Pinkpop 2025

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
521
71
Pearl Jam (en Eddie solo) is gewoon altijd al duur geweest in de tijdsgeest. Eddie solo was vijf jaar geleden al 110 euro (goedkoopste kaart toen!). 6 jaar geleden Pearl Jam in de ziggo net geen 80 euro voor de goedkoopste plaatsen. Dus de prijs dat ze nu vragen ligt gewoon in de lijn met hetgeen ze vroeger hebben gevraagd.

Ja solo idd.
Rest louter onzin.. heb tig concerten bezocht staanplaatsen voor allemaal onder de 100 euro..178 is gewoon aso. Al heb ik het er voor over. Waldbuhne was bij lange na niet uitverkocht. Was anders nooit zo. Puur door dure prijzen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.140
2.126
Linkin Park zie ik eerder een Ziggo of 2 dan Pinkpop doen. En dat Timberlake nog niet is aangekondigd geeft hoop.

Er kan nog van alles gebeuren.
Ed Sheeran kwam ook heel laat vorig jaar als ik me niet vergis. Die had al een hele rits festivals aangekondigd en als 1 van de laatste kwam PP nog uit de hoed...
 
  • Leuk
Waarderingen: puncturewounds

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
1.067
1.068
Ja solo idd.
Rest louter onzin.. heb tig concerten bezocht staanplaatsen voor allemaal onder de 100 euro..178 is gewoon aso. Al heb ik het er voor over. Waldbuhne was bij lange na niet uitverkocht. Was anders nooit zo. Puur door dure prijzen.
Ik wil u gerust mijn kaarten in pb doorsturen😅
Je vindt het aso, maar je betaalt het wel. Tsja, dan doe je er gewoon aan mee hoor...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
445
347
Ik begrijp dat ook niet; zo creëer je simpelweg een extra moment van aandacht. Er zijn wel wat mensen die blind kopen, die zijn dan voorzien. Paar weken later dan wat namen en zo blijf je in de media.
Zeker zoals ik, is ook wat gunstiger dan in de dure december maand. Hebben volgens mij nog 1 jaar de presale. Ze zouden deze ook best kunnen voorzetten of aanpassen.

Komend jaar mijn 25e keer Pinkpop en 15e op rij.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.682
2.312
Ik snap nooit zo goed waarom ze de kaartverkoop niet gewoon oktober openen, ongeacht aankondiging van headliners of niet.
Mikken op de feestdagen is meestal wel een dingetje. Verkoop openen eind november/begin december lijkt me ideaal.
Tenzij je concurrenten allemaal vroeger eraan beginnen, dan moet je niet te lang talmen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken