Best Kept Secret 2019 - Nieuws en geruchten

Verwijderd lid 38125

Playlistbediener
20 okt 2018
22
0
visdave34 wrote:

maximsnoep wrote:

neracroft wrote:
Grootste missers: Tame Impala, Beach House, Wilco, Courtney Barnett, Paruqet Courts, Rolling Blackouts Coastal Fever, Idles, Vampire Weekend, Big Red Machine. Jawbreaker, Boy Pablo


Ik had echt verwacht dat er een paar namen uit dit rijtje zouden komen, heel erg jammer


Parquet Courts, RBCF, Vampire Weekend natuurlijk op DTRH, dus was nooit een mogelijkheid toch?

Als DTRH ze niet had, dan waren dat ook mogelijkheden… Niet dat ik ze nu nog verwachtte maar in het algemeen is dat voor de 2019 editie wel een gemiste kans.

Ik had het verwacht voor de aankondiging van DTRH.

Daarnaast vind ik dat er heel veel (vrouwelijke) singersongwriters tussen zitten, en veel te weinig hiphop en rock. Ligt dat aan mij?
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
994
120
sxNR1VU.jpg

Ff snel de namen die zijn gelekt over de gedeelde afbeelding gegoten.

wacht even was Coutrney Barnett nu wel of niet geleakt ?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Eerste leuke ontdekking: Efrim Menuck. Lid van GY!BE en Thee Silver Mt. Zion.

Alle afbeeldingen zijn ook offline (of afgeschermd) nu. Ze hebben dit jaar tenminste wel hun rest api dicht gezet. Als ze nou volgend jaar ook nog hun upload folder beter afschermen dan gaat het misschien zonder leaks.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
"Daarnaast vind ik dat er heel veel (vrouwelijke) singersongwriters tussen zitten, en veel te weinig hiphop en rock. Ligt dat aan mij?"

Vind ik ook. Het is wel heel erg eenvorming. Had erg gehoopt op iig Earl Sweatshirt om maar eens iets te noemen.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
effe iets anders: Kan het zijn dat er tussen bijv de headliners van die vijfhoekjes staan zoals de aankondigingen vorig jaar? En dat de middelste regel 2 acts zijn?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.361
5.053
Eerste leuke ontdekking: Efrim Menuck. Lid van GY!BE en Thee Silver Mt. Zion.

Alle afbeeldingen zijn ook offline (of afgeschermd) nu. Ze hebben dit jaar tenminste wel hun rest api dicht gezet. Als ze nou volgend jaar ook nog hun upload folder beter afschermen dan gaat het misschien zonder leaks.
Klinkt nice, ik wil ook luisteren.. maar denk niet dat mijn collega's dat niet waarderen. En dat ik even moet uitleggen waarom ik Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen aan het luisteren ben. Daar gaat mijn status :D.
 

Verwijderd lid 38125

Playlistbediener
20 okt 2018
22
0
“Daarnaast vind ik dat er heel veel (vrouwelijke) singersongwriters tussen zitten, en veel te weinig hiphop en rock. Ligt dat aan mij?”

Vind ik ook. Het is wel heel erg eenvorming. Had erg gehoopt op iig Earl Sweatshirt om maar eens iets te noemen.

Zeker. Acts als Death Grips, JPEGMAFIA. Maar ook ORB, WAND, Ty Segall etc.
(niet precies deze namen, maar namen die in dit rijtje passen)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
The Good, The Bad & The Queen op 6 juni in Paradiso, kaartverkoop volgende week vrijdag. Concert zelf wordt nog officieel aangekondigd.
Even een quote vanuit het Pinkpop topic. Maar deze had ik ook wel graag gezien op BKS. Alhoewel ik ook best blij ben met een zaalshow.
 

Verwijderd lid 38125

Playlistbediener
20 okt 2018
22
0
selurxela wrote:
“Daarnaast vind ik dat er heel veel (vrouwelijke) singersongwriters tussen zitten, en veel te weinig hiphop en rock. Ligt dat aan mij?”

Vind ik ook. Het is wel heel erg eenvorming. Had erg gehoopt op iig Earl Sweatshirt om maar eens iets te noemen.

Zeker. Acts als Death Grips, JPEGMAFIA. Maar ook ORB, WAND, Ty Segall etc.
(niet precies deze namen, maar namen die in dit rijtje passen)

Hierbij wil ik toevoegen dat er ook niet veel van het kaliber Boy Pablo, Gus Dapperton, Rex Orange County, Yellow Days tussen zit, (de laatste 3 namen stonden er vorig jaar natuurlijk).
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Jesper wrote:
The Good, The Bad & The Queen op 6 juni in Paradiso, kaartverkoop volgende week vrijdag. Concert zelf wordt nog officieel aangekondigd.

Even een quote vanuit het Pinkpop topic. Maar deze had ik ook wel graag gezien op BKS. Alhoewel ik ook best blij ben met een zaalshow.
Tragisch natuurlijk maar dat zal de macht van Mojo zijn die ze dan liever in Paradiso zet dan dat ze gegund worden aan BKS.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
En dat ik even moet uitleggen waarom ik Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen aan het luisteren ben. Daar gaat mijn status :D.

Ik kan denk ik wel helpen met dat uit te leggen mocht je hulp nodig hebben ;)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
PwoperFish wrote:

Jesper wrote:
The Good, The Bad & The Queen op 6 juni in Paradiso, kaartverkoop volgende week vrijdag. Concert zelf wordt nog officieel aangekondigd.


Even een quote vanuit het Pinkpop topic. Maar deze had ik ook wel graag gezien op BKS. Alhoewel ik ook best blij ben met een zaalshow.

Tragisch natuurlijk maar dat zal de macht van Mojo zijn die ze dan liever in Paradiso zet dan dat ze gegund worden aan BKS.

Kunnen natuurlijk ook nog op DTRH of LL staan.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
En dat ik even moet uitleggen waarom ik Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen aan het luisteren ben. Daar gaat mijn status :D.

Dude, zet 'Run Away With Me' aan en blaas de intro op volume maximaal. Of gewoon het hele nummer.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.830
828
Leuk trouwens dat Yves Tumor speciaal voor mij een nummer heeft gemaakt. Ik ga snel aan de slag met een nieuw nummer genaamd Yves Tumor.
 

yngvar

Randprogramma
22 nov 2018
136
115
Indiaantje89 wrote:
En dat ik even moet uitleggen waarom ik Call Me Maybe van Carly Rae Jepsen aan het luisteren ben. Daar gaat mijn status :D.

Dude, zet ‘Run Away With Me’ aan en blaas de intro op volume maximaal. Of gewoon het hele nummer.

Carly Rae Jepsen, nu al de meest omstreden boeking van BKS2019 en ze moet nog bekend gemaakt worden. :lol:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken