Sorry, dat snap ik niet. De two is te klein voor Macklemore (zelfs op een ongunstig moment net voor AM, waar heel veel mensen voor kwamen) maar hiphop is maar bijzaak? Als ze een dag maken met Run The jewels, Kendrick en nog wat redelijk grote (britse) bands (Libertines/Kasabian) verkopen ze die dag wel uit. Een beetje zoals de eerste dag van 2013
Niet met willekeurig wat bands. De vrijdag van 2013 was alleen op AM al uitverkocht ongeveer. Daarnaast hadden ze een sterk dagprogramma, met o.a. Bloc Party en the Maccabees. Danny Brown, Macklemore en Tyler, the Creator waren(in ieder geval qua grootte) goede hiphopartiesten. Wat ik hiermee wil zeggen: BKS gaat geen hiphopper een headlinespot geven. Kijk naar vorig jaar: zelfs zonder hiphop redden ze het meer dan prima. Hiphop is een leuke toevoeging(voor de organisatie welteverstaan) maar niet meer dan dat.
Edit:
Of aan de kuren van Casablancas, aangezien die doodleuk vermeldt in mei weer te touren met The Voidz.
Ik heb het al eens gezegd: volgens mij worden The Strokes in 2015 eenzelfde gevalletje als The Libertines vorig jaar. Eigenlijk gaan de leden liever met hun andere projecten de baan op, enkel als het financiële ruggensteuntje groot genoeg is komt de band weer samen. En in dat geval zal BKS denk ik uit de boot vallen.
Dat zou inderdaad zomaar kunnen, maar aangezien hij gezegd heeft dat bij dat album ook een tour komt hou ik daar even aan vast. Vandaar ook: zal ook afhangen van wanneer het album komt, aangezien BKS redelijk vroeg valt.