Best Kept Secret 2015

Om de hiphop en Woo-Hah discussie van eerder af te sluiten. Woo-Hah gaat door. 6 Juli.

Gelukkig.

WOO HAH 2015 voor 4 juli bevestigd. Wat dat betreft zullen zij misschien een paar namen van BKS afsnoepen, maar dat zullen er niet veel zijn. Toch een andere programmeerstijl.

Edit: PwoperFish was me voor

Morrissey heeft zojuist weer Engelse tourdatums bekend gemaakt, is dat iets voor Best Kept Secret?!
icon_smile.gif

En dan geen vlees mogen eten drie dagen lang? Van mij mag hij alleen daarom al thuis blijven.

<div class="d4p-bbt-quote-title">thomas Heijligers wrote:</div>
Morrissey heeft zojuist weer Engelse tourdatums bekend gemaakt, is dat iets voor Best Kept Secret?!
icon_smile.gif

En dan geen vlees mogen eten drie dagen lang? Van mij mag hij alleen daarom al thuis blijven.

Pfff, dan heb je de vegetarische burgers bij Burgermeester nog niet geproefd, een vleesetende vriend van mij vond deze zelfs nog lekkerder dan de normale!

Één dag*
En soms zelfs alleen tijdens het optreden.

Zélfs alleen tijdens het optreden? Ik ga niet naar een festival om door zo'n man de les gelezen te worden op het gebied van vleeschwaren. Als bezoekers zin hebben in vlees moet dat gewoon kunnen. Ik vind die Morrissey maar een bijzonder mannetje, ook al vind ik The Smiths geweldig. Doe mij maar Johnny Marr..

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>thomas Heijligers wrote:</div>
icon_smile.gif

Pfff, dan heb je de vegetarische burgers bij Burgermeester nog niet geproefd, een vleesetende vriend van mij vond deze zelfs nog lekkerder dan de normale!

Die zijn fantastisch, ik weet het ;) Desondanks blijf ik vinden dat die man niks te zeggen heeft over mijn eetgedrag en dat van andere bezoekers. dat bepaald lekker iedereen voor zich. Mocht hij toch komen smokkel ik een schouderham mee naar binnen, en werp die naar hem toe.

hahahah en schouderham. Gewoon in je hand houden en tegen de bewaking zeggen dat hij van plastic is ;)

Desondanks blijf ik vinden dat die man niks te zeggen heeft over mijn eetgedrag en dat van andere bezoekers. dat bepaald lekker iedereen voor zich. Mocht hij toch komen smokkel ik een schouderham mee naar binnen, en werp die naar hem toe.
Waarom is het zo erg, hij dwingt je niet? Ik ben natuurlijk niet helemaal onbevooroordeeld als vegetariër, maar ik vind het wel een mooi statement (los van het effect, je kan sowieso niet iemand overtuigen vegetariër te worden). Er zijn nog weinig artiesten die nog maatschappijkritisch zijn.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
Desondanks blijf ik vinden dat die man niks te zeggen heeft over mijn eetgedrag en dat van andere bezoekers. dat bepaald lekker iedereen voor zich. Mocht hij toch komen smokkel ik een schouderham mee naar binnen, en werp die naar hem toe.

Waarom is het zo erg, hij dwingt je niet? Ik ben natuurlijk niet helemaal onbevooroordeeld als vegetariër, maar ik vind het wel een mooi statement (los van het effect, je kan sowieso niet iemand overtuigen vegetariër te worden). Er zijn nog weinig artiesten die nog maatschappijkritisch zijn.

In Tivoli mocht zelfs een band die in een andere zaal optrad geen vlees eten, dat is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Op een festival moet je gewoon kunnen eten wat je wil. Niets mis met vegetariers, heb er zelfs erg veel respect voor. Maar dwing je mening niet op aan mensen die daar niet op zitten te wachten. Denk dat het daarom ook lastig word voor festivals om Morrissey te boeken, mocht hij echt zo standvastig zijn. Dat is dan nogal een gedoe met de catering voor het festival.

Ik verwacht Morrissey ook zeker niet op BKS, brengt heel veel gedoe mee. Daarnaast is het ook wel een groot risico om een headliner te boeken met zo'n slechte gezondheid en met een reputatie als afzegger...
Staat wel heel hoog op mij wishlist om te zien, alleen kan ik gewoon geen 68 euro opbrengen voor één los concert

Sufjan Stevens mijn gedroomde headliner! Treed maar erg weinig op en is ook zelden in Nederland te zien, zou dus een mooi ''unieke'' naam zijn voor bks.

En daar is eindelijk een eerste festival datum voor Beck; 15-17 Mei in de VS. Die mag van mij best komen headlinen.
My Morning Jacket is ook meer dan welkom. Al heeft die ook alleen nog maar data in de VS bekend..

Ze weten ons in ieder geval wel goed nieuwsgierig te houden.

Het gaat niet lang meer duren kondigen ze via twitter aan:

'The first #BKS15 acts & all ticket info to be announced soon.'

Tof design ook weer

Ik kwam deze tweet tegen en denk dat hij wel eens gelijk zou kunnen hebben!

‘Ik denk dat @BKSfestival anticipeert op een prijs bij Eurosonic/Noorderslag en dan maandag aandacht gebruikt voor aankondigingen nieuwe acts’.

Dat is inderdaad lang geen gekke gedachte!

‘Ik denk dat @BKSfestival anticipeert op een prijs bij Eurosonic/Noorderslag en dan maandag aandacht gebruikt voor aankondigingen nieuwe acts’.

Maar waar zouden ze op hopen dan? Popprijzen en exportprijzen worden over het algemeen niet echt gewonnen door bands die je op BKS verwacht, bv. een Kensington of Within Temptation.

<div class="d4p-bbt-quote-title">thomas Heijligers wrote:</div>

Maar waar zouden ze op hopen dan? Popprijzen en exportprijzen worden over het algemeen niet echt gewonnen door bands die je op BKS verwacht, bv. een Kensington of Within Temptation.

Festivalawards. BKS was volgens mij een keer of 3 genomineerd en kunnen daar best een prijs pakken

<div class="d4p-bbt-quote-title">Loveless wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>thomas Heijligers wrote:</div>

Festivalawards. BKS was volgens mij een keer of 3 genomineerd en kunnen daar best een prijs pakken

Ah true, die worden ook uitgereikt, heb ik nog voor gestemd zelfs... :D

Users who are viewing this thread