Best Kept Secret 2018

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
@Neracroft Bij de vorige lichting namen had jij al voorspeld dat All Them Witches en The Districts erbij zouden zitten. Kun jij voor deze lichting toevallig ook een tipje van de sluier oplichten? :)
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.671
2.004
Blijf toch bizar dat Phoenix geen NL zaalshow doet deze tour (toch?) en ook nog niet op een festival is aangekondigd.

Ik verwacht ze toch nog op BKS, DTRH of Lowlands! En hoop op de eerste!
Zijn voor Nederlandse festivals niet interessant vanwege het hoge prijskaartje en de beperkte populariteit in Nederland.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
@neracroft Bij de vorige lichting namen had jij al voorspeld dat All Them Witches en The Districts erbij zouden zitten. Kun jij voor deze lichting toevallig ook een tipje van de sluier oplichten?
1f642.svg

Jammer genoeg (nog) niet nee.

Maar uit dit rijtje gaan er sowieso meerdere komen: Loma, Oblivians, Flat Worms, Superchunk, Ezra Furman, Sparks, Chad Vangaalen, Wolf Parade, King Khan & The Shrines, Ex Cult!

 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
noid wrote:
@neracroft Bij de vorige lichting namen had jij al voorspeld dat All Them Witches en The Districts erbij zouden zitten. Kun jij voor deze lichting toevallig ook een tipje van de sluier oplichten?
1f642.svg


Jammer genoeg (nog) niet nee.

Maar uit dit rijtje gaan er sowieso meerdere komen: Loma, Oblivians, Flat Worms, Superchunk, Ezra Furman, Sparks, Chad Vangaalen, Wolf Parade, King Khan & The Shrines, Ex Cult!

Flat Worms & Ezra Furman zou ik heel erg mooi vinden, fingers crossed!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Jammer genoeg (nog) niet nee.
Maar uit dit rijtje gaan er sowieso meerdere komen: Loma, Oblivians, Flat Worms, Superchunk, Ezra Furman, Sparks, Chad Vangaalen, Wolf Parade, King Khan & The Shrines, Ex Cult!

Mooi rijtje met namen met inderdaad in mijn ogen ook zeker kanshebbers. Ben benieuwd hoeveel je er goed hebt straks!
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
noid wrote:
@neracroft Bij de vorige lichting namen had jij al voorspeld dat All Them Witches en The Districts erbij zouden zitten. Kun jij voor deze lichting toevallig ook een tipje van de sluier oplichten?
1f642.svg


Jammer genoeg (nog) niet nee.

Maar uit dit rijtje gaan er sowieso meerdere komen: Loma, Oblivians, Flat Worms, Superchunk, Ezra Furman, Sparks, Chad Vangaalen, Wolf Parade, King Khan & The Shrines, Ex Cult!

Vanwaar je 'zekerheid' als je (nog) niks weet? Maar ik help het je hopen hoor :). Na het Reigning Sound optreden op BKS stond ik nog even te praten met Greg Cartwright en grapte toen dat ik hem graag terug zou zien met Oblivians. Mochten die komen, mis ze dan niet want het is echt een legendarische garage punk band.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
neracroft wrote:

noid wrote:
@neracroft Bij de vorige lichting namen had jij al voorspeld dat All Them Witches en The Districts erbij zouden zitten. Kun jij voor deze lichting toevallig ook een tipje van de sluier oplichten?
1f642.svg



Jammer genoeg (nog) niet nee.

Maar uit dit rijtje gaan er sowieso meerdere komen: Loma, Oblivians, Flat Worms, Superchunk, Ezra Furman, Sparks, Chad Vangaalen, Wolf Parade, King Khan & The Shrines, Ex Cult!

Vanwaar je ‘zekerheid’ als je (nog) niks weet? Maar ik help het je hopen hoor :). Na het Reigning Sound optreden op BKS stond ik nog even te praten met Greg Cartwright en grapte toen dat ik hem graag terug zou zien met Oblivians. Mochten die komen, mis ze dan niet want het is echt een legendarische garage punk band.

Ik ben er nu niet zo zeker van als toen ik The Districts en All Them Witches vermelde.

Maar toch 1 + 1 is meestal wel 2 :wink:
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Wie zal de "Dance" afsluiter van Two zijn op vrijdag want die missen we nog? Arca? Richie Hawtin CLOSE? Flying Lotus 3D?
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Job Jobse lijkt me… iets te standaard naam wat mij betreft.

Job Jobse is een DJ en meestal is het een live-act. Job Jobse zal later in de nacht draaien verwacht ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik hoop het... die namen ook wel weer komen. Na die afzegging had ik klein beetje deze week op iets gehoopt.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ik gok op Richie Hawtin CLOSE want die staat dag er voor op Northside.
Zie dat hij op Awakenings staat en de tekst geeft aan dat het de eerste keer is dat hij dit concept live doet in Nederland en Awakenings is na BKS dus kans is klein.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Vorig jaar op MELT! gezien, wel echt een toffe show. Kan mij wel voorstellen dat het voor velen wat zweverig is; opbouw naar een climax duurt nóg langer dan normaal.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Ik hoop het… die namen ook wel weer komen. Na die afzegging had ik klein beetje deze week op iets gehoopt.

Er zijn toch namen? Loma, Oblivians, Flat Worms, Superchunk, Ezra Furman, Sparks, Chad Vangaalen, Wolf Parade, King Khan & The Shrines, Ex Cult! :wink:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Indiaantje89 wrote:
Ik hoop het… die namen ook wel weer komen. Na die afzegging had ik klein beetje deze week op iets gehoopt.

Er zijn toch namen? Loma, Oblivians, Flat Worms, Superchunk, Ezra Furman, Sparks, Chad Vangaalen, Wolf Parade, King Khan & The Shrines, Ex Cult!
1f609.svg
Een deel daarvan komt toch?

Als Superchunk daar maar tussen zit :). En ik heb heel kleine hoop op My Bloody Valentine.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Van mij mag het hele rijtje en MBV komen. Meeste hoop ik op Loma, Flat Worms, Superchunk en Wolf Parade.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780

Gebruikers die dit onderwerp bekijken