Best Kept Secret 2018

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
A Perfect Circle had ik heel graag gezien op BKS. Baal ik echt van. Snap het ook niet, want die band past absoluut niet bij het huidige Pinkpop ( Puscifer vorig jaar was ook een sof) en staat nota bene op Northside, dus FK Scorpio... :-(
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Vrijdagkaarten bijna uitverkocht volgens BKS. Mooie timing..................
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Vrijdagkaarten bijna uitverkocht volgens BKS. Mooie timing………………

Viel te verwachten!

Ik vind overigens overall de zondag wat sterker dan de vrijdag. Zaterdag een mooie headliner, maar daar mag nog wel wat bij..
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zondag is de beste dag tot nu toe. Vrijdag en met name zaterdag daar mag zeker nog wat bij maar goed dat gaat ook (snel) gebeuren.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ik vind de vrijdag met Deerhunter, Palm, AYWKUBTTOD, Tyler, The Creator, Future Islands, Susanne Sundfør & Arctic Monkeys eigenlijk best heel erg mooi. Zaterdag heeft nog wel wat nodig inderdaad.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
The National heeft overigens een paar uur geleden een open lucht-set gespeeld in Sydney:
https://www.setlist.fm/setlist/the-national/2018/forecourt-sydney-opera-house-sydney-australia-63ee7e3f.html
Dat mag zo de setlist op BKS worden!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Zaterdag is sowieso hoogtepunt voor mij, want ja, the National. en inderdaad, graag die setlist uit Sidney! Maar ook Warpaint, Four Tet, Mattiel en Omni maken het op voorhand al een puike dag. Plus: quilty pleasure Alex Cameron. Ik hoor dat het een volledig 'foute' jaren tachtig pastiche is maar ik vind het geweldig.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zaterdag is ook al prima zeker. Alex Cameron is zeker niet slecht maar na een paar nummers heb ik het wel gehad. Misschien is dat live wel anders want volgens de kritieken is hij live erg goed.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Veel nieuwe namen voor Sideways (zelfde weekend in Finland, ook FKP Scorpio), maar niet veel namen die ik op BKS verwacht. Misschien een Ben Frost, Jane Weaver of Bardo Pond?

http://sidewayshelsinki.fi/esiintyjat/
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Processierups wrote:
The National heeft overigens een paar uur geleden een open lucht-set gespeeld in Sydney:
https://www.setlist.fm/setlist/the-national/2018/forecourt-sydney-opera-house-sydney-australia-63ee7e3f.html
Dat mag zo de setlist op BKS worden!

Vind je? Vind m tegenvallen, geen graceless, geen humiliation, geen apartment story…
Wel Slow Show, Rylan en About Today maar goed die mannen hebben zoveel goede tracks dat ik na een aet van 3 uur ze nog niet beu zal zijn.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
722
453
Ik heb ze in november in de AFAS Live gezien en ze waren echt keigoed. De hele show is het gewoon boeiend. Die nummers komen live echt tot leven.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.548
2.690
Ik was er de tweede avond in AFAS en die was geweldig. Eerste avond schijnt wat minder goed geweest te zijn....

Maar in de setting aan het BKS-meer moet dat goed komen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik was er de tweede avond in AFAS en die was geweldig. Eerste avond schijnt wat minder goed geweest te zijn….

Maar in de setting aan het BKS-meer moet dat goed komen!
Daar was ik bij.. en dat was ook extreem goed... dan wil ik niet weten hoe goed die 2e avond was.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik vrees wel een beetje voor Matt’s stem, met zo een moordend tourschema. Zeker in combinatie met het witte wijn dieet.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik vrees wel een beetje voor Matt’s stem, zeker in combinatie met het witte wijn dieet.
Jup vrees ik ook voor... die gasten touren altijd belachelijk veel.. en dat soms echt te merken aan zijn stem maar ook in zijn zin van het concert heb ik soms het idee.

Maar ik hoop dat het uitzicht op het water hem goed gaat doen.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
BKS valt in een relatief rustige periode in hun tourschema dus dat scheelt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken