Alcatraz Open Air 2024

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.778
7.610
Vorig jaar zag ik announcements in oktober, november en december met nieuwe namen. Elke keer redelijk dezelfde periode in de maand.

Komende week misschien weer wat nieuwe namen dan?
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.434
6.803
Zou er iets uithangen morgen 👀

Interested Go On GIF by MOODMAN
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Sdg en Joslittel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.434
6.803
Als we iets te weten komen zullen we het vertellen. Ah kijk uit naar morgen! Eindelijk Sonata arctica live zien.
Heel veel plezier daar! En dat geldt uiteraard voor iedereen die morgen in Kortrijk is!
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

MetalLimbo

Subheadliner
22 nov 2017
3.675
5.170
Als we iets te weten komen zullen we het vertellen. Ah kijk uit naar morgen! Eindelijk Sonata arctica live zien.
Idem, maar dan zondag in Bochum.
En zelfs nog iets meer naar Stratovarius, nog nooit gezien, maar vooral het laatste album veel geluisterd het afgelopen jaar!
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.225
10.651
Nieuwe namen! We hebben nieuwe namen! Vooral bij met Epica en een best of van Channel Zero. Met BiB een band om hard van weg te rennen evenals Europa.

Cirith Ungol ken ik alleen qua naam, wat voor muziek is dat?
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal

won666

Support act
17 mei 2019
1.190
1.248
Europe is de laatste headliner
Is dat ergens letterlijk gezegd? Het is toch niet omdat ze nu op die poster van boven staan dat ze automatisch headliner zijn? Kan altijd nog iets boven komen en zouden als Opeth nu pas aangekondigd werd misschien zelfs onder Opeth staan.
 

Black Hammer

Gouden Tip
10 jun 2023
309
650
Niet heel toch? Misschien niet op basis van wat ze nu verkopen, maar op basis van status best logisch. Vind Europe en Saxon eigenlijk wel mooie toevoegingen.

Welke status? Een handvol hitjes 35 jaar geleden, gevolgd door 3 decennia in de obscuriteit?

Ik weet dat die nog muziek uitbrengen, dat hun later werk eigenlijk aanzienlijk beter is dan hun hits en dat die live gewoon goed zijn, maar die hebben toch geen status? Dan vind ik dat Epica dat meer verdient (van wat er nu al staat). Of Opeth. Of misschien zelfs Hatebreed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Gebruikers die dit onderwerp bekijken