Indiaantje89 wrote:
selurxela wrote:
Waarom denken best veel mensen hier dat Interpol afsluit of de TWO? In de bio op de site staat letterlijk “dat de vonken er vanaf gaan spatten aan het meer”. Daar staat de TWO toch echt niet (kan ik vrij neutraal zeggen). Aan de andere kant schreven ze vorig jaar ook iets vergelijkbaars over Johan en die stonden ook in de twee. Dus misschien hecht ik te veel waarde aan de bio. Ik denk de ONE op zondag: CATQ – Interpol – Kurt Vile en Carly Rae Jepsen als afsluiter op de TWO. (Tis net ouderwets Kremlin wachten
)
Ik kan me niet voorstellen dat Carly Rae Jepsen en Christine And The Queens niet achter elkaar staan. Los van wat we er van vinden, het is een perfect combi kwa soort muziek lijkt me.
Carly Rae – Interpol – Christine daarbij zou ik Interpol een beetje “ongepast” vinden tussen die andere 2 namen. Christine is gewoon afsluiter, daar is geen discussie over mogelijk denk ik. Dus ik gok dat Interpol gewoon in het daglicht gaat spelen voor Carly Rae en daarna Christine.
Als CATQ op ONE afsluit en CRJ op TWO staan ze toch juist nog meer achter elkaar?