Best Kept Secret 2015

Ga ik ook maar even voorspellen zo vlak voor de officiële bevestigingen...
Headliners: Kasabian, Noël Gallagher, Tame Impala
Sub: Spoon, Royal Blood, Florence and the Machine

Stiekem hopen op: Beck, PJ Harvey, Nick Cave. Zeer wishfull...

Reken ook op: Bijvoorbeeld Run the jewels, Strand of Oaks, Ride.

Jammer: Goat en Motorpsycho staan elders... Hadden gigantisch niét misstaan in de Beekse Bergen.

Hoewel Ride waarschijnlijk niet komt. Zou raar zijn om een maand na de Paradisoshow al weer terug te zijn voor een festival.

Jammer: Goat en Motorpsycho staan elders… Hadden gigantisch niét misstaan in de Beekse Bergen.

Waar staat Goat dat weekend? 26e op DTRH, daarvoor in mei in Italië. Tijdens BKS Niet meende ik, of mis ik iets? Mij lijkt het nogsteeds wel een fantastische en logische naam.

Valt wel mee, gok ik. Vorig jaar stond bijvoorbeeld War on Drugs ook op BKS na een maand eerder op Le Guess Who gespeeld te hebben. Zijn vast wel meer voorbeelden te vinden!

Swans kunnen we in ieder geval doorstrepen:

https://twitter.com/FestivalhallaNL/status/555030934521921536

Ga ik ook maar even voorspellen zo vlak voor de officiële bevestigingen…
Headliners: Kasabian, Noël Gallagher, Tame Impala
Sub: Spoon, Royal Blood, Florence and the Machine

Stiekem hopen op: Beck, PJ Harvey, Nick Cave. Zeer wishfull…

Reken ook op: Bijvoorbeeld Run the jewels, Strand of Oaks, Ride.

Jammer: Goat en Motorpsycho staan elders… Hadden gigantisch niét misstaan in de Beekse Bergen.

Ik reken inderdaad ook op Noel Gallagher, Run the Jewels en Florence. En Future Islands ook wel? Ik vroeg me af of ze Alt-J alweer zouden programmeren. Van deze line-up zou ik overigens niet súperenthousiast worden.
Met Tame Impala zou ik heel blij zijn, al een paar keer gezien, maar altijd vet. Beck zou fantastisch zijn. Nick Cave natuurlijk ook, is die aan het touren? Verder hoop ik op: Björk, Modest Mouse, Panda Bear, Beach House en The Libertines... Op Open'er staat Jonny Greenwood, maar daar durf ik echt niet op te rekenen :P. Oh en Alamo Race Track mag van mij ook komen!

Modest Mouse moet bijna wel, die zijn zoo lang niet in Europa geweest, eindelijk een album en hebben nog iets goed te maken!

Verder mogen er wel wat dingen langskomen van ATP (zoals eerder besproken in dit topic) zoals Iceage, deafheaven, the field en RTJ. Van die laatste ben ik alleen bang dat Woo Hah ze wegkaapt.

Denk het niet. Ze zijn dan wel underground, maar hebben zich met RtJ2 best in de kijker gespeeld van muziekfans en niet alleen hiphopfans.

Nog een gerucht: ze willen uitpakken met Bjork, maar Primavera mag als eerste aankondigen dat ze ook Europese data doet. Dus dat zou wachten tot na Primavera (volgende week woensdag) zijn.

Overigens affiche van Bonnaroo deze nacht, meteen kanshebbers afstrepen.

Het ziet ernaar uit dat Bonnaroo heel wat BKS geruchten wegsnoept: Flying Lotus, Run The Jewels, Florence+The Machine, My Morning Jacket, Jamie xx (dus ook geen The xx), ...

Nouja, ze hebben nog een weekje om naar Europa te komen. FATM speelt de week erna ook weer op Hurricane/Southside. Maar dit verminderd idd wel de kans op sommige namen.

Wel een chaos manier om je namen bekend te maken zoals Bonnaroo dit doet.

Nouja, ze hebben nog een weekje om naar Europa te komen. FATM speelt de week erna ook weer op Hurricane/Southside. Maar dit verminderd idd wel de kans op sommige namen.

Ik zat even verkeerd, het is Pinkpop dat ermee samen valt en niet BKS (al delen BKS en Bonnaroo weinig namen).
Wordt F+TM dan net geen grote kanshebber voor BKS, aangezien ze vermoedelijk wegvalt voor Pinkpop?

En wat een kutsysteem inderdaad, iedereen zit door elkaar namen te roepen, en de helft zijn trolls.

<div class="d4p-bbt-quote-title">PwoperFish wrote:</div>

Ik zat even verkeerd, het is Pinkpop dat ermee samen valt en niet BKS (al delen BKS en Bonnaroo weinig namen).
Wordt F+TM dan net geen grote kanshebber voor BKS, aangezien ze vermoedelijk wegvalt voor Pinkpop?

En wat een kutsysteem inderdaad, iedereen zit door elkaar namen te roepen, en de helft zijn trolls.

Ben bang dat we FATM dan weleens op BKS kunnen krijgen als headliner. Aardige naam, maar ik heb er weinig mee en zie BKS liever uit een ander vaatje tappen.

Een week eerder op Bonnaroo: o.a. King Gizzard & The Lizard Wizard, Iceage, Temples, Strand of Oaks, Woods, The Growlers, Unknown Mortal Orchestra, Mø, Tycho, Mac DeMarco, Jamie xx, Run The Jewels, Flying Lotus, Spoon, My Morning Jacket en Florence + The Machine.

Daar zitten best een paar leuke namen tussen. Hopelijk komen die nog snel over.

F+TM lijkt me nu een redelijke zekerheid voor BKS, zeker gezien ze ook op Hu+So staat, zelfde organisator als BKS.

Björk... Dat zou een mooie zijn zeg... En dat is inderdaad mogelijk!
Future Islands durf ik de handen wel voor in het vuur te steken. Modest Mouse zie ik ook wel gebeuren.
Net als Mac DeMarco, Unknown Mortal Orchestra en Perfume genius overigens.

En als BKS herhalingsbezoeken gaat toestaan (moet kunnen in het derde jaar) zie ik Balthazar wel komen.

Dit kan zwaar mee of tegenvallen
Is er in het weekend van BKS ook een groot festival in Amerika waar vaak namen voor blijven. Of loopt het daar na Bonnaroo een beetje op z'n eind daar?

Is er in het weekend van BKS ook een groot festival in Amerika waar vaak namen voor blijven. Of loopt het daar na Bonnaroo een beetje op z’n eind daar?
FireFly Festival heb je in het weekend van BKS. Maar daar is nog niks voor bekend.
Beck zullen die waarschijnlijk niet hebben, die stond daar vorig jaar al. Verder stond er niet heel veel op hun lineup van vorig jaar wat bij BKS had gepast. Dus hopelijk dit jaar ook niet.

Denk het niet. Ze zijn dan wel underground, maar hebben zich met RtJ2 best in de kijker gespeeld van muziekfans en niet alleen hiphopfans.
Dat dacht ik vorig jaar ook over Earl, maar daar ging Woo Hah ook mee vandoor

Users who are viewing this thread