Er is genoeg mogelijk, ze kunnen ook iets op stijgers bouwen. Doen ze bij Decibel ook weleens, of de ingang naar voren halen. Voor de ingang heb je ook nog genoeg strand waar je wat kwijt kan.En dan hebben we ook nog niet eens de door Roosmarijn aangekondigde nieuwe stage kapot geanalyseerdDe locatie blijft mij toch nog even een raadsel (zonder bestaande podia om te gooien). Wat voor grootte dan en wat voor acts moeten daar op komen te staan? Drijvend podium lijkt me toch moeilijk in de uitvoering (van af een boot spelen?), en een mogelijke mislukking met minder weer. Iets in het ‘bos’ met maximaal een paar honderd kijkers? Fijne aan het terrein is dat je nu wel plekjes hebt om even een (half) uurtje te ontsnappen aan grote drukte en ‘herrie’, dat zie ik graag blijven. Met een zeer kleine stage ga je meer mikken op kleine (alternatieve) acts uit Nederland en België? Misschien dan iets met extra akoestische/intieme sets van acts die al spelen? (Maar dat zie je zelden op festivals, vast met een goede reden.)
Misschien nog belangrijker: is er behoefte aan nog een stage?
Maar ik verwacht er niet heel veel van om eerlijk te zijn.