Fontaines D.C.

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.730
Stond op de duitse fb pagina van Skorpio, link zal wel volgen
 

Marin

Dagopener
14 apr 2021
524
342
Zal niet heel snel uitverkopen denk ik toch? Idles en Vampire weekend verkochten ook
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.650
11.445
Zal niet heel snel uitverkopen denk ik toch? Idles en Vampire weekend verkochten ook
Ik weet niet hoe het er nu voor staat, maar volgens mij is er een optie voor een tweede datum (17 november dus), dus zou niet heel stellig zijn dat dit niet gaat uitverkopen. IDLES was trouwens gewoon uitverkocht.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
394
135
2 jaar geleden nog 21,85 in Tivoli. Ook al is de zaal groter en was er geschoven door Covid, toch wel forse stijging vind ik.
AFAS is nou eenmaal een dure zaal om in te spelen. John Coffey (op elke braderie te zien) vroeg al meer dan €40. IDLES zat ook al rond de €47, geloof ik? Dat de prijs onder de €50 valt vind ik echt meevallen

Tsja, ik vind gewoon 50 euro voor de band hoog. En dat zeg ik als fan van het eerste uur.
Hè? Als fan van het eerste uur? Mag je dan meer commentaar hebben op de prijs? Of heb je dan recht op goedkope tickets? ;)
 

koekroeck

Support act
6 mrt 2018
795
734
AFAS is nou eenmaal een dure zaal om in te spelen. John Coffey (op elke braderie te zien) vroeg al meer dan €40. IDLES zat ook al rond de €47, geloof ik? Dat de prijs onder de €50 valt vind ik echt meevallen


Hè? Als fan van het eerste uur? Mag je dan meer commentaar hebben op de prijs? Of heb je dan recht op goedkope tickets? ;)
Ik wou gewoon duidelijk maken dat ik hen ook graag bezig hoor. Ik denk als je ze niet goed vindt, dat je het misschien nog minder begrijpt dat ze al 50 euro vragen. Meer zit er niet achter.
 
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
583
428
Vind het niet overdreven duur, maar echt goedkoop is het ook niet. De band groeit natuurlijk in rap tempo. Voor mij persoonlijk is de prijs meer dan fair met de support van Wunderhorse.
 
  • Leuk
Waarderingen: weezers en Brundlecat

elo

Headliner
3 dec 2013
5.042
3.730
Een optie op een 2e datum vind ik wel sick. Dan zouden ze dus gewoon dik 10K tickets schuiven
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Fluxion

Randprogramma
24 feb 2023
215
186
Hier ook kaartjes voor de Afas binnen! De vorige tour in Nederland ben ik niet geweest omdat de band destijds nog niet echt klikte bij mij, achteraf veel spijt van natuurlijk. Maar heel blij dat ik ze nu dan eindelijk ga zien!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken