Graspop Metal Meeting 2025

johanra

Gouden Tip
13 sep 2021
428
1.028
Geen dubbele mainstage, die laten gewoon 2 headliners na elkaar spelen
Hebben ieder jaar 2 headliners trouwens, vorige keer Slipknot en SOAD
hun kleine podium maakt gebruik van een systeem dat de volgende band al klaar staat op de achterkant van het podium, en het podium gewoon rotate. hierdoor is er geen tijd tussen de artiesten in.
het hele festival is één groot clashfest met geluidsissues etc. de poster mag er leuk uit zien maar ik zou er toch echt geen geld voor over hebben
Op de youtube videos zie je toch gewoon een dubbele main ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.420
1.496
Precies wel een dubbele mainstage hoor als ik dat grondplan bekijk. Dus daarmee is ook de vraag beantwoord hoe zowel Linkin Park als Metallica op een avond kan. Zal ook wel een klein fortuin kosten, die allebei op een dag
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.420
1.496
Soundchecks op een festival zijn zoinzo al overroepen. Maar een line check, hoe doen ze dat met zo een roterend podium? Normaal heeft elke band toch wel recht op een line check zeker?
 

jvandeweyer

Gouden Tip
14 feb 2019
438
687
Vooral de positie van Machine Head valt me op. Je zou ze haast missen op deze affiche, terwijl ze toch resoluut (terecht!) headliner zijn op de Europese festivals. Vreemd.
 
  • Leuk
Waarderingen: MartinBruijn

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.790
3.560
Precies wel een dubbele mainstage hoor als ik dat grondplan bekijk. Dus daarmee is ook de vraag beantwoord hoe zowel Linkin Park als Metallica op een avond kan. Zal ook wel een klein fortuin kosten, die allebei op een dag
Ik geloof niet dat we met de pet rond hoeven om ze daar in Sin City te redden :)
 

festivalryo

Support act
9 feb 2019
886
1.744
670e95cd15e8bf4a4ce244d3_SNW-Poster%20FINAL%209.13.webp

De volgend editie van Sick New World is niet mis.
What a crazy surprise Dir En Grey would be for European festivals. One can only hope…
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.875
8.874
Vooral de positie van Machine Head valt me op. Je zou ze haast missen op deze affiche, terwijl ze toch resoluut (terecht!) headliner zijn op de Europese festivals. Vreemd.
Om één of andere reden is dat één van de weinige Amerikaanse bands die hier veel groter is als in de VS, heb dat ook nooit begrepen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken