AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Brian Johnson over een nieuwe tour/album. Geen idee wat we hiervan moeten denken.

During Brian’s appearance on SiriusXM’s “Trunk Nation With Eddie Trunk” Brian was asked about playing live again, to which he responded: “I’m not answering that. Why should I? First of all, there’s five members in this band, and to ask just one member isn’t fair”

When asked if he’d like to tour, he responded: “Eddie, I cannot answer that. I’ve been told not to by everybody. It’s the official line.”

When asked if acdc would make another album, he responded: “it’s getting tabloidy here. You’re getting tabloidy.” While also saying: “If I say one thing, it’ll be blown outta proportion. You just can’t afford to talk now. There’s too much blabber on the internet. And I’m not on any kind of Face-thing or social media at all — never have been. It’s just gossip.”
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Brian Johnson over een nieuwe tour/album. Geen idee wat we hiervan moeten denken.

During Brian’s appearance on SiriusXM’s “Trunk Nation With Eddie Trunk” Brian was asked about playing live again, to which he responded: “I’m not answering that. Why should I? First of all, there’s five members in this band, and to ask just one member isn’t fair”

When asked if he’d like to tour, he responded: “Eddie, I cannot answer that. I’ve been told not to by everybody. It’s the official line.”

When asked if acdc would make another album, he responded: “it’s getting tabloidy here. You’re getting tabloidy.” While also saying: “If I say one thing, it’ll be blown outta proportion. You just can’t afford to talk now. There’s too much blabber on the internet. And I’m not on any kind of Face-thing or social media at all — never have been. It’s just gossip.”
Kan misschien op de vingers getikt zijn, want als er één bandlid wat loslippig was in het verleden (en in de media komt tout court), dan is het Brian wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Kan misschien op de vingers getikt zijn, want als er één bandlid wat loslippig was in het verleden (en in de media komt tout court), dan is het Brian wel.
Er gaan wel langere tijd geruchten op het forum dat Angus serieuze gezondheidsproblemen schijnt te hebben [covid] en dat dit van dien aard is dat een nieuwe tour er [voorlopig] niet meer in zal zitten..
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Het verhaal wordt opgepakt door meerdere sites. Kan me niet voorstellen dat men niet vroeg of laat met een soort van statement gaat komen. Nieuwe tour of ze stoppen er mee...
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
AC/DC voelt nooit de nood voor een persmoment of persverklaring hoor. Nooit. Stijl van het huis.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.115
1.129
Brian Johnson bevestigt ook dat er effectief een tour begonnen moest zijn in 2020. Met de "echte bezetting". Auw corona.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Het zal wel weer het zoveelste valse gerucht zijn, maar toch maar even posten hier. AC/DC op 27 mei in Assen en op 31 mei in Spa? Lijkt me héél erg stug. Al was het maar omdat Bruce Springsteen op 27 mei ook in Nederland staat en Mojo naar mijn weten nooit twee van zulke grote concerten tegelijk doet, zeker niet als er redelijke overlapping is qua fanbase. Maar goed, hier dus de link: https://m.facebook.com/story.php/?s...6yGUPTnUZmNNJAjBKpkCUXVUGl&id=100044636400181

En het bijbehorende stukje photoshop knutselwerk:

A3248810-6B46-48ED-A612-1A22E4307396.jpeg
 
  • Haha
Waarderingen: BatMutsje

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Spa? Echt? Waar zou dat kunnen? Iedereen op de tribune langs het parkoers, en de band die rondjes maakt op een vrachtwagen?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Laat maar zitten, het blijkt hier om een soort 1 April-grap te gaan; in Spanje is 28 december “Día de los Santos Inocentes”, dit blijkt uit alle comments onder het Facebook-bericht. Maar ach, als iemand zo ijverig heeft zitten photoshoppen en datums heeft zitten verzinnen dan is het wel een post waard, toch?
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
285
227
Het is vanochtend ook al genoemd door @prins en @xydroh in het Graspopforum, maar ik zet het hier ook even neer: AC/DC lijkt samen met Ozzy, Iron Maiden en Metallica het Powertrip festival te gaan headlinen. Ergens in de Californische woestijn in oktober.
https://blabbermouth.net/news/metal...-headliners-of-this-years-power-trip-festival
Mijn eerste reactie was "yeah, right", maar toen ik zag dat allevier de Twitteraccounts van deze acts een filmpje over het festival deelden lijkt het toch te gaan gebeuren. Ook Tool zou van de partij zijn.

Wie nu zegt "dat kan nooit gebeuren. zoveel grote namen bij elkaar": de vorige editie, onder de naam Desert Trip in 2016, had als headliners de Stones, Paul McCartney, Bob Dylan, Roger Waters, Neil Young en The Who.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Het is vanochtend ook al genoemd door @prins en @xydroh in het Graspopforum, maar ik zet het hier ook even neer: AC/DC lijkt samen met Ozzy, Iron Maiden en Metallica het Powertrip festival te gaan headlinen. Ergens in de Californische woestijn in oktober.
https://blabbermouth.net/news/metal...-headliners-of-this-years-power-trip-festival
Mijn eerste reactie was "yeah, right", maar toen ik zag dat allevier de Twitteraccounts van deze acts een filmpje over het festival deelden lijkt het toch te gaan gebeuren. Ook Tool zou van de partij zijn.

Wie nu zegt "dat kan nooit gebeuren. zoveel grote namen bij elkaar": de vorige editie, onder de naam Desert Trip in 2016, had als headliners de Stones, Paul McCartney, Bob Dylan, Roger Waters, Neil Young en The Who.
zie ook het topic verzameltopic-overige-internationale-festivals-2023

daar hoort het meer thuis dan in het Graspop topic
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
De media is er snel bij.

 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight en jaydee76

Gebruikers die dit onderwerp bekijken