Pinkpop 2025

dat je Bizzey, Flemming of Roxaenne Hazes "talentvoller" vindt dan een band als Marathon of JOHAN (ik noem maar ff wat), moet je echt een paar nieuwe oren aan de kerstman vragen.
heb al een bestelling gedaan bij BOL

• Leuk
Waarderingen: elo
Oke, je vind dat echt. Wat is gebeurd met je voorkeur voor "rock"bands de afgelopen jaren? Gewoon uit nieuwsgierigheid.

Ik kan me oprecht niet voorstellen dat je blij wordt van Bizzey Dennis.
wordt ik zelf ook niet, maar het is meer mijn interpretatie dat Mojo zo'n act naar Pinkpop zet

Oke, je vind dat echt. Wat is gebeurd met je voorkeur voor "rock"bands de afgelopen jaren? Gewoon uit nieuwsgierigheid.
het gaat om de acts die ik verwacht, niet per se om de acts die ik zelf leuk vind
verwachten en willen zien zijn 2 verschillende werelden, maar het is mooi als er iets staat wat ik ook wil zien en die kans is vaak groot op Pinkpop

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
Man man, als veel waar is wat hier wordt geschreven, dan wordt Pinkpop echt steeds meer een Skyradio festival en concurrent van CAS. Zo maken ze het wel erg makkelijk voor een RW, DTRH, BKS en LL.

Tuurlijk moet Pinkpop bands als Tramhaus, Spinvis, Pip Blom etc, neerzetten op het affiche. Als ze dat al niet meer gaan doen is het echt gedaan met Pinkpop als festival voor de muziekliefhebbers. En ja Claude mag daarnaast ook op de mainstage staan, maar dat soort artiesten moeten niet de overhand of voorkeur gaan krijgen.

Heb in de jaren dat ik naar Pinkpop ging juist echt genoten van een stage 4 en de tent, waar de opkomende talentvolle artiesten stonden of de iets alternatievere bands. Zelf in 2023 nog erg genoten op stage 4 van de artiesten.

het gaat om de acts die ik verwacht, niet per se om de acts die ik zelf leuk vind
verwachten en willen zien zijn 2 verschillende werelden, maar het is mooi als er iets staat wat ik ook wil zien en die kans is vaak groot op Pinkpop
Heh? Naja, laten we het hier maar bij houden. Wanneer nieuwe namen?

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: Oasiss en Timmetje
Heh? Naja, laten we het hier maar bij houden. Wanneer nieuwe namen?
Als ze weer hetzelfde doen als vorig jaar (3 aankondigingen met pakketten) wordt de tweede eind januari verwacht. En de laatste pakket eind februari (uitzondering aankondiging van Joost)

• On fire
Waarderingen: DennisvdBr
The Southern River Band riep gister aan het einde van hun concert in Utrecht ''See you in six months!'' (Als ik het goed heb verstaan, had nogal een Australisch accent😅) Zou het wat voor Pinkpop zijn? Stonden afgelopen zomer al Rock Werchter en Dauwpop

• Leuk
Waarderingen: Aussie1973
The Southern River Band riep gister aan het einde van hun concert in Utrecht ''See you in six months!'' (Als ik het goed heb verstaan, had nogal een Australisch accent😅) Zou het wat voor Pinkpop zijn? Stonden afgelopen zomer al Rock Werchter en Dauwpop
Werchter was echt geinig dit jaar. Zou tof zijn als ze op PP staan!

Meer dan welkom.

Gracie Abrams lijkt een package deal met Noah Kahan, weet niet of die alle twee komen. Misschien iets te veel van het goede

Users who are viewing this thread