selurxela wrote:
Obstacle 1 wrote:
Martijn wrote:
Jelle wrote:
Zou dat festival hier in Groningen dan nog met The Strokes EN The Cure komen?
Waarschijnlijk niet, natuurlijk, maar het zou wel lachen zijn als alle grote gevestigde festivals er allemaal naast grijpen terwijl een onbekend nieuw festival er ineens mee van door gaat.
The Strokes doen Nederland gewoon überhaupt niet aan komende zomer.
Dat zou wel weer diep triest zijn aangezien ze dan volgens mij al meer dan 15 jaar niet in Nederland zijn geweest…
Nou hebben ze ook al 15 jaar niks meer gedaan wat de moeite van het vermelden waard is dus dat lijkt mij verder prima.
Goh... Oké hun debuut was legendarisch goed, maar ook moeilijk om zoiets te overtreffen natuurlijk.
-
First impressions Of Earth (14 jaar geleden) is echt nog heel sterk Heart In A Cage en You Onliy Live Once zijn hoogstwaarschijnlijk zelfs mijn 2 favoriete Strokes nummers.
-
Angles (8 jaar geleden) is een wat braver softer album geworden maar is zeker nog altijd niet slecht, staan ook echt wel heel sterke nummers op Machu Picchu, Under Cover, Taken For A Fool,... .
-
Comedown Machine (6 jaar geleden). Trekt de trend van Angles verder en is nog softer/dansbaarder. Inderdaad wel hun minste tot nu toe.
-
Future Present Past (EP): 3 jaar geleden. Heeft gewoon 3 nummers die geen wereldhits zijn maar echt ook niet slecht hoor, in ieder geval terug wat beter als de voorganger.
Zeggen dat die 15 jaar niet relevant geweest zijn, komt voor mij een beetje over als zeggen dat White Stripes niets goed hebben buiten Seven Nation Army of naar een optreden gaan van Rage Against The Machine en vertrekken na Killing In The Name Of...)
Zo vind ik het toch. Als ze anderzijds hetzelfde bleven doen als Is This It dan ging er weer geklaag op komen dat ze steeds hetzelfde "formuletje" gebruiken.
En live is het nog altijd retestrak als je even de tijd neemt om door Youtube te gaan.