AC/DC

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.731
7.546
Te klein mee eens. Te snel uitverkopen niet. Zelfs als je ze ergens met >50k tickets zet dan verkoopt het te snel uit. ;)

Ja, dus een Ziggodome verkoopt dan ook snel uit, bedoel ik. Vorige keer was het binnen een paar minuten uitverkocht in Gelredome
 

PLSZ

Playlistbediener
18 nov 2016
39
27
In 2009 stonden ze in Sportpaleis en Ahoy. Dat was in no time uitverkocht. Zal nu weer zijn, ook bij een iets grotere Ziggo Dome.

Zou vet zijn om ze in een relatief kleine setting te zien, alleen zal de kaartverkoop een loterij worden.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
294
251
Juist terug in ons huis in Ohio van laatste dag Powertrip, AC/DC was fantastisch!!
Wat gaaf! Kun je misschien nog wat uitgebreider verslag doen? Razend benieuwd om te horen hoe Powertrip was, vooral vanwege AC/DC.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Het lijkt mij aannemelijk dat dat ze Nederland aandoen. Angus woont immers in Aalten en dat is dichtbij Goffert of Landgraaf.
Volgens mij verblijft hij bijna het hele jaar door in Australië. Qua locatie is er in NL geen pijl op te trekken. Volgens mij laatste keer Amsterdam Arena en daarvoor Gelredome en Ahoy als ik me niet vergis.
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.182
1.241
Volgens mij verblijft hij bijna het hele jaar door in Australië. Qua locatie is er in NL geen pijl op te trekken. Volgens mij laatste keer Amsterdam Arena en daarvoor Gelredome en Ahoy als ik me niet vergis.
Als ik de podcast van Zware Klap mag geloven van vorige maand gaat Angus regelmatig naar kleine beginnende bands kijken in en rond Nijmegen
 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: jaydee76 en PJ

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.731
7.546
Volgens mij verblijft hij bijna het hele jaar door in Australië. Qua locatie is er in NL geen pijl op te trekken. Volgens mij laatste keer Amsterdam Arena en daarvoor Gelredome en Ahoy als ik me niet vergis.

Aan de andere kant is hij ook gewoon getrouwd met een Nederlandse, dus wie weet is ie ook hier wel gewoon regelmatig.
Laatste keer was Gelredome. Daarvoor ArenA en Ahoy
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.735
1.899
Een podcast over het PowerTrip festival is verschenen op Spotify. Daarin wordt vermeld door een journalist welke ACDC in het verleden ook interviewde voor het nieuwe album dat er voor 2024 een maximum aantal van rond de 20 concerten zullen zijn. Deze man laat gemakshalve Europa buiten beschouwing en heeft het over 10 concerten in Amerika en 10 in Australië. Een echte Amerikaan.....
Hij heeft het over 1 concert per week vanwege de situatie rondom Brian Johnson. Dat laatste lees ik wel vaker dus 1 per week zou nog wel eens kunnen gaan kloppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
361
519
How long how long? If I buy tickets for AC/DC, Rammstein & Foo Fighters in the same month, I can declare bankruptcy immediately
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.678
I can declare bankruptcy
Season 4 Episode 6 GIF by The Office
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.048
6.094
"ROCK IN RIO WIL AC/DC IN 2024! De band is al geraadpleegd. De volgende editie viert het 40-jarig jubileum van het festival. AC/DC was een van de hoofdattracties tijdens de eerste Rock in Rio, in 1985. De band keerde eerder deze maand terug op het podium met een show in de VS, op het Power Trip-festival."

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken