Graspop Metal Meeting 2025

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
Breaking Benjamin is ook terug muziek aan het maken, hopelijk komen ze volgend jaar wel. Grootste gemis van die leak van vorig jaar.
Ze hebben in elk geval afgelopen weekend gespeeld in Sacramento op het Aftershock festival. Het probleem van de band is geloof ik hun vliegangst. Als er iets of iemand is die zich letterlijk verscheept… ;-)

• Leuk
  • Haha
Waarderingen: PreFXDesigns en Piebe71

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
Protzen Open Air (DE) (19 - 21 juni) en dus in het Graspop weekend heeft Decapitated als headliner, dat zal dan ook met de nieuwe zanger zijn
Verder hebben die ook nog: Demonical - Dostulata - Ektomorf - Fear Connection - Full Assault - Gravestone - Melechesh - Piece - Pure Massacre - Soul Grinder - Spearhead - Torture Killer - Torturized - Wretched Fate

Van die andere bands mag Melechesh wel eens naar Graspop komen
463600702_1016592873598339_4881066786655570065_n.jpg

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
Protzen Open Air (DE) (19 - 21 juni) en dus in het Graspop weekend heeft Decapitated als headliner, dat zal dan ook met de nieuwe zanger zijn
Verder hebben die ook nog: Demonical - Dostulata - Ektomorf - Fear Connection - Full Assault - Gravestone - Melechesh - Piece - Pure Massacre - Soul Grinder - Spearhead - Torture Killer - Torturized - Wretched Fate

Van die andere bands mag Melechesh wel eens naar Graspop komen
Bekijk bijlage 10714
Heeft Decapitated een nieuwe zanger ja? Dat nieuws is volledig langs me heen gegaan.

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
Heeft Decapitated een nieuwe zanger ja? Dat nieuws is volledig langs me heen gegaan.
Ja is pas onlangs bekend gemaakt, Sauron komt terug voor de show op "A Night Of Salvation" waar ze The Negation integraal doen. Maar de nieuwe zanger Eemeli Bodde zal daar ook al meedoen blijkbaar
It’s been a while since we’ve had an update, but as the saying goes, good things take time! We’re thrilled to announce that Sauron, our original vocalist, will be re-joining us in Manchester for Damnation Festival 𝐀 𝐍𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐨𝐟 𝐒𝐚𝐥𝐯𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧. He’ll be performing some of the band’s classic tracks—songs that have already become iconic and helped define a generation. We couldn’t be more excited to have Sauron’s powerful voice back on stage and to share this special moment with you, our loyal fans!
At the same time, we have some bittersweet news: Rasta is stepping down as the band’s vocalist. We want to take a moment to thank him for his 14 years of dedication. He’s been a huge part of Decapitated's journey, and we’re incredibly grateful for all he’s contributed.
We wish him nothing but the best in his future endeavors.
RASTA's states: The time has come for me to leave Decapitated. After all these years with the band this was a difficult decision for me to make.
It has been an incredible journey with many great memories and I would like to thank every single person I have met along the way - to the band, our collaborators and to everyone that worked with and supported us during my time.
It was awesome to be a part of Decap and to see the band flourish over the years. I wish them all the best.
To the best fans in the world - thank you for your enduring support. Your passion and energy has always been my fuel and performing for you around the planet has been the greatest privilege of all.
AIl the best and stay in touch!
Looking to the future, we’re excited to introduce our new vocalist, Eemeli Bodde. Some of you might know him from his work with Finland’s Mors Subita or his involvement in the soundtrack for the cult film Heavy Trip. Eemeli brings an incredible voice and an electrifying stage presence, and we can’t wait for you to experience the energy he’ll bring to the band.
He’ll make his debut at A Night of Salvation, and we hope you’ll join us for what promises to be an unforgettable show!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
Sweden Rock met de eerste namen: Slipknot - Sabaton - Scorpions - KoRn
daarnaast ook nog
Dream Theater, King Diamond, Opeth, Kreator, Meshuggah, Running Wild, Black Country Communion, Turbonegro, D-A-D, Pretty Maids, Skillet, Orbit Culture, Cattle Decapitation, Crucified Barbara, Samantha Fish, The Ghost Inside, Soen, Myrkur, Alien, The Good The Bad and The Zugly.

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
daarnaast ook nog
Dream Theater, King Diamond, Opeth, Kreator, Meshuggah, Running Wild, Black Country Communion, Turbonegro, D-A-D, Pretty Maids, Skillet, Orbit Culture, Cattle Decapitation, Crucified Barbara, Samantha Fish, The Ghost Inside, Soen, Myrkur, Alien, The Good The Bad and The Zugly.

Is dat ook niet de eerste echte bevestiging van sabaton? Dan lijkt het me dat we die, Korn, Slipknot en Iron Maiden als bijna zeker kunnen noteren voor Graspop

• Leuk
Waarderingen: Loek123

basti_phantasti

Playlistbediener
1 okt 2023
daarnaast ook nog

Hopefully DAD, Pretty Maids, Skillet and King Diamond also at Graspop. And Korn with Slipknot of course an Saturday

Loek123

Headliner
7 nov 2019
De geruchten dat Korn dit jaar overal headline spots gaat pakken komend jaar lijken te kloppen
South stage headliners: Iron Maiden, Sabaton, Korn, Slipknot lijkt me realistisch

Ben benieuwd of we Volbeat nog kunnen verwachten, of dat die zalen doen of dat ze de majors afgaan ipv metalfestivals
Sweden rock heeft nu al alle headliners bekend gemaakt zeker?

Loek123

Headliner
7 nov 2019
Moeilijk in te schatten zonder poster maar normaal hebben zij er 4 voor de festival stage en 4 voor de rock stage.
Oja, die werken ook met een dubbele mainstage zeker. Dan kan Volbeat er nog prima bij.

Wellicht komen we meer te weten over Volbeat volgende week als novarock en RaR/RiP met namen komen.

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
De geruchten dat Korn dit jaar overal headline spots gaat pakken komend jaar lijken te kloppen
South stage headliners: Iron Maiden, Sabaton, Korn, Slipknot lijkt me realistisch

Ben benieuwd of we Volbeat nog kunnen verwachten, of dat die zalen doen of dat ze de majors afgaan ipv metalfestivals
Sweden rock heeft nu al alle headliners bekend gemaakt zeker?
En powerwolf waarschijnlijk dan als 1 van de north headliners

• Leuk
Waarderingen: Wardibal en Loek123

Gebruikers die dit onderwerp bekijken