AC/DC

Sdg

Randprogramma
12 mrt 2023
165
204
Ik vraag me ook af of het de laatste tour ga worden. Ik bedoel er kunnen toch niet veel zeggen hun 50ste anniversary aan te kondigen. Dus hou ik wel in mijn hoofd wat de prijs ook is het is misschien de laatste keer dat ze optreden.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
355
504
I expect at least 100€ for parter and 150€ for fan pit.
But if I have to, I'll pay 200€ for fan pit, this is probably the last chance to catch them
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
138
109
Mijn verwachtingen voor dit weekend voor een aankondiging zijn laag. We hebben geen enkel concreet gerucht. Noch over de datum, noch over de locatie. Dat zou vreemd zijn zo vlak voor een aankondiging van een wereldtournee.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Mijn verwachtingen voor dit weekend voor een aankondiging zijn laag. We hebben geen enkel concreet gerucht. Noch over de datum, noch over de locatie. Dat zou vreemd zijn zo vlak voor een aankondiging van een wereldtournee.
Ik reken er ook niet op eerlijk gezegd maar verwacht wel in de hype van het festival dat ze toch snel met nieuws gaan komen
 
  • Leuk
Waarderingen: Kolumnus

thomasstones

Playlistbediener
15 jun 2018
49
41
Setlist valt me op het eerste gezicht wat tegen. Ben absoluut niet een grote Ac/dc kenner maar ken qua titel maar 3 nummers. Geen Wholle Lotta Rosie of Let There Be Rock
Deze setlist vind ik juist geweldig. Paar verassingen zoals Riff Raff. Erg gaaf! En Whole lotta Rosie en Let There Be Rock staan er wel in hoor.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Aha. Toen ik vanochtend keek stonden er maar 18 nummers. Blijkbaar was de show nog niet klaar😅 dit ziet er een stuk beter uit ja
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Aha. Toen ik vanochtend keek stonden er maar 18 nummers. Blijkbaar was de show nog niet klaar😅 dit ziet er een stuk beter uit ja
Weinig verrassend op 2 nummers na van het laatste album en 2 die ze al jaren niet gespeeld hebben. Voor de rest allemaal nummers die ook tijdens de laatste tour aan bod kwamen. Jammer dat ze niet wat meer van het laatste album spelen. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk fantastisch dat ze weer op het podium staan en dit nog voor elkaar krijgen.
Dit smaakt inderdaad naar meer. Benieuwd naar de recensies en nu maar hopen dat we deze week tournieuws krijgen!
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Riff Raff geleden van in de jaren '90 (dat met Axl reken ik niet mee), Stiff upper Lip en If you want blood (you've got it) geleden van 2003! Dog eat Dog 14 jaar geleden blijkbaar. Shot in the Dark en Demon Fire nieuw. Een mooie mix van gevestigde waarden en wat variatie op de vorige tour vind ik dat.

+ 24 songs, veel voor AC/DC's doen.

Nu afwachten of er een tour volgt, en of Phil Rudd dan kan meedoen.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.143
1.179
Op Facebook sluit Eddie Trunk, die dicht bij de band staat, af met 'More soon.' Is wel duidelijk dan denk ik :)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
+ 24 songs, veel voor AC/DC's doen.

Nu afwachten of er een tour volgt, en of Phil Rudd dan kan meedoen.
Inderdaad is het meestal 20/21 nummers. Mocht er een tour volgen dan verwacht ik gewoon een vaste setlist met dat aantal. De nieuwe drummer krijgt in ieder geval lovende kritieken op het forum en dat is al heel wat. Velen zijn daar nog al Phil Rudd gezind....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken