Best Kept Secret 2015

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Heb nu kaartjes gekocht voor ACDC in keulen 19 juni. Dus geen weekend BKS voor mij. Hopelijk nog een leuke dag dan maar.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Friendly Fire gaat hele mooie namen programeren komend jaar. Caribou, Frank Turner & The Sleeping Souls, The Libertines, Angus & Julia Stone en Catfish & The Bottlemen zouden van mij allemaal wel (weer) mogen komen
 

Lateralus

Campingartiest
6 nov 2014
61
0
Komen helaas ook een aantal namen die van mij ver van BKs weg mogen blijven, zoals Jett Rebel, Macklemore, Kensington, George Ezra...
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.408
632
Friendly Fire gaat hele mooie namen programeren komend jaar. Caribou, Frank Turner & The Sleeping Souls, The Libertines, Angus & Julia Stone en Catfish & The Bottlemen zouden van mij allemaal wel (weer) mogen komen

Ik zou niet te vroeg beginnen hopen: reeds voor het artikel van Festileaks had de Twitteraccount van Friendly Fires al bevestigd dat er ook recent gepasseerde artiesten in zaten, het is eerder een overzicht van de catalogue van Friendly Fires.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Alcest op GMM. Zou zoiets bij BKS passen, of is dat te hard?

Kan best

<div class="d4p-bbt-quote-title">neontiger8 wrote:</div>
Friendly Fire gaat hele mooie namen programeren komend jaar. Caribou, Frank Turner & The Sleeping Souls, The Libertines, Angus & Julia Stone en Catfish & The Bottlemen zouden van mij allemaal wel (weer) mogen komen

Ik zou niet te vroeg beginnen hopen: reeds voor het artikel van Festileaks had de Twitteraccount van Friendly Fires al bevestigd dat er ook recent gepasseerde artiesten in zaten, het is eerder een overzicht van de catalogue van Friendly Fires.

Oh, dus geen Caribou. Balen. Maar wel Run the Jewels en Frank Turner !!

Komen helaas ook een aantal namen die van mij ver van BKs weg mogen blijven, zoals Jett Rebel, Macklemore, Kensington, George Ezra…

Dat plaatje gaat over vier festivals. Die namen, zeker Kensington en Jett Rebel, zullen ze niet op BKS zetten.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
<div class="d4p-bbt-quote-title">Kereltje wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>neontiger8 wrote:</div>
Friendly Fire gaat hele mooie namen programeren komend jaar. Caribou, Frank Turner & The Sleeping Souls, The Libertines, Angus & Julia Stone en Catfish & The Bottlemen zouden van mij allemaal wel (weer) mogen komen


Ik zou niet te vroeg beginnen hopen: reeds voor het artikel van Festileaks had de Twitteraccount van Friendly Fires al bevestigd dat er ook recent gepasseerde artiesten in zaten, het is eerder een overzicht van de catalogue van Friendly Fires.


Oh, dus geen Caribou. Balen. Maar wel Run the Jewels en Frank Turner !!

Caribou tourt deze zomer, wel meer richting augustus dacht ik, maar zou best kunnen.

Mooi dat er ook gepasseerde artiesten tussen zitten, want ik zit niet op alles te wachten. Het is sowieso afwachten wat waar geboekt wordt
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Volgens hun twitter doen ze van deze artiesten de boekingen in 2015. Maar niet alleen festivals, o.a. Alvvays en Fat White Family hebben al club shows aangekondigd in 2015 die door FF 'georganiseerd' zijn.

Maar Alvvays, Ex Hex, Unknown Mortal Orchestra, Wolf Alice, Eagulls en Agnes Obel zijn ook wel welkom op BKS. Rats on Rafts mag ook nog wel een keer komen. En wat staan the Libertines onwijs klein op die poster.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
BKS: Alvvays, Action Bronson, Balthazar, Ry X, Gengahr, The Libertines (Headliner), Alt J (Headliner), Rats on Rafts, Sue the Night, Frank Turner, Unknown Mortal Orchestra, Eagulls, Temples, Andy Burrows, Adult Jazz, Ex Hex, Wolf Alice, Run the Jewels, Asap Ferg

Indian Summer of De Beschaving (passen bij beide): Kensington, The Vagary, Niels Geusebroek, Milow, Ashtraynutz, Jett Rebel, The 1975, Angus & Julia Stone, Milky Chance, Wouter Hamel, Nielson

Amsterdamse Bos: Agnes Obel, Metronomy

Losse Shows: Fat White Family, Catfish & the Bottlemen (Tolhuistuin ofzo), Circa Waves, Balthazar, George Ezra (heb ergens iets gehoord over HMH), Caribou, Memphis Maniacs (clubtour al bekend)

Voor de rest heb ik geen idee, maar dit is wat ik denk dat we op BKS kunnen verwachten.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
The Libertines, Alt-J en Ben Howard lijken me toch best nette headliners voor Best Kept Secret. Ik weet niet zo goed wat te verwachten op de hoge spots merk ik. The Strokes zie ik ook niet gebeuren, jammer.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
The Libertines, Alt-J en Ben Howard lijken me toch best nette headliners voor Best Kept Secret.

Kan best kloppen. Ik had toch wel gehoopt op Ride eigenlijk, deze drie namen boeien me vrij weinig. Of doet Ride hier exclusief Paradiso?
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik had toch wel gehoopt op Ride eigenlijk

Ride zou best nog wel eens kunnen komen. Spot als Slowdive vorig jaar is perfect. Met Alt-J en Ben Howard zouden we trouwens wel twee overwegend 'poppy' en bovendien jonge headliners krijgen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik zie een van die twee toch wel vervangen worden door een iets meer gevestigde artiest.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Alt-J zie ik niet op BKS staan dit jaar. Ik denk niet dat ze zo snel op herhaling gaan wat betreft de hoge posities.
Ik heb nog steeds wel een beetje hoop op Beck of The Strokes.

Edit: Of Tame Impala
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.408
632
<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
The Libertines, Alt-J en Ben Howard lijken me toch best nette headliners voor Best Kept Secret.

Kan best kloppen. Ik had toch wel gehoopt op Ride eigenlijk, deze drie namen boeien me vrij weinig. Of doet Ride hier exclusief Paradiso?

Ride zou sowieso geen headliner zijn he, dus die optie kan nog altijd. Denk dat ze net als Slowdive dit jaar de rest van hun tour pas later bekend maken.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Ik had toch wel gehoopt op Ride eigenlijk

Ride zou best nog wel eens kunnen komen. Spot als Slowdive vorig jaar is perfect. Met Alt-J en Ben Howard zouden we trouwens wel twee overwegend ‘poppy’ en bovendien jonge headliners krijgen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik zie een van die twee toch wel vervangen worden door een iets meer gevestigde artiest.

Klopt, maar Alt-J is erg populair onder het jonge BKS publiek en Ben Howard weet met zijn nieuwe album ook hoge ogen te gooien bij muziekliefhebbers. The Libertines is dan de wat oudere headliner. Ze passen alledrie in elk geval perfect op BKS, maar of dit het word is natuurlijk nog een groot vraagteken, ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk.

Ride lijkt mij ook fantastisch, hoop dat we die nog ergens gaan zien in Nederland. BKS zou helemaal prachtig zijn.

Edit: Ik zie Beck over het hoofd. Zou inderdaad ook erg goed kunnen @PwoperFish.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Thom Yorke/Radiohead?
Morrissey?
The XX?
Arcade Fire?
Of zijn deze namen te groot/duur (vooral Arcade Fire…)?

En is Death cab for cutie daarnaast nog een mogelijkheid?

Zou allemaal kunnen, al schat ik de kansen niet hoog in. Rond Arcade Fire is het nog vrij stil, The XX moeten we nog maar afwachten wanneer ze touren. Morrisey en Radiohead hebben vrijwel geen kans als vraag je het me. Death cab for cutie zou goed kunnen, al hebben die volgensmij nog geen datum staan in europa.

Ride zou best nog wel eens kunnen komen. Spot als Slowdive vorig jaar is perfect. Met Alt-J en Ben Howard zouden we trouwens wel twee overwegend ‘poppy’ en bovendien jonge headliners krijgen. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik zie een van die twee toch wel vervangen worden door een iets meer gevestigde artiest.

Ze doen eind mei wat shows in Europa waarna ze voor een weekje in de USA zijn. Daarna volgt Field Day 7 juni. Dus ik verwacht dat ze het niet hierbij laten en denk toch wel dat ze ook nog festivals doen in de rest van Europa. Man, laten we dat hopen, heerlijke nummers heeft die band!
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Death Cab for Cutie heb ik in de eerste post van dit topic nog genoemd. Ik weet alleen niet meer zo goed waarom, volgens mij komen ze met een nieuw album.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Klopt, maar Alt-J is erg populair onder het jonge BKS publiek en Ben Howard weet met zijn nieuwe album ook hoge ogen te gooien bij muziekliefhebbers. The Libertines is dan de wat oudere headliner. Ze passen alledrie in elk geval perfect op BKS, maar of dit het word is natuurlijk nog een groot vraagtekn, ik zie het nog wel gebeuren eigenlijk.
Klopt, maar twee artiesten met maar twee albums op zak, waarvan zoals pwoperfish al zei alt-j er twee jaar geleden nog heeft gestaan... Neem james Blake, redelijk populair,
zeker onder bks publiek. Had vorig jaar twee albums op zak en stond vroeg op de avond of laat op de middag op de main. Ik hoop toch dat ze iig een van de twee een wat lagere spot geven als ze komen, maar zoals ik al zei: ik zeg niet dat het niet kan ;)
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik gok dat minstens 2/3 headliners die BKS heeft nog geen data bekend heeft dus dat ze daar op wachten.
Maar ik verwacht volgende week of morgen wel wat nieuws. 2 headliners met nog een aantal namen ofzo?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken