AC/DC

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Veel discussie op het forum over het mogelijk niet aanwezig zijn van drummer Phil Rudd volgende maand. Hij schijnt nog steeds visa problemen te hebben. Wel komen er steeds meer geluiden dat het niet bij dit optreden blijft. Er zal nog wel wat volgen maar mogelijk niet meer in de grote van schaal zoals in het verleden...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Wel komen er steeds meer geluiden dat het niet bij dit optreden blijft. Er zal nog wel wat volgen maar mogelijk niet meer in de grote van schaal zoals in het verleden...
ik blijf hoop houden dat ze nog op tour gaan,
als ze al de helft doen van 1 jaar van de laatste tour, zou ik al bijzonder vinden
 

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Al was het alleen maar voor mijn zoon. Nog 1 keer een tour waarvan 1 keer in de buurt van NL. AC/DC moet je gewoon een keer meegemaakt hebben
 
  • Leuk
Waarderingen: duck en PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Al was het alleen maar voor mijn zoon. Nog 1 keer een tour waarvan 1 keer in de buurt van NL. AC/DC moet je gewoon een keer meegemaakt hebben
Om nou na al die tijd terug te komen voor 1 festival lijkt me ook best vreemd. Dus die zullen wel wat gaan doen volgend jaar.....
 
  • Leuk
Waarderingen: Piebe71

lieven

Randprogramma
22 jul 2020
126
186
Zullen normaal na PowerTrip een tour n.a.v. hun 50 jarig bestaan bekendmaken, ikzelf en mijne maat willen echter dit risico niet nemen en hebben al tickets en een appartement dichtbij het festival geboekt. Kijk er naar uit... 🤘
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Zullen normaal na PowerTrip een tour n.a.v. hun 50 jarig bestaan bekendmaken, ikzelf en mijne maat willen echter dit risico niet nemen en hebben al tickets en een appartement dichtbij het festival geboekt. Kijk er naar uit... 🤘
Potverdorie dat is nog eens een leuk uitje.Veel plezier 🤟
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Vanuit het forum onderstaande info...

Announcement in the next 3 weeks.
I am very close with the son of one of Cliff’s guitar techs. They have the dates and venues lined out already and are waiting until around the Power Trip festival to make a formal announcement. As far as I’ve been told, this is going to be a world tour, though not as extensive as they’ve been in the past..
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
De steden druppelen langzaam aan binnen. Voor Nederland nog niets kunnen vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joeri

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Info staat net vermeld op het ac/dc fan forum.
I just heard on a news clip covering the pop up bar in Indio that Power Trip will launch their "50th Anniversary Tour"
 
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ben eigenlijk nog meer benieuwd naar de setlist en de recensie van het optreden. Komt het nog een beetje over? Als ze nog steeds staan te rocken dan ben ik wel enigszins geïnteresseerd in een show volgend jaar. Ben alleen erg bang voor de prijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.375
2.866
Losse concerten zullen inderdaad gauw naar de €130 per kaart gaan denk ik
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
931
443
Losse concerten zullen inderdaad gauw naar de €130 per kaart gaan denk ik
De inflatie.... aan de andere kant is toch weer lang gelden dat ze in Nederland waren dus je kon goed sparen....Eerst maar eens afwachten hoe het optreden is tijdens Powertrip en naar de touraankondiging.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken