Indiaantje89 wrote:
Dirk wrote:
Wessel wrote:
Sorry voor de onduidelijkheid maar dat stukje geen vlees gaat weer over Morrissey
Stukjes vlees, hmmmmm, lekker. Ik moet er niet aan denken dat er geen BBQ-beach is, maar wel een Tofu-strand.
Toch zou ik die pokke herrie van dat ene tentje niet missen daar aan de waterkant. Hebben altijd snoeiharde muziek daar op staan, terwijl dat een heerlijk plekje is om rustig aan het water te chillen of naar de mainstage mee te luisteren,
Roadfkill…waar hele koeien worden gebarbecued.
Wat Morrisey flikte op Pukkelpop ooit (vleesvrij) deed Radiohead toch ook op hun manier dmv alle kaartjes verplicht op naam? De festivaldirectie heeft zich in vele bochten moeten wringen om omruilen van kaartjes mogelijk te maken.
Wat betreft lbgt artiesten, volgens mij heeft de muziekhistorie aangetoond dat juist de anders geaarden in de muziekindustrie een podium hebben gekregen en omgekeerd wordt het lbgt zijn juist ten volle uitgevent. Een noem paradijsvogels als een Max Colombie en Olly Alexander die hun geaardheid ten volle hebben uitgevent of geexposeerd. Zij spreken bakken vol tieners aan en bij de jeugd is het niet eens meer een issue. Ik denk dat er in 30 jaar al superveel is veranderd, de enige artiest die ik zo kan bedenken die er pas na zijn carriere voor uit kwam gay te zijn is Michael Stipe. Anno nu is lbgt toch helemaal geen issue meer?