Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vraag me ook af of het de laatste tour ga worden. Ik bedoel er kunnen toch niet veel zeggen hun 50ste anniversary aan te kondigen. Dus hou ik wel in mijn hoofd wat de prijs ook is het is misschien de laatste keer dat ze optreden.
Mijn verwachtingen voor dit weekend voor een aankondiging zijn laag. We hebben geen enkel concreet gerucht. Noch over de datum, noch over de locatie. Dat zou vreemd zijn zo vlak voor een aankondiging van een wereldtournee.
Mijn verwachtingen voor dit weekend voor een aankondiging zijn laag. We hebben geen enkel concreet gerucht. Noch over de datum, noch over de locatie. Dat zou vreemd zijn zo vlak voor een aankondiging van een wereldtournee.
Setlist valt me op het eerste gezicht wat tegen. Ben absoluut niet een grote Ac/dc kenner maar ken qua titel maar 3 nummers. Geen Wholle Lotta Rosie of Let There Be Rock
Setlist valt me op het eerste gezicht wat tegen. Ben absoluut niet een grote Ac/dc kenner maar ken qua titel maar 3 nummers. Geen Wholle Lotta Rosie of Let There Be Rock
Weinig verrassend op 2 nummers na van het laatste album en 2 die ze al jaren niet gespeeld hebben. Voor de rest allemaal nummers die ook tijdens de laatste tour aan bod kwamen. Jammer dat ze niet wat meer van het laatste album spelen. Dat gezegd hebbende is het natuurlijk fantastisch dat ze weer op het podium staan en dit nog voor elkaar krijgen.
Dit smaakt inderdaad naar meer. Benieuwd naar de recensies en nu maar hopen dat we deze week tournieuws krijgen!
Riff Raff geleden van in de jaren '90 (dat met Axl reken ik niet mee), Stiff upper Lip en If you want blood (you've got it) geleden van 2003! Dog eat Dog 14 jaar geleden blijkbaar. Shot in the Dark en Demon Fire nieuw. Een mooie mix van gevestigde waarden en wat variatie op de vorige tour vind ik dat.
+ 24 songs, veel voor AC/DC's doen.
Nu afwachten of er een tour volgt, en of Phil Rudd dan kan meedoen.
Inderdaad is het meestal 20/21 nummers. Mocht er een tour volgen dan verwacht ik gewoon een vaste setlist met dat aantal. De nieuwe drummer krijgt in ieder geval lovende kritieken op het forum en dat is al heel wat. Velen zijn daar nog al Phil Rudd gezind....