Albums van 2023

Tinus101

Dagopener
21 nov 2022
523
587
Iemand de nieuwe single van Frank Carter & the Rattlesnakes toevallig al geluisterd? Ben toch wat meer fan van het oudere ruigere werk
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.199
3.024
Wat een dag ook weer.
Ik heb dit weekend opstaan: Sufjan Stevens, Earl Sweatshirt & The Alchemist, Dorian Electra, A. Savage, Hannah Diamond, Slauson Malone 1 en Hihats In Trees
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
591
377
Drakes album daarintegen is behoorlijk kut! Had wel meer gehoopt… Zeker aangezien ik hem volgend jaar in Europa verwacht miss wel als festival headliner!
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Nieuwe album van Jorja Smith klinkt erg goed! Hopelijk zien we haar volgend jaar op een festival of in een concertzaal
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
239
391
Drakes album daarintegen is behoorlijk kut! Had wel meer gehoopt… Zeker aangezien ik hem volgend jaar in Europa verwacht miss wel als festival headliner!
Volgens mij is dat tegenwoordig geen fantastische show.. hij sjeest door liedjes heen, laat het publiek veel zingen en het is daarnaast ook geen denderende show op visueel gebied
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Geen idee of iemand het al genoemd had, maar nieuwe album van Alamo Race Track is bijzonder fijn!
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
212
185
Oeh, nieuwe Body Void was ik nog niet van op de hoogte, thanks. Momenteel de nieuwe MIKE aan het luisteren, ik was al van plan om naar het concert te gaan, maar nu al helemaal.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Ik zit net even die nieuwe Bring Me The Horizon te luisteren, toch doodzonde welke kant zij opgaan? Ik ben absoluut geen kenner van hun hele oeuvre, maar het oude werk heeft toch veel meer karakter dan de poppy-metal (op de schaal van relativiteit, het is altijd al poppy-metal geweest natuurlijk) die ze hedendaags maken? Jammer....

Kids With Buns en Boygenius wel erg fijne releases.
 

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
212
185
Ik zit net even die nieuwe Bring Me The Horizon te luisteren, toch doodzonde welke kant zij opgaan? Ik ben absoluut geen kenner van hun hele oeuvre, maar het oude werk heeft toch veel meer karakter dan de poppy-metal (op de schaal van relativiteit, het is altijd al poppy-metal geweest natuurlijk) die ze hedendaags maken? Jammer....

Kids With Buns en Boygenius wel erg fijne releases.
Ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik vind dat ze juist eindelijk weer de goede kant zijn opgegaan sinds Post Human: Survival Horror. Ook de singles voor het nieuwe album vind ik tot nu toe goed, met AmEN! als hoogtepunt.

Juist alle muziek tussen Sempiternal en Post Human vond ik helemaal niks (paar uitzonderingen daargelaten), dus tussen 2014-2019 ongeveer. Maar goed, ik kan ook zeker wel begrijpen dat deze stijl niet voor iedereen is. Ik zou zeggen dat de gemiddelde metalfan hier op zijn minst warmer van wordt dan iets dat op Amo stond.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Gebruikers die dit onderwerp bekijken