Dillinger wrote:
Dennis1808 wrote:
Dillinger wrote:
Ze zullen zelf toch ook wel snappen dat Christine, zo wat, de meest omstreden headliner is in hun historie. En dat er een kleine uittocht uit Egypte zal plaats vinden als er niks meer tegenover staat?
Omstreden of niet, ik vind het tof dat Best Kept Secret een risico durft te nemen met deze naam als headliner, zelf hoef ik haar niet per se te zien, maar terwijl iedereen roept dat het veld gaat leeglopen vind ik te voorbarig. Ga gewoon een keer kijken en kom je er halverwege achter dat het niet voor jou is, prima. Of het een succes wordt, weten we pas begin juni.
Jij vindt het tof. Maar er zal ook een flink deel zijn die het niet tof vindt, en ik vermoed meer dan bij de headliners van de laatste jaren. Daarom zou ik het niet gek vinden dat er voor dat deel nog wat anders staat. Maar we zullen zien. Persoonlijk zou ik liever hebben dat ze een risico zouden nemen door een Beach House te laten headlinen. Ik denk overigens dat ik niet tot halverwege zou moeten kijken om er achter te komen dat het niks voor mij is. Heb haar albums beluisterd en volledige Bercy show bekeken op you tube. Het is niks, voor mij dan.
Ik behoor bij het deel dat het helemaal niet tof vind. Ik vind het ook helemaal niet dapper. Volgens mij is het meer een combinatie van “moeten” omdat Christine nu eenmaal in hun stal zit en dwarszitten van DTRH. Ik had het dapperder gevonden als ze hadden erkend dat het ondanks deze redenen geen goed idee is om haar die plek te geven. Maar zoals eerder gezegd, we moeten zondag eerder weg dus nu missen we ook niet echt iets. Ellek nadeel heb zen voordeel, zullen we maar zeggen. Ben overigens nog altijd wel erg geïntrigeerd door de adoratie van de critici voor deze act.