Concertaankondigingen

fred alweer..

Support act
27 jan 2023
808
624
Heb ook gekeken of dat echt zou lukken, wel prijzig zo voor 81 euro een test event.
Parking dan ook nog eens 33 euro.


Ik laat het aan mij voorbij gaan.
Test artist jaren geleden nog in Ekko gezien, stond toen voor 20 man te spelen. Mooi om te zien dat ze jaren later gwn de Ziggo kunnen vullen.

Zie de headline positie voor BKS echter niet meer gebeuren op deze manier.
 

Grunt149

Randprogramma
14 sep 2022
204
98
Wat is die Sigur Ros hard gegaan zeg, voor de zondag al niets meer te krijgen

"vr. 18 okt. 10:00 officiële verkoop"

:unsure:
 
Laatst bewerkt:

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
216
185
Ik zou het niet te hard roepen. Denk dat de staanplaatsen nog wel snel weg kunnen zijn. Hoor toch van veel mensen om mij heen dat ze PD te gek vinden.
Bij Werchter gezien en aangezien iedereen het daar zo goed vond gaan we nu met ons Werchtergroepje van 8 man en nog 12 extra die al aangaven na onze verhalen ook een keer ernaar toe te willen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Piebe71

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.834
12.582
Bij Werchter gezien en aangezien iedereen het daar zo goed vond gaan we nu met ons Werchtergroepje van 8 man en nog 12 extra die al aangaven na onze verhalen ook een keer ernaar toe te willen.
Als fan van de band wel blij om zulke verhalen te lezen, ze verdienen die aandacht! Als fan vind ik het ook minder leuk want voel me gedwongen nu ook snel te handelen haha
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
636
320
Vind t wel een grote stap voor parkway drive. In de afas 2 jaar geleden was het verre van uitverkocht, en toen hadden ze ook nog goede supports. Ben benieuwd of ze echt zo hard gegroeid zijn sindsdien. Is ze zeker wel gegund!
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
681
381
Vind t wel een grote stap voor parkway drive. In de afas 2 jaar geleden was het verre van uitverkocht, en toen hadden ze ook nog goede supports. Ben benieuwd of ze echt zo hard gegroeid zijn sindsdien. Is ze zeker wel gegund!
Opvallend dat ze in België gewoon weer in vorst staan zoals vorige keer. Heb toch niet het idee dat pwd zoveel groter is in Nederland
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken