Alcatraz Open Air 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.303
3.907
Op GMM 2014 ook geen last van gehad. Amenra kan je live dusdanig raken dat je niks meekrijgt van je omgeving. Al stond de gehele tent toen met de bek open te kijken (zonder te praten).
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Jamel

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.438
6.833
Ik heb hier op het forum begrepen dat er iemand bij hun optreden op Werchter gewoon op de grond stond te pissen midden in de Barn. Dus wat dat betreft moet je wellicht wel mazzel hebben met je plek, ja. Ik heb ook weleens ongelooflijk irritante mensen in mijn buurt gehad op een festival.
 

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
168
206
Hoe grote Amenra fan ik ook ben.

Op festival is een regelrechte schande. Dat gepraat tussen de nummers, mensen die proberen te moshen, ... Nee. Amenra is een unieke live-ervaring, houden zo.
Bij mij op de lokerse feesten was het ook zo.... . terwijl er al heel veel volk vertrokken was. Je miste echt de intentie van Amenra zo. Al had ik hoop dat op Alcatraz dit niet het geval zou zijn. Ik zou ze toch wel graag ze daar eens zien daar. zo bv de plaats van Cult of Luna dit jaar.
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
382
542
Laat ons niet vergeten dat het vorige Amenra concert op Alcatraz helaas verstoord werd door de soundcheck van Kreator ...
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Amenra heeft in België al de grootte om gewoon Alcatraz te headlinen zeker als je weet dat die mannen gewoon in Kortrijk gestart zijn (ook al wonen de meeste nu in Gent)
 

Somekindofdylan

Support act
26 jun 2022
893
993
Amenra zou voor mij zelfs waardige headliner van Graspop zijn, toch de vaandeldragers van Belgische metal op dit moment. Of het een goeie zet zou zijn que beleving, is een andere vraag
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
168
206
Amenra stond vorige keer al in de swamp, oké dat was de corona editie, maar ik denk dat ze die altijd gemakkelijk gevuld krijgen als thuiswedstrijd.
Daar mogen ze ook gerust staan ze! Ze mogen gerust ook de headliner zijn. Maar mijn gevoel is liever in een tent dan de openlucht.
 
  • Leuk
Waarderingen: duck

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Genoeg opvullers in de undercard ontdekt inmiddels, al is de meerderheid daarvan wel puur opvulling en niet echt interessant.

Eclipse is verder wel echt een goede ontdekking (niet op Graspop gezien). Hopelijk komende weken nog een groepje namen of de headliner erbij!

Korpiklaani, Dokken, Feuerschwanz, Lord of the Lost, Eclipse en Nightflight Orchestra als musts,

Aangevuld met opvulling Audrey Horne, Clutch, Amon Amarth, Orden Ogan, Raven, Armored Saint.

Dat is de nieuwe tussenstand al.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.267
7.585
Genoeg opvullers in de undercard ontdekt inmiddels, al is de meerderheid daarvan wel puur opvulling en niet echt interessant.

Eclipse is verder wel echt een goede ontdekking (niet op Graspop gezien). Hopelijk komende weken nog een groepje namen of de headliner erbij!

Korpiklaani, Dokken, Feuerschwanz, Lord of the Lost, Eclipse en Nightflight Orchestra als musts,

Aangevuld met opvulling Audrey Horne, Clutch, Amon Amarth, Orden Ogan, Raven, Armored Saint.

Dat is de nieuwe tussenstand al.
Mocht je Architects gaan luisteren zou ik je aan raden om met het meest recente album te beginnen, is wel wat toegankelijker dan de rest
denk zelf dat Architects wel een stuk meer toegankelijke band is als Amon Amarth voor iemand die niet van geschreeuw houdt.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Mocht je Architects gaan luisteren zou ik je aan raden om met het meest recente album te beginnen, is wel wat toegankelijker dan de rest
denk zelf dat Architects wel een stuk meer toegankelijke band is als Amon Amarth voor iemand die niet van geschreeuw houdt.

Amon Amarth is vooral ook opvulniveau omdat ik verwacht dat een headline show veel vuur en showelement gaat hebben. Architects was tot nu toe nog niet echt aangeslagen, omdat het wel wat te veel geschreeuw was inderdaad
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.790
7.638
Zijn die al verbeterd? Zit al jarenlang op ze af te geven omdat dat één van de slechtste shows is die ik ooit heb gezien.

Heb ze nog nooit gezien, dus lijkt me wel leuk om te kunnen zien vooral. Maar op voorhand voor mijn muzieksmaak toch een van de betere acts op het affiche 😅
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.656
11.471
Hangt volgens mij vooral af van wat je uit de show wilt halen. Inhoudelijk 0, feestfactor 100.
Zou desondanks in ieder geval helpen als ze een zanger zouden hebben die wel kan zingen.
Heb ze nog nooit gezien, dus lijkt me wel leuk om te kunnen zien vooral. Maar op voorhand voor mijn muzieksmaak toch een van de betere acts op het affiche 😅
Succes! ;)
 

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.655
3.338
vorig keer op alcatraz was het ook allesbehalve goed, zanger leek weer eens bezopen en Engels kan die man ook niet, al denkt hij van wel :LOL:
maar plezant was het zeker wel, gedanst en gefeest met elke onbekende rond me!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken