Best Kept Secret 2018

milo

Playlistbediener
5 mrt 2018
5
0
WTF ? Is dit een of ander positivo forum ? Er wordt gevraagd wat het forum vind van Superorganism, dit is wat ik vind. Superorganism is je reinste jatwerk en een typische eendagsvliegband. Hoor je volgend jaar niks meer van.

Ik ben heel positief over een hele hoop artiesten bij BKS, want hier komt over het algemeen heel veel goede en ECHTE muziek.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
WTF ? Is dit een of ander positivo forum ? Er wordt gevraagd wat het forum vind van Superorganism, dit is wat ik vind. Superorganism is je reinste jatwerk en een typische eendagsvliegband. Hoor je volgend jaar niks meer van.

Ik ben heel positief over een hele hoop artiesten bij BKS, want hier komt over het algemeen heel veel goede en ECHTE muziek.
"Echte muziek".

Lekker elitair doen. Superorganism maakt een vrolijke, leuke plaat, ze sampleden inderdaad veel, maar het is wel degelijk creatief. Zie het als een soort muzikale collage. Samplen is, zolang er gewoon netjes credit gegeven wordt, een legitieme manier van muziek maken hoor.
Er staat vast wel wat anders op hetzelfde moment, je hoeft je punt echt niet door te drammen.
 

Sandow

Gouden Tip
16 feb 2017
269
172
Chad Vangaalen komt 29 mei naar Brussel. Misschien even later ook op BKS?
De bebaarde gitarist van Preoccupations speelde afgelopen tournee ook al in zijn begeleidingsband en die staan ook op BKS, dus wie weet...

edit: zie dat hij ook al 2 data in NL speelt, zal dus wel niet kloppen.
 

milo

Playlistbediener
5 mrt 2018
5
0
The amount of positivo-vlamingen in this forum is too damn high ! ☺

Ja. Preoccupations is zo' n geweldige naam bijvoorbeeld. Laat den Chad maar komen zenne.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.138
780
Primavera Porto heeft de dagindeling bekend gemaakt. Lorde staat daar op donderdag, met een hoop overlapping met BKS. Kansje nog voor haar op BKS?
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Primavera Porto heeft de dagindeling bekend gemaakt. Lorde staat daar op donderdag, met een hoop overlapping met BKS. Kansje nog voor haar op BKS?[/quote

Te groot denk ik al zou de zaterdag nog wel een grotere naam kunnen gebruiken. Maar goed, verder is die Primavera indeling niet gunstig voor BKS. Ik vermoed dat we alle zaterdag acts kunnen schrappen. Dus geen Mogwai, Vagabon, Arca, Flat Worms, Wolf Parade, Public Service Broadcasting, Rolling Blackouts Coastal Fever en Jay Som. En die had ik allemaal graag gezien..
 

Processierups

Subheadliner
21 jun 2017
3.547
2.689
visdave34 wrote:

Primavera Porto heeft de dagindeling bekend gemaakt. Lorde staat daar op donderdag, met een hoop overlapping met BKS. Kansje nog voor haar op BKS?[/quote

Te groot denk ik al zou de zaterdag nog wel een grotere naam kunnen gebruiken. Maar goed, verder is die Primavera indeling niet gunstig voor BKS. Ik vermoed dat we alle zaterdag acts kunnen schrappen. Dus geen Mogwai, Vagabon, Arca, Flat Worms, Wolf Parade, Public Service Broadcasting, Rolling Blackouts Coastal Fever en Jay Som. En die had ik allemaal graag gezien..

Niet te negatief.... Als The National in 3 dagen met een headlineset Arhus - Hilvarenbeek - Helsinki kan doen moet het mogelijk zijn dat een of enkele van deze bands over komen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik heb het niet bij allemaal gecheckt hoor maar ik ga er van uit dat de meesten ook op PS Barcelona staan en dat de route , gezien de data, dus Barcelona - Porto- Hilvarenbeek is. De zaterdag acts van Porto zouden dan alleen nog op de BKS zondag kunnen. Dat leek mij niet waarschijnlijk maar ik zag net dat Mattiel en Fourtet , Vince Staples en Shanti Celeste ook een dag na hun Porto date op BKS staan dus wellicht oordeelde ik te snel.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Primavera Porto heeft de dagindeling bekend gemaakt. Lorde staat daar op donderdag, met een hoop overlapping met BKS. Kansje nog voor haar op BKS?
Lijkt me zeker nog een optie maar ik verwacht Lorde eigenlijk niet meer. Misschien toch wel een te grote naam + denk dat ze niet meer veel gigs toe gaat voegen.
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Maar Shellac zou nog kunnen
1f642.svg


( onzin natuurlijk want exclusief op PS)

Spelen half augustus in UK doen misschien dan een grotere EU tour. Zie ze wel op Pukkelpop verschijnen!
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Shellac speelt toch nooit op festivals met uizondering van Primavera?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
noid wrote:
Shellac speelt toch nooit op festivals met uizondering van Primavera?

Wel dus: ArcTanGent!

En even een korte opzoeking gedaan:

2017: Off Festival (Polen), Beaches Brew Festival (Italië)
2016: This Is Not A Love SOng (Frankrijk)
2015: Meredith Music Festival (Australië)
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.751
1.331
Binnen 3 maandjes is het weer bijna zo ver!

Even een excitement top tientje gemaakt.
01 ... And You Will Know Us By The Trail Of Dead
02 The National
03 Deerhunter
04 Moaning
05 Ty Segall
06 Future Islands
07 Arctic Monkeys
08 Bully
09 The Districts
10 Spoon
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
En even een korte opzoeking gedaan:
2017: Off Festival (Polen), Beaches Brew Festival (Italië)
2016: This Is Not A Love SOng (Frankrijk)
2015: Meredith Music Festival (Australië)

En die stouterts van Primavera durven doodleuk te beweren van wel. Doerakken!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
01. The National
02. Spoon
03. Deerhunter
04. Arctic Monkeys
05. Rodriguez
06. Superogranism
07. The Comet Is Coming
08. John Maus
09. Susanne Sundfør
10. ...And You Will Know Us by the Trail of Dead

Ik ga me wel vermaken, maar ze hebben betere affiches gehad.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.914
1.048
Binnen 3 maandjes is het weer bijna zo ver!
Even een excitement top tientje gemaakt.

1 Deerhunter
2 The National
3 Spoon
4 LCD Soundsystem
5 Moaning
6 Arctic Monkeys
7 Four Tet
8 Preoccupations
9 Superorganism
10 Unknown Mortal Orchestra

Voor mij is het nu al een zeer geslaagde line-up aangezien The National, Spoon en LCD tot mijn favoriete bands horen en ik Deerhunter nog nooit live heb gezien.
 

TheNational

Randprogramma
12 nov 2012
241
0
1. The National
2. John Maus
3. Vince Staples
4. Arctic Monkeys
5. Spoon
6. Omni
7. Warpaint
8. Waxahatchee
9. LCD Soundsystem
10. Tyler, The Creator
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
67
6
1. Arctic monkeys
2. The national
3. LCD Soundsystem
4. Deerhunter
5. Spoon
6. The Kills
7. Moaning
8. ...And you will know us by the trail of dead
9. Future Islands
10. Angus & julia stone
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken