AC/DC

Er in het hotel in Gothenburg meekrijgen dat ze vanavond hier spelen.

Overigens bijna uitverkocht en alleen nog slechts zicht plekken is te duur voor voor een die pak ik eens mee..

Sws morgenvroeg weer terug naar huis.

Overigens bijna uitverkocht en alleen nog slechts zicht plekken is te duur voor voor een die pak ik eens mee..

Ik had die kans gegrepen. Zou mij verbazen als ze ooit nog gaan touren na Australië en Nieuw Zeeland volgend jaar.

Hoe kom je daar nu pas achter? :(

Beetje last minute aan het overwegen om citytrip naar Parijs te doen binnen twee weken.
Had wel leuk geweest om AC/DC te kunnen zien ginder.
Tickets op Ticketmaster en Fnac volledig uitverkocht.
Doorverkoop op Ticketswap staat geblokkeerd voor Frankrijk.
Ook geen resale tickets via Ticketmaster.

Hebben ze in Frankrijk de doorverkoop dan volledig kortgesloten misschien?
Kan er weinig over terug vinden.

Beetje last minute aan het overwegen om citytrip naar Parijs te doen binnen twee weken.
Had wel leuk geweest om AC/DC te kunnen zien ginder.
Tickets op Ticketmaster en Fnac volledig uitverkocht.
Doorverkoop op Ticketswap staat geblokkeerd voor Frankrijk.
Ook geen resale tickets via Ticketmaster.

Hebben ze in Frankrijk de doorverkoop dan volledig kortgesloten misschien?
Kan er weinig over terug vinden.
Ja, in Frankrijk staat resale beperkt tot niet open.

• Leuk
Waarderingen: slyke
Deze mannen weten ook niet van ophouden...
Geruchten voor Zuid Amerika in januari en februari en maart 2026 zijn er ook weer...

en de persoon die de 2024 tourdata geleaked heeft heeft dit gedeeld:

Als Bruce Springsteen 3 jaar achter elkaar door Europa kan touren kan ACDC dat ook. Ik zie het zomaar gebeuren..

geruchten lijken :
8 shows, Mexico -> Chili -> Argentinie -> Brazilie , maart 2026

kan me niet voorstellen dat EU er niet achteraan komt nog een keer

• Leuk
Waarderingen: won666
geruchten lijken :
8 shows, Mexico -> Chili -> Argentinie -> Brazilie , maart 2026

kan me niet voorstellen dat EU er niet achteraan komt nog een keer
Ik reken er niet te hard op. Verkoop in Europa, met de helft minder shows dan 2024, viel op de meeste locaties behoorlijk tegen. Meeste locaties waren niet eens uitverkocht. Dusseldorf is zelfs naar een kleinere locatie verplaatst.

Ik reken er niet te hard op. Verkoop in Europa, met de helft minder shows dan 2024, viel op de meeste locaties behoorlijk tegen. Meeste locaties waren niet eens uitverkocht. Dusseldorf is zelfs naar een kleinere locatie verplaatst.
Ze kwamen natuurlijk ook voor de 2e keer met dezelfde show.. Stel ze komen nu met een afscheid tour dan gaat die wel fully verkocht worden hoor, ben ik niet bang voor

Ze kwamen natuurlijk ook voor de 2e keer met dezelfde show.. Stel ze komen nu met een afscheid tour dan gaat die wel fully verkocht worden hoor, ben ik niet bang voor
Als ze een derde jaar op rij komen dan zal het labeltje 'afscheidstour' echt niet opeens de verkopen explosief doen stijgen. Ook omdat ze voor het tweede jaar op rij een futloze show gaven. Alleen de ticketprijs zal de verkopen een boost kunnen geven. Veldkaart kostte vorig jaar 150, FOS 180.

G41rtUBbsAAk__o

• Leuk
Waarderingen: won666 en Metalhead Liam

Users who are viewing this thread