Best Kept Secret 2027

In hun thuisland echt gigantisch ten opzichte van Nederland inderdaad. Heb zelf nooit veel met hun muziek gehad, maar op DTRH een paar jaar terug was het een van mijn favoriete shows van het weekend.
Wat wil je met een van de oud- bandleden van Daft Punk als frontman? 😜

Maar ik heb ze ooit wel gezien op Werchter en dat was echt een bizar goed feestje!

• Leuk
Waarderingen: Greyhound en JP5
Ik blijf hopen op Phoenix, desnoods nog 20 jaar.
Paar jaar geleden gezien op DTRH (toen hun nieuwe album uitkwam) en dat was echt een uur lang feest voor mij. Maar ook wel een heel duf publiek wat alleen bij de bekende singles enigszins losging... Prima boeking voor BKS dus 😜

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Phoebe - Strokes - Fontaines zou wel de droom zijn.
Sorry to burst your bubble, maar ik zie DTRH eerder maar weer aan de haal gaan met FDC dan BKS, net zoals LL hen destijds ook al eens afsnoepte. En ik vermoed dat Phoebe ook gewoon eerder DTRH wordt ofzo, vraag me niet waarom.

Sorry to burst your bubble, maar ik zie DTRH eerder maar weer aan de haal gaan met FDC dan BKS, net zoals LL hen destijds ook al eens afsnoepte. En ik vermoed dat Phoebe ook gewoon eerder DTRH wordt ofzo, vraag me niet waarom.
Sorry to burst your bubble, maar Fontaines D.C. zit gewoon in Manchester tijdens DTRH, net daarom (en Friendly Fire) maakt Fontaines D.C. hier juist goede kans.

Haha ja iets met dat ik binnen nu en een week voor de 2e keer vader wordt en ik dus niet goed weet hoe het er allemaal uit gaat zien volgend jaar.
In het jaar dat ik voor de tweede keer vader werd heb ik ze allebei gedaan, maar op die tweede (Lowlands) merkte ik wel dat het eigenlijk te veel was.

Sorry to burst your bubble, maar Fontaines D.C. zit gewoon in Manchester tijdens DTRH, net daarom (en Friendly Fire) maakt Fontaines D.C. hier juist goede kans.
DTRH gaat het niet worden inderdaad, maar voor Fontaines is de combinatie Lowlands/Pukkelpop dacht ik ook nog een serieuze optie? Maar BKS ook inderdaad. Al bij al denk ik op dit moment dat van de grotere namen die in de running zijn BKS er wel 1 of 2 gaat hebben, maar niet 3 (maargoed, vorig jaar had ik ook echt niet verwacht dat ze én Cave én White én Gorillaz zouden hebben).

Users who are viewing this thread