Concertaankondigingen

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.378
5.063
Doel je dan op de teksten van Ronnie Flex waar Anouk op reageerde of op de teksten van Sor? Want Sor is volgens mij zo'n beetje de netste Nederlandstalige rapper die je kunt vinden...
Hou toch op, ook SOR heeft gewoon teksten over Bitches. En ja die teksten van Ronnie Flex zijn ook niet om over naar huis te schrijven toch. Het zou ook wat hebben als hij de teksten van Ronnie Flex eveneens zou afkeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Querulante Partij

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.426
6.773
Doel je dan op de teksten van Ronnie Flex waar Anouk op reageerde of op de teksten van Sor? Want Sor is volgens mij zo'n beetje de netste Nederlandstalige rapper die je kunt vinden...
Ik heb 1 minuut gezocht en zie al dingen als bitches, kanker en n*. Inderdaad een heel net ventje. Dat zegt dan gelijk ook alles over de Nederlandse rapcultuur, als hij de netste is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
375
298
Hou toch op, ook SOR heeft gewoon teksten over Bitches. En ja die teksten van Ronnie Flex zijn ook niet om over naar huis te schrijven toch. Het zou ook wat hebben als hij de teksten van Ronnie Flex eveneens zou afkeuren.
Sor heeft inderdaad ook van die teksten wat typerend is voor rapmuziek (waar je van alles van kan vinden), maar dat zijn geen transfobe uitspraken en geen uitspraken die hij niet mag doen…
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.378
5.063
Sor heeft inderdaad ook van die teksten wat typerend is voor rapmuziek (waar je van alles van kan vinden), maar dat zijn geen transfobe uitspraken en geen uitspraken die hij niet mag doen…
Dat zijn ze net zo goed wel. Alleen dat voldoet aan niet aan het ik ben tegen social media profiel en kijken we er dus overheen. Het is allemaal zo voorspelbaar weer. Ik vind het van alle partijen eigenlijk alles behalve chic in ieder geval.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
241
391
Die teksten... echt hoor. Natuurlijk zit Anouk volkomen fout, maar alsof hun eigenteksten eveneens niet vol met seksistische opmerkingen zit en dat is allemaal wel weer prima. Prima hoor zo'n statement, maar ga je zelf dan ook gewoon normaal gedragen.
Voor m’n gevoel staat sor niet bekend om dat soort teksten
 

SanderFMC

Campingartiest
1 jul 2022
79
122
Ik heb 1 minuut gezocht en zie al dingen als bitches, kanker en nigga. Inderdaad een heel net ventje. Dat zegt dan gelijk ook alles over de Nederlandse rapcultuur, als hij de netste is.
Wat betreft het n-woord lijkt het me wel relevant of het gezegd wordt door iemand die zelf zwart is of niet. Dat het door zwarte rappers zelf wordt gebruikt lijkt me nu niet echt een probleem, als Anouk het zegt wel. Moet verder wel zeggen dat ik mijn oordeel over Sor vooral baseer op zijn aanwezigheid in WIDM en zijn muziek verder niet zo goed ken dus zou kunnen dat hij minder heilig dan dat ik dacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt en Dante

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.378
5.063
Het was niet mijn intentie om hier een hele discussie over te starten. Excuus. Maar ik vond de teksten van Ronnie Flex in ieder geval ook niet van het allerhoogste niveau. En ik vind het jammer dat daar nu (ook door Sor) aan voorbij wordt gegaan.

That's all Folks
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.641
18 november AFAS
19 november Vorst nationaal
439344257_461708256518218_3315613351293057837_n.jpg

Hier zitten een aantal heel grote zalen tussen
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.033
3.711
Mocht er een presale komen voor Fontaines, hou ik me aanbevolen voor de datum in Keulen :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.049
8.687
Ja, dacht even dat ik wel zin had in die show van Janet, maar zag toen de prijs. Jammer!
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken