Best Kept Secret 2025

Ik verwacht inderdaad Idles of Underworld niet direct meer. Denk dat het eerder uit onverwachte hoek moet komen (tot 2 weken geleden dachten er weinige dat Nine Inch Nails een kanshebbers is volgende zomer om maar iets te zeggen). Eind januari kwamen ze ooit uit het niets met Aphex Twin op de proppen.

Moest er nog een headliner komen verwacht ik iets dat nu nog niets bekend heeft gemaakt in die periode. Categorie: Vampire Weekend, Björk, Phoenix, Pulp,...

Een extra headliner zou mooi zijn, maar denk ook wel dat we daar niet te hard op mogen hopen. Wat ik wel verwacht is nog minstens een naam nét onder de headliner of een TWO headliner.
Frank Ocean dus.

:)

Bright Eyes hun EU+UK tour begint de dag na BKS.
Op zich zie ik daar nog wel wat gaatjes die opgevuld zullen worden door festivals denk ik. Maar omdat ze ook al in Nijmegen staan, verwacht ik ze niet meteen meer op BKS. Jammer had een mooie naam geweest, zo in de vooravond in de TWO.

Bright Eyes hun EU+UK tour begint de dag na BKS.
Op zich zie ik daar nog wel wat gaatjes die opgevuld zullen worden door festivals denk ik. Maar omdat ze ook al in Nijmegen staan, verwacht ik ze niet meteen meer op BKS. Jammer had een mooie naam geweest, zo in de vooravond in de TWO.
Ze staan ook via Friendly Fire in het Amsterdamse Bos, dus dat gaat hem inderdaad niet worden.

Yard Act, Tropical Fuck Strom, The Black Lips -> Okay ....dat zou me overhalen om direct BKS kaartjes te scoren, Nu neig ik naar de zondag, maar nog niks vastgelegd, ik wacht op de offciele dagindeling.

Ja, goed lezen ? Het boeken van dat drietal ZOU me overhalen om kaartjes te kopen voor BKS. Vooral Tropical Fuck Storm zou n mooi inhaaloptreden zijn van de Corona-lineup. En Yard Act is ook nog nooit geboekt. The Black Lips is altijd leuk.

Ja, goed lezen ? Het boeken van dat drietal ZOU me overhalen om kaartjes te kopen voor BKS. Vooral Tropical Fuck Storm zou n mooi inhaaloptreden zijn van de Corona-lineup. En Yard Act is ook nog nooit geboekt. The Black Lips is altijd leuk.
Black Lips stond volgens mij ook op de corona lineup. Die zijn altijd welkom!

Maar als dat soort acts je ding is dan vind je op BKS toch plenty van hetzelfde kaliber? Okay, Tropical Fuck Storm is buitencategorie maar verder doen de steviger acts mijns inziens bepaald niet onder voor de namen die jij noemt.

Je had duidelijker kunnen zijn in dat de namen die je noemde waren aangekondigd voor een ander festival. Het kwam nogal uit de lucht vallen, en pas toen ik op social media zag dat ze op misty fields stonden, begreep ik wat je bedoelde.

• Leuk
Waarderingen: pongolesi
Deftones zullen wel gewoon headliner zijn.
Wat mij betreft prima, geweldige band. De headliners vallen dan dit jaar wel erg klein uit met Eefje en Deftones. Vraag me toch af hoe zich dat verhoudt tot de kaartverkoop bij een festival dat het, meer dan een DTRH of Lowlands, toch vooral van de line-up moet hebben. Dan moet er toch nog wel wat bij zou je zeggen.

TV on the Radio op hun website bevestigd voor zaterdag.
Ah thanks. Was te verwachten ergens, ik zie zowel hun als Wilco beide als TWO afsluiters. Laat die 2e superdrop maar komen dat ik dan toch maar over ga op een weekend ticket. Vind het wel jammer dat we NIN hier eigenlijk niet eens meer als optie besproken meer hebben de laatste dagen. Nu wisten we eigenlijk al dat het ZiggoDome gingen worden maar toch... heb ook het idee dat die feeling ook voor dat formaat headliners er ook niet meer is op dit moment. Dat is toch wel jammer ergens.

Ah thanks. Was te verwachten ergens, ik zie zowel hun als Wilco beide als TWO afsluiters. Laat die 2e superdrop maar komen dat ik dan toch maar over ga op een weekend ticket. Vind het wel jammer dat we NIN hier eigenlijk niet eens meer als optie besproken meer hebben de laatste dagen. Nu wisten we eigenlijk al dat het ZiggoDome gingen worden maar toch... heb ook het idee dat die feeling ook voor dat formaat headliners er ook niet meer is op dit moment. Dat is toch wel jammer ergens.
Ik vind NIN eigenlijk veel beter bij BKS passen dan Deftones. Maar Ziggo en Mojo; dus dit jaar zeker geen optie voor BKS.

Users who are viewing this thread