Alcatraz Open Air 2024

vorig keer op alcatraz was het ook allesbehalve goed, zanger leek weer eens bezopen en Engels kan die man ook niet, al denkt hij van wel :LOL:
maar plezant was het zeker wel, gedanst en gefeest met elke onbekende rond me!
Ha precies dat! Was absoluut niet goed maar heb me uitstekend vermaakt. Uurtje plezier af en toe is gewoon heerlijk

@xydroh heb jij toevallig enig idee of die derde headliner een kwestie is van “alles is rond, alleen nog aankondigen” of nog op zoek / in onderhandeling?

@xydroh heb jij toevallig enig idee of die derde headliner een kwestie is van “alles is rond, alleen nog aankondigen” of nog op zoek / in onderhandeling?
Laatste dat ik gehoord was dat die nog niet rond was.

En zelfs als het rond is, tegenwoordig betekend getekend nog altijd niks...

er waren verschillende leuke bands die getekend en bevestigd hadden die nu toch niet meer komen

Laatst bewerkt:
denk dat alcatraz terug een goeie zet heeft gemaakt. dit ging al publiek trekken maar als er dan nog eens een netflix film bij komt gaat dat waarschijnlijk nog een extra boost geven.

• Geweldig
Waarderingen: Koekdoos
BLOODSTOCK 2024 ANNOUNCEMENT
🔥

Happy Halloween! Trick or treat?! Get set to howl the house down when you see which 9 bands are being announced today!
🔥
Metal Blade mob Whitechapel serve up a hefty slab of deathcore on Saturday’s Ronnie James Dio main stage.
🔥
Swedish metal legends Grand Magus land a Friday slot on the RJD main stage.
🔥
Florida death metal icons Deicide also jet in for a main stage Saturday spot in a UK festival exclusive.
🔥
Oxford-based riff beasts Desert Storm roll in to wake you up Friday morning, opening the main stage.
Over on the Sophie Lancaster stage, 5 more treats have been locked in:
🔥
Icelandic psych rock squad The Vintage Caravan secure a position on Friday’s Sophie stage bill.
🔥
Londoners Exist Immortal bring their metal maelstrom to the Friday line-up.
🔥
Joining them on Friday, are the epic metal Eternal Champion from Texas, who marked their tenth anniversary this year.
🔥
One of alt.music’s hottest rising stars, Mimi Barks is added to Saturday’s Sophie bill.
🔥
Grove Street rampage onto Sunday’s roster.
Grab your weekend ticket at bloodstock.seetickets.com

• On fire
Waarderingen: Dr. Hannibal
nu niet zo heel veel interessante namen en de interessantste whitechapel is al bevestigd voor alcatraz.
Vintage caravan kan ook wel leuk zijn

O God. Mimi Barks doet haar intrede in het Alcatraz geruchten circuit..

Vintage Caravan zou zeker een leuke toevoeging zijn!

ik denk dat het wel redelijk duidelijk is welke headliner er geboekt stond maar volgend jaar dan toch niet meer tourt
Nou ik heb de hint nog niet begrepen eerlijk gezegd. En weet ook nog geen eens om welke hint het gaat :(

er is een bepaalde band die dit jaar op alcatraz moest staan maar door een accuut headlinertekort bij andere festivals toch plots naar juni gegaan is om wat headlinespots de depaneren, dan waren ze voor volgend jaar opnieuw gecontacteerd maar hebben ze nu beslist om een sabbatjaar te doen. 2025 is misschien het moment om deze godzilla van de metal te boeken ;)

er is een bepaalde band die dit jaar op alcatraz moest staan maar door een accuut headlinertekort bij andere festivals toch plots naar juni gegaan is om wat headlinespots de depaneren, dan waren ze voor volgend jaar opnieuw gecontacteerd maar hebben ze nu beslist om een sabbatjaar te doen. 2025 is misschien het moment om deze godzilla van de metal te boeken ;)
Hm. Deze hint is me te cryptisch;)

• Haha
Waarderingen: nikita en Dr. Hannibal

Users who are viewing this thread