Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Marmozets is een leuke band inderdaad. Maar verlies zo'n band liever aan Pinkpop dan bv Slowdive.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Jammer dat Parquet Courts niet een maandje vroeger op tour is. Spelen nu in Europa begin juli!
Zelfde met Japandroids trouwens.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Zou Japandroids niet nog kunnen? Misschien komen er nog optredens bij bv BKS en Northside. Worden wel geboekt door Friendly Fire dus misschien toch nog.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Zou Japandroids niet nog kunnen? Misschien komen er nog optredens bij bv BKS en Northside. Worden wel geboekt door Friendly Fire dus misschien toch nog.

Technisch gezien kunnen ze beide nog maar ik zie ze niet meteen anderhalve maand touren.
 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
noid wrote:
Marmozets is een leuke band inderdaad. Maar verlies zo’n band liever aan Pinkpop dan bv Slowdive.

Marmozets had nooit op BKS gestaan

gelukkig
Niet jouw smaak, wel de onze. Al bloedden onze oren....drummer was niet slecht, geluid stond echter veel te hard. En het was kakweer....een dikke regenbui. De Royal Blood editie BKS
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Technisch gezien kunnen ze beide nog maar ik zie ze niet meteen anderhalve maand touren
Toch wel opvallend als Japandroids dit jaar weer niet op BKS staat. Worden geboekt door FF en zijn al voor het tweede achtereenvolgende jaar op tour.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Vrijdagtickets uitverkocht. Verder is Wolf Alice van zondag naar zaterdag gegaan.
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
Vrijdagtickets uitverkocht. Verder is Wolf Alice van zondag naar zaterdag gegaan.

Ruimte maken voor Wolf Parade, want die hebben alleen op zondag nog ruimte!
En ze moeten nu Aldous Harding nog wel van de website schrappen!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ben benieuwd of we dan ook snel nieuwe namen krijgen en idd Wolf Parade.

Zie wel dat ze dan vanuit Portugal moeten komen en dat het dan het vijfde optreden achter elkaar is. Lijkt me niet waarschijnlijk dan helaas.
 

Dirk Net

Support act
25 nov 2014
1.016
169
noid wrote:
Marmozets is een leuke band inderdaad. Maar verlies zo’n band liever aan Pinkpop dan bv Slowdive.

Marmozets had nooit op BKS gestaan
gelukkig
Ik sluit me aan bij Black Lies: Marmozets. net als Cocaine Piss. Goeie muziek, mindere stem.
jammer, als Wolf Parade niet kan, kunnen The Wombats als sub dan nog wel ? Met hun nieuwe ? Klinkt goed iig.

 

MixTape

Gouden Tip
26 okt 2017
326
0
Ze openden de Mainstage op de Royal Blood zondag. Het geluid was veeeel te hard maar wat een lekkere set! Helaas een handje vol publiek door het rotweer en tijdstip. Wel energieke band! Hoor op het laatste album dat de zangeres nu is gaan zingen ipv schreeuwen. Geef mij dat schreeuwen maar. Lekkah
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
@Mixtape: Heb ze toen ook gezien. En precies dezelfde beleving gehad als jij. Heerlijk als energieboost voor de rest van de festivaldag en lekker na het ingetogen maar prachtige begin van de dag door Jonny Greenwood & the London Contemporary Orchestra
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken