Battle of the Acts

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
David Bowie 8
Rammstein 4

[COLOR= green]>Rammstein over Bowie verkiezen
[/COLOR]lol
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.161
4.292
Gelukkig waren Rammstein, Metallica en Volbeat vroeger net zo relevant. Oh wacht…

Ja, ja we weten dat jij niet van Metal houdt en er daarom de ballen verstand van hebt.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Toch weet het metalgenre altijd wat prominente plekjes te veroveren op mijn eindejaarslijstjes. Zoals Deafheaven, Botanist, Behemoth, Alcest, Burzum, Wolves in the Throne Room, Leviathan, Anathema en Boris vind ik bijvoorbeeld erg gaaf. Oh wacht die shit kent waarschijnlijk niemand hier ;)
 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Black Lies wrote:
Gelukkig waren Rammstein, Metallica en Volbeat vroeger net zo relevant. Oh wacht…


Ja, ja we weten dat jij niet van Metal houdt en er daarom de ballen verstand van hebt.
Vreemde conclusie om te trekken. Dat je niet van Volbeat en Rammstein houdt wil toch niet zeggen dat je geen verstand van metal hebt? Beide bands zijn heel erg entry level. Prima als je 't leuk vindt hoor, maar om nou te impliceren dat je 'verstand' van metal afhangt van het wel of niet luisteren naar die bands slaat natuurlijk nergens op. Er zijn tientallen muzikaal interessante acts op te noemen binnen dat genre.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
559
Er zijn tientallen muzikaal interessante acts op te noemen binnen dat genre.

Deafheaven, Botanist, Behemoth, Alcest, Burzum, Wolves in the Throne Room, Leviathan, Anathema en Boris

Jep maar daar reageert niemand op want 'echte' metal zoals Rammstein en Metallica heeft de potentie om op pinkpop te spelen, ik heb er helemaal geen verstand van met die loserbands die ik noem, daarom reageert er nu ook niemand meer op ;)
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Oke dan, De kwartfinales zitten er op:

Pearl Jam wint met 7-6 van The Cure en David Bowie met 8-5 van Rammstein.

Dan is het nu tijd voor de halve finale, de eerste van de 2 open ik nu:

Bruce Springsteen 1
Metallica 0

Tja, als er Bruce Springsteen staat is het voor mij altijd al duidelijk wie er moet winnen van mij. Metallica is niks mis mee maar Bruce is gewoon de beste.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Het pretentieuze niveau stijgt weer. Gelukkig hebben we BKS en DTRH
Dit heeft niets met BKS of DTRH te maken en ik wil nu ook niet te koop lopen met de muziek die ik luister. Ik ben alleen benieuwd waarom je The Cure en Radiohead niet meer relevant vindt (omdat ze teren op oud werk), maar impliceert dat Metallica, Volbeat en Rammstein dat wel zijn. Ik ben dan benieuwd wat jij onder relevant verstaat. Het maakt me allemaal niet zoveel uit waar je naar luistert en of die acts wel of niet relevant zijn. Maar die opmerking verbaasde me, en daarom ben ik benieuwd naar een uitleg.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken