Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zit me hoofd erover te breken of dit een hint is. De vlag uithangen? Anti-flag zal wel niet.. ik weet het niet. Erg benieuwd naar jullie nieuwtjes morgen!
Idem, maar dan zondag in Bochum.
En zelfs nog iets meer naar Stratovarius, nog nooit gezien, maar vooral het laatste album veel geluisterd het afgelopen jaar!
Is dat ergens letterlijk gezegd? Het is toch niet omdat ze nu op die poster van boven staan dat ze automatisch headliner zijn? Kan altijd nog iets boven komen en zouden als Opeth nu pas aangekondigd werd misschien zelfs onder Opeth staan.
Niet heel toch? Misschien niet op basis van wat ze nu verkopen, maar op basis van status best logisch. Vind Europe en Saxon eigenlijk wel mooie toevoegingen.
Niet heel toch? Misschien niet op basis van wat ze nu verkopen, maar op basis van status best logisch. Vind Europe en Saxon eigenlijk wel mooie toevoegingen.
Welke status? Een handvol hitjes 35 jaar geleden, gevolgd door 3 decennia in de obscuriteit?
Ik weet dat die nog muziek uitbrengen, dat hun later werk eigenlijk aanzienlijk beter is dan hun hits en dat die live gewoon goed zijn, maar die hebben toch geen status? Dan vind ik dat Epica dat meer verdient (van wat er nu al staat). Of Opeth. Of misschien zelfs Hatebreed.