Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind persoonlijk Benson Boone niet heel boeiend, maar zou snappen als ze hem boeken. Valt voor mij in een zelfde categorie als Raye en dan ga ik toch liever naar Raye.
Allesbehalve Benson Boone. Nee, laat ze die overgeproduceerde en overdreven schreeuwlelijk maar op Pinkpop zetten. Ergens rond etenstijd en bij voorkeur in de tent.
Allesbehalve Benson Boone. Nee, laat ze die overgeproduceerde en overdreven schreeuwlelijk maar op Pinkpop zetten. Ergens rond etenstijd en bij voorkeur in de tent.
IDLES is wel ok, verwacht ik ook wel. Spiritbox lijkt me wel interessant, nooit gezien eigenlijk. Touren die rond Pinkpop überhaupt?
Hoop toch wel op Fontaines D.C. (zullen wel op Lowlands staan), Turnstile en er mag nog wat meer dansbare muziek bij.
IDLES is wel ok, verwacht ik ook wel. Spiritbox lijkt me wel interessant, nooit gezien eigenlijk. Touren die rond Pinkpop überhaupt?
Hoop toch wel op Fontaines D.C. (zullen wel op Lowlands staan), Turnstile en er mag nog wat meer dansbare muziek bij.
Spiritbox doen festivals en support van Linkin Park in Oa Gelredome, hebben nog een gaatje rond Pinkpop en zijn in de buurt op Graspop. Normaal gesproken kan een support act ook een festival meepakken zoals polyphia vorig jaar.
Within Temptation naar Vestrock, zijn ze daarmee uitgesloten voor pp? Of is de kans dan juist groter dat ze meer festivals doen en dus misschien ook pp? Of gaan ze dan maar voor een festival in eigen land?
Within Temptation naar Vestrock, zijn ze daarmee uitgesloten voor pp? Of is de kans dan juist groter dat ze meer festivals doen en dus misschien ook pp? Of gaan ze dan maar voor een festival in eigen land?
Dat heb ik even gemist dan. Er zijn meerdere artiesten die niet exclusief zijn omdat ze elders op festivals staan, dat was de vraag ook niet echt. Maar meer omdat er toch wel vaker gehoopt of verwacht wordt dat ze naar pp komen er dan helaas niet zijn. En nu zijn ze dus wel in de buurt en ze zouden uiteraard ook niet misstaan op de line-up, op Pinkpop.