Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Ik vind de THREE eigenlijk wel goed zoals hij is. Heeft meer een huisjes gevoel dan een tent, wat ik wel tof vind. Ben er niet zo heel vaak omdat de programmering van die stage niet conform is met mijn smaak. Maar vind dat wel een leuke plaats.

De uitbreding zal de casbah wel zijn dan zeker, hopelijk overdrijven ze daar ook niet in. En een nieuwe stage op een plaats waar iedereen graag is... Iets open air tussen de bossen bij de hangmatten of tussen ONE en THREE aan het water zijn de eerste plaatsen die bij mij te binnen springen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Een upgrade van een stage én een nieuwe stage?!

Jammer dat Roosmarijn toch wat minder prijs geeft dan Robert Swarts of de LL/DTRH-conculega’s
Ik vind het de vragen ook niet erg top...

Had wel meer muzikale inhoud mogen hebben dan die maatschappelijke vragen (duurzaamheid, vrouwen op de line/up wat letterlijk aan alle festival directeurs is gevraagd). Waarom zijn ze van datum veranderd, ik mis ook een beetje hengelen naar nog wat nieuwe namen etc.

Hoop dat ze de Three aan gaan pakken.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.164
Laten we hopen dat ze de THREE weer wat sfeervoller maken.

Wel heel cryptisch over die nieuwe stage: “Deze komt op een plek op het terrein waar je heel graag bent.” Waar hebben ze nog ruimte dan?

Misschien is het een klein podium in de Boutique Village op de camping. Laten we na de Despacio-speculaties vorig jaar maar even voorzichtig blijven...
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
Zou dat dan ook meer acts betekenen? Dus dat we meer namen mogen verwachten dan we nu denken?

Die upgrade... THREE is toch behoorlijk nieuw, daar weer in investeren? Ik vind dat zelf ook wel redelijk prima, alleen de doorstroom (of gebrek daar aan) vind ik daar nogal vervelend. Mensen blijven veel rond de openingen hangen (maak ik me zelf ook wel eens schuldig aan) en als je niet binnen staat, valt er ook echt weinig te zien (kwestie van op tijd zijn wel). Wellicht dat de TWO iets gemoderniseerd kan? Gewoon wat fraaier enzo.

Die favoriete plek... Dan denk ik toch ook direct met iets aan het water, maar dan zit je toch snel in de knel met de ONE en THREE en waar laat je het eten en zitten dan weer. Heb nu niet per se een favoriete plek denk ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ik vond die oude 3 echt veel sfeervoller.. Die 3 die je nu hebt vind ik echt maar een standaard "barn" wat letterlijk op ieder festival staat.

14285677600_552f2c3af0.jpg


Een Mildlife daar tegen zonsondergang of een Jambinai diep in de avond (na de headliner) zou een puur genot zijn denk ik.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.662
1.185
Maar die THREE ( qua programmering) is ook wat meer de FIVE van nu toch?

Together Pangea, Skaters, Tijauan Panthers, Radkey, Fucked Up,... hebben daar in gestaan
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Dan wil ik misschien van Forbidden Fruit festival ook wel First Aid Kit, tegenwoordig toch ook wel een middelgrote naam. Maar wellicht wat minder spannend voor de verscheidenheid van het muziekaanbod zoals het er nu al is.

Zou qua grootte een prima act zijn op de nog lege plek voor Kraftwerk op One zijn. En ze kunnen de zaterdag ook. Betekent alleen dat ze van Glasgow op vrijdag naar Beekse Bergen op zaterdag naar London op zondag en Dublin op maandag moeten en dat zie ik helaas niet snel gebeuren. Zou missen van Earl Sweatshirt ook heel erg jammer vinden.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Twee laatste edities hadden natuurlijk weergaloos weer, maar jaren ervoor was er veel regen en toen pasten er in mijn herinnering niet veel mensen onder de tent van de oude Three.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik vond die oude 3 echt veel sfeervoller.. Die 3 die je nu hebt vind ik echt maar een standaard “barn” wat letterlijk op ieder festival staat.

Die vorige was heerlijk open. Ze mogen de zijkanten van die nieuwe tent wel wat verder open doen. Deze verandering was erg jammer. Heerlijk zo'n open stage midden op je terrein.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
664
340
Ik vind het wel jammer dat Interpol waarschijnlijk gewoon op klaarlichte dag moet spelen op de ONE. Die band past echt beter in de nacht.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Black Midi, DE naam van ESNS speelt op 30 mei op This is not a love Song. Dat moet goed komen voor BKS. Toch?
Interpol zal idd wel op ONE staan al vraag ik me wel af wie dan moet afsluiten op TWO?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dirk wrote:

Dillinger wrote:
Zou er nou vandaag een interview met Robert Swarts van BKS op festileaks komen?

En een beetje speculeren over nieuwe namen: Zou er nog wat van de top acts van ESNS over komen? Black Midi, Fontaines DC, Rimon, The Murder Capital?


Ik hou Fontanies DC in de gaten, volgens mij gaan die naar de US festivals in mei. Het is maar de vraag of die terugvliegen naar Europa voor BKS.

Met de laatste datum in de VS 28 mei tot nu toe lijkt het er niet heel goed uit te zien… Maar het kan wel, jonge gasten, geboekt door Friendly Fire… Kom op jongens!
Black Midi lastig… Doen wel Motel Mozaique in april, geen idee of daar ooit crossover is in hetzelfde jaar (afgelopen jaar enkel Joep Beving? in 2017 Thundercat, STUFF. en Kim Janssen). Tussen eind april en begin august in ieder geval nog een groot gapend gat. Rimon staat daar ook.

Fontaines DC doet in de US het voorprogramma van IDLES en die zijn in het BKS weekend weer in Europa...
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik gok dat FOUR een tent wordt. Ze nemen al jaren een behoorlijk risico met een open lucht dance area. Een weekend met regen en je hele programma valt letterlijk in het water.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Interpol zal idd wel op ONE staan al vraag ik me wel af wie dan moet afsluiten op TWO?
Zullen ze Carly Rae Jepsen niet gewoon voor Christine and the Queens zetten en Interpol (weer) laten afsluiten in TWO? Dat hoop ik in ieder geval, Interpol met daglicht zie ik ook niet zo zitten.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Dillinger wrote:
Interpol zal idd wel op ONE staan al vraag ik me wel af wie dan moet afsluiten op TWO?

Zullen ze Carly Rae Jepsen niet gewoon voor Christine and the Queens zetten en Interpol (weer) laten afsluiten in TWO? Dat hoop ik in ieder geval, Interpol met daglicht zie ik ook niet zo zitten.

Christine en Carly zullen er voor zorgen dat iedereen, die zich doorgaans rond ONE en TWO ophoudt en daar niet op zit te wachten, Interpol wil zien. Dat gaat niet passen in de TWO.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.164
PwoperFish wrote:

Dillinger wrote:
Interpol zal idd wel op ONE staan al vraag ik me wel af wie dan moet afsluiten op TWO?


Zullen ze Carly Rae Jepsen niet gewoon voor Christine and the Queens zetten en Interpol (weer) laten afsluiten in TWO? Dat hoop ik in ieder geval, Interpol met daglicht zie ik ook niet zo zitten.

Christine en Carly zullen er voor zorgen dat iedereen, die zich doorgaans rond ONE en TWO ophoudt en daar niet op zit te wachten, Interpol wil zien. Dat gaat niet passen in de TWO.

Dat denk ik ook. Het zal op op ONE wel Carly Rae - Interpol - Christine worden. En dan Kurt Vile of daarvoor, of als afsluiter op TWO.
Christine zal waarschijnlijk korter spelen dan Radiohead en LCD afgelopen jaren, hopelijk krijgt Interpol daardoor wat meer speeltijd.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik denk dat Stephen Malkmus in de Five gaat afsluiten tijdens de show van Christine. Dit om de indie/ alternative liefhebbers een .. ehh.. alternatief te bieden. Ik hoop er in elk geval op!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken