Best Kept Secret 2018

raginfullon

Playlistbediener
6 feb 2018
39
2
Dat wolf parade vanuit Portugal moet komen mag geen probleem zijn aangezien er nu al 6/7 bands dat weekend op zowel Nos Primavera en BkS staan.
Zou voor Wolf Parade inderdaad 6e optreden achter elkaar zijn inderdaad maar, bij het bevriende Spoon staat die zondag de teller ook al op 5 achter elkaar.
Ik zie ze wel komen!
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Laten we hopen deze week!

In mijn geval: fingers crossed voor:
- Interpol of Tame Impala als sterke sub (liefst op zaterdag).
- Courtney Barnett (kan enkel nog op vrijdag, en die zit al wel goed gevuld voor mij, maar laat ze toch maar komen!)
- Garagerock verassing(en) à la Together Pangea, Wavves, Royal Headache,... + wat minder bekende Europese garagerock zoals Korfbal, The Glockenwise, Equal Idiots, Thee MVP's,...


Laat maar komen!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Een act in de orde van grote van Interpol en zeker Tame Impala lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Er moet misschien nog iets bij voor TWO en ONE maar dan moet je toch eerder denken aan een Ibeyi of iets van die orde. Ben verder benieuwd wat de Belgen act wordt... Flying Horseman? Amenra? Of toch dEUS?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Courtney Barnett staat al exclusief in Tivoli dus die komt niet. Daarnaast verwacht ik ook geen grote namen meer dus Interpol en zeker Tame Impala (lijkt me meer een headliner) lijkt me onwaarschijnlijk.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Hier is ie dan. Het volledige album van Moaning waar verschillende onder jullie wel benieuwd naar zijn!

[video]https://www.youtube.com/watch?v=v7id_Wxsr2I[/video]
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Hier is ie dan. Het volledige album van Moaning waar verschillende onder jullie wel benieuwd naar zijn!

Dank je! Ben er zeer benieuwd naar. Straks zeker luisteren.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Nieuwe namen Northside:

Body Count feat. Ice-T, Earl Sweatshirt, Findlay, Francobollo, Gang of Youths, Gilli / Kesi, Greta Van Fleet, Kellermensch, Marvelous Mosell, N.E.R.D, Rex Orange County, Rival Sons, Rostam, The Internet, The War on Drugs, Tom Grennan and Warpaint.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Nieuwe namen Northside:

Body Count feat. Ice-T, Earl Sweatshirt, Findlay, Francobollo, Gang of Youths, Gilli / Kesi, Greta Van Fleet, Kellermensch, Marvelous Mosell, N.E.R.D, Rex Orange County, Rival Sons, Rostam, The Internet, The War on Drugs, Tom Grennan and Warpaint.
Daar zie ik weinig van komen naar BKS (wat nog niet bekend is).
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Northside heeft wel een aantal erg mooie headliners en subheadliners zeg. Daaronder is het een stuk minder.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Nieuwe namen Northside:

Body Count feat. Ice-T, Earl Sweatshirt, Findlay, Francobollo, Gang of Youths, Gilli / Kesi, Greta Van Fleet, Kellermensch, Marvelous Mosell, N.E.R.D, Rex Orange County, Rival Sons, Rostam, The Internet, The War on Drugs, Tom Grennan and Warpaint.

Toch echt een gemist kans The War on Drugs. Al blijf ik stiekem hopen dat ze als sub voor The National spelen (je moet hier niet op ingaan dat het onrealistisch is, dromen mag!). En ja ze staan op Lowlands. Maar die hebben vorig jaar ook een grote naam (Nicolas Jaar) met Down The Rabbit Hole gedeeld als ik me niets vergis?

Voor de rest zie ik niet echt nog namen van die lijst komen. Rival Sons kunnen wel in de namiddag op de Main staan eventueel maar moet niet per sé voor mij!
Earl Sweatshirt, Gang Of Youths kunnen technisch gezien ook nog wel denk ik? Maar ook zeker niet nodig!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Toch echt een gemist kans The War on Drugs. Al blijf ik stiekem hopen dat ze als sub voor The National spelen (je moet hier niet op ingaan dat het onrealistisch is, dromen mag!). En ja ze staan op Lowlands. Maar die hebben vorig jaar ook een grote naam (Nicolas Jaar) met Down The Rabbit Hole gedeeld als ik me niets vergis?

Ja maar Neracroft dat gaat echt niet gebeuren. Is totaal onreal...... oh wacht. Ik droom met je mee!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken