Alt-J past hier toch niet echt. Ze stonden 2 jaar geleden ook al op Pinkpop en zijn alleen maar populairder geworden en poppier gaan klinken.
Die poster heeft niks met BKS of andere festivals te maken. Friendly Fire doet alleen de boekingen van deze bands op de poster in Nederland. (Alt-J in de HMH wordt geregeld door Friendly Fire.)Bovendien stonden ze ook op deze poster!
Kunnen ze iets boeienders neerzetten
Alt-J past hier toch niet echt. Ze stonden 2 jaar geleden ook al op Pinkpop en zijn alleen maar populairder geworden en poppier gaan klinken.
Hoi, na lang alles lezen heb ik toch ook maar eens een account aangemaakt
Een kennis had laatst wat signalen opgevangen dat men bij Friendly Fire wel weer geïnteresseerd is in meer hiphop/r&b dit jaargang (en dat The Strokes echt niet gaan langskomen in Hilvarenbeek dit jaar).
Ik zou zelf meer hiphop wel toejuichen, vond zeer Danny Brown en Tyler, the Creator destijds zeer geslaagde boekingen op de ‘Arctic Monkeys-dag’. Op de line-up van Coachella zien we wel wat namen terug die vandaag door ook Down the Rabbit Hole bekend zijn gemaakt en vooral staan daarop dus ook wat mooie hiphopnamen.
Denken jullie dat ze weer wat van deze muziek hoger op het affiche durven zetten? Misschien zelfs op de hoogste spot met nieuwe albums van o.a. Kendrick Lamar en Frank Ocean dit jaar?
Het is vooral wishfull thinking, maar ik hoop toch wel erg dat ze voor de headlineposities iets verder komen dan Florence, Black Keys of Noel Gallagher.
hahaha, was je in vredenburg laatst?Ah joh, Run the Jewels kun je sowieso opschrijven. Wat wil je nog meer?
Ah joh, Run the Jewels kun je sowieso opschrijven. Wat wil je nog meer?
Wat betreft the Strokes: die kunnen goed als laatste headliner aan de beurt komen voor de onderhandelingen. Ik heb nog niks gehoord over onderhandelingen met andere festivals(buiten Primavera), dus het kan goed zijn dat ze pas laat in de markt instromen. Zal er ook aan liggen voor wanneer dat album op de planning staat, en of ze zich aan die planning kunnen houden.
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
hahaha, was je in vredenburg laatst?
<div class="d4p-bbt-quote-title">Black Lies wrote:</div>
Correctie: ‘Wat wil je nog, meer?
Ja.
Hiphop is een leuk ‘sidegenre’ maar het draait toch vooral om garage, rock, punk en tussenvormen van ‘indie'(ofzo?). Spot als Macklemore lijkt me ook niet voordehandliggend. Ergens tegen de avond in de two was niet te doen, zelfs voor hem(hij was toen hij geboekt was, en ook met BKS, nog niet zo populair als dat hij nu is). Die tent stond rambamvol.