AC/DC

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
via AC DC Fans Forum:

"I heard today from someone close to the organization Graspop (Belgium) that they are trying to book ACDC for the festival - June 2024"

🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel en PJ

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.602
3.350
via AC DC Fans Forum:

"I heard today from someone close to the organization Graspop (Belgium) that they are trying to book ACDC for the festival - June 2024"

🤔
Lees af en toe ook eens mee op het Graspop forum Dennis. Gaat inderdaad veel te snel, maar daar kwam dit een aantal uur geleden al voorbij🤗

En het werd bevestigd door iemand anders die onafhankelijk was 🤦
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Burgemeester Dieter Reiter liet gisteren blijkbaar de bom vallen in de gemeenteraad: AC/DC komt in juni 2024 naar het Olympisch Stadion. Nu is de opwinding groot: zei hij dat echt? Had hij dat moeten melden?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.190
8.339
Burgemeester Dieter Reiter liet gisteren blijkbaar de bom vallen in de gemeenteraad: AC/DC komt in juni 2024 naar het Olympisch Stadion. Nu is de opwinding groot: zei hij dat echt? Had hij dat moeten melden?

Hij zegt zelf dat ie het echt zei, dus dat lijkt me best duidelijk

Edit: In de video van het artikel
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
Partner Phil Rudd ernstig ziek. Zal dus ook de reden zijn dat hij PowerTrip aan zich voorbij liet gaan.
 

jaydee76

Gouden Tip
30 nov 2018
302
253
Partner Phil Rudd ernstig ziek. Zal dus ook de reden zijn dat hij PowerTrip aan zich voorbij liet gaan.
Treurig nieuws, maar verbaasd om te lezen dat ‘ie al 15 jaar een partner had. Rond de tijd van zijn arrestatie acht jaar geleden kwamen er allerlei tabloid-verhalen naar boven van hoeren die behoorlijk expliciet uit de school klapten over hoe het was om Phil Rudd als klant te hebben.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
ACDC Fans forum begint ook interessant te worden...

op de vraag van gisteren:
Do we know anything about the date of the other concert in Munich? Before or after June 12?

komt zojuist als antwoord:
No. But we will find out very soon. :)

waarop weer is reageert:
Systems are going down
 
  • Leuk
Waarderingen: Sdg

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.868
1.988
ACDC Fans forum begint ook interessant te worden...

op de vraag van gisteren:
Do we know anything about the date of the other concert in Munich? Before or after June 12?

komt zojuist als antwoord:
No. But we will find out very soon. :)

waarop weer is reageert:
Systems are going down
Ze worden redelijk onrustig daar 😂
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
Ik weet niet hoor. December is ook meestal bij hun de maand..
maakt niet uit, ik heb Rammstein en Springsteen tickets al laten schieten in mijn budget voor deze tour... dan wacht ik wel tot december ⚡👌🏻
 
  • Winning
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.367
6.595
op ACDC Fans forum wordt de link gelegd naar een interview morgen bij BBC Radio2 Zoe Ball Breakfast Show... Ze heeft aangekondigd 4 enthousiaste gasten te hebben voor een world exclusive gesprek...

kan uiteraard om elke andere gaan?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken