AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Mooie line-up , wel prijzig en denkelijk voor Ozzy een mooi afscheid ?
Voor Ozzy zal het de laatste zijn denk ik. Ik dacht eigenlijk dat hij al gestopt was...
Maar ook de tour die AC DC zal gaan doen, tenminste daar gaan we even van uit, zal de laatste zijn. Ik verwacht ook niet veel data. Ben ook wel benieuwd in welke line up ze gaan touren.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.059
901
ik overweegde het tot ik de prijzen zag.
2024 in EU maar wat van deze namen meepakken dan
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Exact dezelfde opstelling als bij Desert Trip. Uitstekend te bereiken, geweldige sfeer maar ontzettend duur!!

Ik was er toen ook en goedkoopste kaartje van €399,00

Nu VIP €3000 en PIT €1600
Geweldige sfeer? Een aantal rock en metalbands zittend bekijken voor een pak geld klinkt niet perse als een sfeervolle avond.
 
  • Haha
Waarderingen: Piebe71

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Exact dezelfde opstelling als bij Desert Trip. Uitstekend te bereiken, geweldige sfeer maar ontzettend duur!!

Ik was er toen ook en goedkoopste kaartje van €399,00

Nu VIP €3000 en PIT €1600
Wat ontzettend vet dat je gewoon naar Desert Trip bent geweest?! Is het inderdaad zo goed te bereiken? Dacht dat het ergens middenin de woestijn was.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
ik overweegde het tot ik de prijzen zag.
2024 in EU maar wat van deze namen meepakken dan
Ik verwacht data voor de EU ergens begin december. Veel tours van AC DC in Europa kwamen in december. Ook schijnen ze gebruik te maken van dezelfde roadcrew als de Stones. Dus handig om hun tour ook in de gaten te houden.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Wat ontzettend vet dat je gewoon naar Desert Trip bent geweest?! Is het inderdaad zo goed te bereiken? Dacht dat het ergens middenin de woestijn was.
Het is gewoon hetzelfde terrein van coachella. Iedereen komt auto of camper. Wij vonden het zeer goed bereikbaar.
 

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
120
172
Het is gewoon hetzelfde terrein van coachella. Iedereen komt auto of camper. Wij vonden het zeer goed bereikbaar.
Ben van plan om te gaan, welke tickets zijn volgens u prijs/kwaliteit aan te raden? Wens de best mogelijke beleving zonder de duurste tickets te moeten aanschaffen. General admission is niet aan te raden veronderstel ik??
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Vorige keer GA gestaan en heel goed te zien. Achter podium een megascherm die twee keer zo groot was als de Joshua Tree Tour van U2. Kwaliteit geluid was fantastisch. Haal je een biertje á€15,00 dan moet je er niet intrappen door per ongeluk op 15%, 25% of 50% tip te tikken. Je moet wel een creditcard hebben want cash kan nergens. Wc’s zijn geen abri’s maar prachtige ruimtes met volop privacy. De omgeving en het weer geweldig en vooral zonsondergang geeft prachtige plaatjes. Je landt in LA of SA en er rijden van daar met pendelbussen. Je kan ook kamper huren. Pak gelijk minimaal 3 dagen Vegas mee. Van te voren even uitdokteren wie er toert. Kaarten altijd wel ergens te krijgen. Veel plezier!!
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: jaydee76 en jonasvh

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.926
1.958
Wie toevallig eens in Namur is:


Il y a 43 ans, Brian Johnson faisait son premier concert en tant que membre du groupe de rock AC/DC. Pour célébrer cet évènement, la capitale wallonne vient d'inaugurer une "Esplanade AC/DC" et une statue du chanteur. Elles sont situées en face de Namur Expo, l’ancien Palais des expositions.

341180922_1025338718433583_2422399587812723951_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Brian Johnson is recent geïnterviewd over het aankomende festivaloptreden. Je kan er ook wel op uitmaken dat hij hierna nog een laatste tour wil maken.
"We were told about this project a little over a month ago, but we had to keep the information secret and it was very difficult for me. Because, every time I met someone, I was told 'hey Brian, so when does the group get back on the road?' And I had to say 'oh I don't know, no plan, there's nothing at the moment' and I had to lie, it was horrible! But hey, this great opportunity to meet all together has arrived. We must remember that 3 years ago, we were in Amsterdam, to record the videos of the Power Up album, and we were eager to reveal it to the public, the songs were great... we were ready to go on tour when our tour manager came to us saying 'uh guys, we have a little problem, there's something, a Chinese flu for the moment, can't And of course, it lasted two years! It was a terrible time... So since then we have been waiting for the right opportunity to get back to it. I can't wait to be there, to join the guys and have a good time. I have these new hearing aids invented especially for me by Stephen Ambrose, I tested them last year with the Foo Fighters in Wembley and it works very well, I can jump in all directions, move and I finally get out of these 5 years in prison because of my hearing problems. It was great and I can now say that at 75, and soon 76, I can still do it. Just go again, I don't know, maybe two, three more, I don't know yet how many times I could but I intend to seize this opportunity. If I can end my life on stage, in the company of the band I love, then I don't need anything else."
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en emilejol

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
ja, had dat draadje al een tijdje terug gezien (edit: is nu wel sicky gemaakt deze draad?)

ik hoop dat ze een aantal gigs gaan pakken hoor.
er is ook nog een PWRUP album tour te goed.

hopelijk gaat deze pagina nog goed gebruikt worden in 2024 https://www.acdc.com/tour/
maar heb er voorlopig nog een slecht gevoel bij
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
ja, had dat draadje al een tijdje terug gezien (edit: is nu wel sicky gemaakt deze draad?)

ik hoop dat ze een aantal gigs gaan pakken hoor.
er is ook nog een PWRUP album tour te goed.

hopelijk gaat deze pagina nog goed gebruikt worden in 2024 https://www.acdc.com/tour/
maar heb er voorlopig nog een slecht gevoel bij
Meestal lekt er erg weinig uit als het gaat om een tour. Vorige tours werden overigens vaak gedropt in december......🤞
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken