicht gaat spelen voor Carly Rae en daarna Christine.

Maar je laat een band als Interpol toch niet een uurtje van 18:30 tot 19:30 spelen? Geloof niet dat Interpol met een dergelijke positie genoeg neemt, duidelijk dat het de laatste spot in de Two wordt of voor Christine op de One.

selurxela wrote:
Waarom denken best veel mensen hier dat Interpol afsluit of de TWO? In de bio op de site staat letterlijk “dat de vonken er vanaf gaan spatten aan het meer”. Daar staat de TWO toch echt niet (kan ik vrij neutraal zeggen). Aan de andere kant schreven ze vorig jaar ook iets vergelijkbaars over Johan en die stonden ook in de twee. Dus misschien hecht ik te veel waarde aan de bio. Ik denk de ONE op zondag: CATQ – Interpol – Kurt Vile en Carly Rae Jepsen als afsluiter op de TWO. (Tis net ouderwets Kremlin wachten :))

Ik kan me niet voorstellen dat Carly Rae Jepsen en Christine And The Queens niet achter elkaar staan. Los van wat we er van vinden, het is een perfect combi kwa soort muziek lijkt me.

Carly Rae – Interpol – Christine daarbij zou ik Interpol een beetje “ongepast” vinden tussen die andere 2 namen. Christine is gewoon afsluiter, daar is geen discussie over mogelijk denk ik. Dus ik gok dat Interpol gewoon in het daglicht gaat spelen voor Carly Rae en daarna Christine.

Als CATQ op ONE afsluit en CRJ op TWO staan ze toch juist nog meer achter elkaar?

En dan hebben we ook nog niet eens de door Roosmarijn aangekondigde nieuwe stage kapot geanalyseerd :P De locatie blijft mij toch nog even een raadsel (zonder bestaande podia om te gooien). Wat voor grootte dan en wat voor acts moeten daar op komen te staan? Drijvend podium lijkt me toch moeilijk in de uitvoering (van af een boot spelen?), en een mogelijke mislukking met minder weer. Iets in het 'bos' met maximaal een paar honderd kijkers? Fijne aan het terrein is dat je nu wel plekjes hebt om even een (half) uurtje te ontsnappen aan grote drukte en 'herrie', dat zie ik graag blijven. Met een zeer kleine stage ga je meer mikken op kleine (alternatieve) acts uit Nederland en België? Misschien dan iets met extra akoestische/intieme sets van acts die al spelen? (Maar dat zie je zelden op festivals, vast met een goede reden.)

Misschien nog belangrijker: is er behoefte aan nog een stage? :P

Maar je laat een band als Interpol toch niet een uurtje van 18:30 tot 19:30 spelen? Geloof niet dat Interpol met een dergelijke positie genoeg neemt, duidelijk dat het de laatste spot in de Two wordt of voor Christine op de One.
Ik heb ze op Rock Am Ring gezien, toen speelde ze op de mainstage van 17:00 tot 18:00 uur. Ander type festival natuurlijk, maar daar waren ze ook mee akkoord gegaan. Het was nog steeds een goede show, maar het kwam niet echt over natuurlijk.

Ik hoop met jullie mee dat ze savonds staan, maar mijn verstand zeg me dat ze gewoon op de main staan. Of de omschrijving klopt niet en ze sluiten idd de Two af. Vorige keer stonden ze ook vrij vroeg in de tent toch?

Indiaantje89 wrote:

selurxela wrote:

Carly Rae – Interpol – Christine daarbij zou ik Interpol een beetje “ongepast” vinden tussen die andere 2 namen. Christine is gewoon afsluiter, daar is geen discussie over mogelijk denk ik. Dus ik gok dat Interpol gewoon in het daglicht gaat spelen voor Carly Rae en daarna Christine.

Als CATQ op ONE afsluit en CRJ op TWO staan ze toch juist nog meer achter elkaar?
Vind het op de main na elkaar toch mooier staan om een of ander manier (als ik programeur had geweest).

Users who are viewing this thread