Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij verblijft hij bijna het hele jaar door in Australië. Qua locatie is er in NL geen pijl op te trekken. Volgens mij laatste keer Amsterdam Arena en daarvoor Gelredome en Ahoy als ik me niet vergis.
Volgens mij verblijft hij bijna het hele jaar door in Australië. Qua locatie is er in NL geen pijl op te trekken. Volgens mij laatste keer Amsterdam Arena en daarvoor Gelredome en Ahoy als ik me niet vergis.
Aan de andere kant is hij ook gewoon getrouwd met een Nederlandse, dus wie weet is ie ook hier wel gewoon regelmatig.
Laatste keer was Gelredome. Daarvoor ArenA en Ahoy
Een podcast over het PowerTrip festival is verschenen op Spotify. Daarin wordt vermeld door een journalist welke ACDC in het verleden ook interviewde voor het nieuwe album dat er voor 2024 een maximum aantal van rond de 20 concerten zullen zijn. Deze man laat gemakshalve Europa buiten beschouwing en heeft het over 10 concerten in Amerika en 10 in Australië. Een echte Amerikaan.....
Hij heeft het over 1 concert per week vanwege de situatie rondom Brian Johnson. Dat laatste lees ik wel vaker dus 1 per week zou nog wel eens kunnen gaan kloppen.
"ROCK IN RIO WIL AC/DC IN 2024! De band is al geraadpleegd. De volgende editie viert het 40-jarig jubileum van het festival. AC/DC was een van de hoofdattracties tijdens de eerste Rock in Rio, in 1985. De band keerde eerder deze maand terug op het podium met een show in de VS, op het Power Trip-festival."