[BE] Groezrock 2016

In dat geval verkoop ik mijn kaartje. Zie ik ook nog niet echt gebeuren eigenlijk, zou na Rancid ook een domper van jewelste zijn.

Iets te vroeg gesproken: Sum 41 headliner.

Verder:

Zitten wel een paar leuke namen tussen, Four Year Strong, Letlive, Frank Turner, Blessthefall...

Jammer van Sum 41, maar heel erg blij met Letlive, Frank Turner, Sick of it All, Less Than Jake, The Aggrolites. Bovendien is mijn weekend sowieso al geslaagd want Rancid.

Gloeilamp wrote:
Jammer van Sum 41,

Achja, ze moeten mensen trekken hé. En mensen zoals jij komen toch wel door de overige vette punknamen die er staan
1f609.png

True, ik ga me sowieso wel vermaken. En als ik eenmaal wat bier achter de kiezen heb krijg ik misschien wel heel veel zin om mee te bléren met Still Waiting en In Too Deep. Wie weet ;)

Heeeeeeel blij met:
No Fun At All, Venerea en Rancid

Ook blij met:
Sum 41, Frank Turner, Less Than Jake, Me First & The G G's, Dag Nasty, The Movielife, Aggrolites en Night Birds

Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar groezrock. Ik kijk heel erg uit naar Rancid en Frank Turner, Sum 41 kan ik ook appreciëren. Is er iemand die mij kan uitleggen waarom Aggrolites op tussen de punkbands staat?

Ik ga dit jaar voor de eerste keer naar groezrock. Ik kijk heel erg uit naar Rancid en Frank Turner, Sum 41 kan ik ook appreciëren. Is er iemand die mij kan uitleggen waarom Aggrolites op tussen de punkbands staat?

Omdat er ook ska op Groezrock geboekt word. En Aggrolites ligt toch heel dicht bij ska.
Ze stonden er bovendien al eens een jaar of 5-6 geleden als ik mij niet vergis. En eigenlijk vind ik Aggrolites nog wel bij Rancid passen, los daarvan stond er bijvoorbeeld vorig jaar ook The Intrerrupters, ook meer richting dat soort muziek.

Het is echt niet zo raar dat ze er staan hoor, wordt gewoon weer 1 groot feest. De hardcore/metalcore fans gaan dit niets vinden maar de gemiddelde punkrockfan gaat hier wel een feestje van maken, mark my words!

Face to Face, Walls of Jericho, Terror, Despised Icon, Northlane, SNFU en Broken Teeth waren dus die nieuwe namen.

Face to Face, Walls of Jericho, Terror, Despised Icon, Northlane, SNFU en Broken Teeth waren dus die nieuwe namen.

Blij met Terror. Verder redelijk wat onbekend spul voor mij, de vriendengroep is in elk geval gerustgesteld met Northlane en Despised Icon.

Face To Face en SNFU zijn leuk van de nieuwe namen, de rest is allemaal bagger als je het mij vraagt (maar de vorige lading was meer dan goed genoeg om dat goed te maken)

+ Frank Carter & The Rattlesnakes, The Falcon, Dave Hause, Bury Your Dead, PUP, Much The Same, The Dirty Nil, Moose Blood, Knockout Kid, Double Veterans, Muncie Girls, Tangled Horns, Hellions, The Bennies, Clowns, Not On Tour, Teenagers, Off The Cross, Coma Commanders.

Toch maar een matige affiche in vergelijking met de voorbije jaren. Het is dat ze Rancid exclusief voor Europa hebben (ook geen zaalshows), anders was het een flauw jaar, zeker voor een verjaardagseditie.

Edit: ticketprijzen blijven dezelfde als de early birds, en in ruil komen er minder bands. Lijkt erop dat het boeken dit jaar echt moeilijk gaat.

+ Frank Carter & The Rattlesnakes, The Falcon, Dave Hause, Bury Your Dead, PUP, Much The Same, The Dirty Nil, Moose Blood, Knockout Kid, Double Veterans, Muncie Girls, Tangled Horns, Hellions, The Bennies, Clowns, Not On Tour, Teenagers, Off The Cross, Coma Commanders.

Toch maar een matige affiche in vergelijking met de voorbije jaren. Het is dat ze Rancid exclusief voor Europa hebben (ook geen zaalshows), anders was het een flauw jaar, zeker voor een verjaardagseditie.

Edit: ticketprijzen blijven dezelfde als de early birds, en in ruil komen er minder bands. Lijkt erop dat het boeken dit jaar echt moeilijk gaat.

Mee eens. Zonder Rancid was ik hier misschien niet eens bij geweest. Veel onbekend spul bij de aankondiging van vandaag, maar wel erg blij met Frank Carter, Moose Blood en The Falcon.

Veel commentaar dit jaar op de line up, ik vind ze even goed als andere jaren.

Ik wil 22 bands zien, wat eigenlijk al te veel is, Groezrock loopt vol met bekend volk voor mij, dus ik zou liever wat meer tijd hebben om te chillen, maarja... luxeprobleem zeker? :)

Ze boeken inderdaad wel meer kleinere, onbekendere bands (als je niet echt thuis bent in het genre) maar slecht noem ik deze line up alles behalve!

http://www.groezrock.be/en/news/final-line-up-with-no-use-for-a-name-friends-caliban-and-werewolves
FINAL LINE UP WITH NO USE FOR A NAME & FRIENDS, CALIBAN AND WE'REWOLVES
11 APRIL 2016
Now that the sun is shining, we are readier than ever for the 25th anniversary edition of GROEZROCK. It’s less than three weeks from now! Are you excited? We are.

But you still wanted more names, right? Well, here are the final three names that will round out this year’s line-up.

As you know, Rancid will be playing ...And Out Come the Wolves in its entirety, but now we have some actual wolves joining us. You might have caught these guys at last year’s pre-show, where they were so good we just had to have them on the festival. Influenced by everyone from The Bronx and Valient Thorr to Doomriders and OFF!, Belgium’s WE'REWOLVES will make you go so crazy you’ll think there’s a full moon out.

No need to look any further for tunes that will make you go batshit crazy in the pit. We already took the precaution of alerting Belgium’s Royal Observatory that they might experience some tremors once this next band starts playing. There is no way around it, Germany’s Caliban is a force of nature. It will be their 5th time here, and they’ll be presenting their bright shining new 10th album, ‘Gravity’.

And then the final name. At Groezrock you can witness beautiful, mindblowing or life-altering musical experiences. Now, with immense pride, we can say we are able to present something that will fit precisely in the categories mentioned here. It’s the stuff of legends, and a fitting salute to one of the most wonderful punkrockers of the last few decades, Tony Sly. Tony made the greatest songs, his band, No Use For A Name, was a punkrockpowerhouse we unfortunately had over only once in the history of GROEZROCK. Tony was also an extremely nice and lovable guy and when he suddenly passed away, he left behind a beautiful family, a great musical legacy and a lot of friends! These friends are now teaming up with former No Use musicians Matt, Rory, Dave and Scott, to bring you this unique and exclusive show. All the best No Use songs, played by No Use, sung by Tony’s friends, and you! It’s not going to get more special than this.You are probably wondering who those friends are? Well, that is one cat we won’t let out of the bag just yet. Guess you will just have to find out at GROEZROCK.

See you there!

Hierbij bied ik tot mijn grootste spijt 2 combi tickets voor groezrock 2016 aan + 2 camping tickets + overnachting in die nieuwe kartent op het groezrock bootcamp. Dit alles heeft mij samen 296euro gekost. (98 per combi ticket, 15 per camping ticket, 70 voor Kartent) Voor 250 euro mag het weg of eender welk benaderend bod. Tickets moet ik verkopen omdat ik geen verlof kan krijgen op vrijdag. Ik ga in ruil dag tickets voor de zaterdag kopen. Hopelijk kan ik er iemand mee van dienst zijn. Als je het echt wil, verkoop ik los de tickets. Groeten Chris Jonckheere
Mag ook email sturen naar [email protected] . Dit is een mooi aanbod voor wie wenst een volledig weekend te gaan rocken op groezrock!!!

Users who are viewing this thread