Albums van 2024

MarcoReusel

Dagopener
29 okt 2022
543
943
Nieuwe Swallow the sun nu 3x geluisterd.
Denk dat ik na exhorder niet zo een tegenvallend album heb gehoord dit jaar.
Erger me vooral aan de productie en teksten. Jammer , veel van verwacht maar gaat m niet worden hier.
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.417
14.159
Hehe, eindelijk een rustige week.

High Vis - Guided Tour
Jerry Cantrell - I Want Blood'
Porridge Radio - Clouds in the Sky They Will Always Be There for Me
Skegss - Pacific Highway Music
Frost* - Life in the Wires
Swallow the Sun - Shining
Hang Youth - ER IS HOOP*
NET GALA - GALAPAGGOT
Oceanic & Greetje Bijma - Sykheljende Lûden
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.748
Porridge Radio is prachtig zeg. Iets meer ingetogen maar daardoor klappen sommige nummers nog harder binnen.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
991
1.188
Porridge Radio is prachtig zeg. Iets meer ingetogen maar daardoor klappen sommige nummers nog harder binnen.
Die ga ik zo meepakken. Nieuwe High Vis klapt er bij mij nog niet zo op helaas. Muzikaal wel heel erg sterk maar pakt me nog niet echt. Vanmiddag nog maar eens een nieuwe kans geven.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
967
1.742
Persoonlijk doet Hang Youth mij niks en doet het me wederom denken aan schreeuwende 12 jarige kinderen met weinig inhoud.
Gelukkig weer genoeg anders moois vandaag met Porridge Radio en Kelly Lee Owens.
 
  • Leuk
Waarderingen: MarcoReusel

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
427
423
Kelly Lee Owens staat op de repeat, die is wel erg goed. In de auto gaat Hang Youth weer op
Kelly Lee Owens doet me in t begin van de plaat heel erg denken aan Underworld, beetje Jumbo idee, van die uitgesponnen synths met die beat eronder
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
967
1.742
Als er iets juist wél is bij Hang Youth, is het inhoud.
Als iemand op die manier bepaalde statements maakt neem ik ze niet zo snel serieus en verdwijnt voor mij ook de inhoud vrij snel. Ongeacht of ik het er mee eens ben of niet. Volwassen mannen die met kanker schelden neem ik sws niet zo snel serieus. Krijg heel erg het schreeuwen om het schreeuwen vibe bij ze. Ik vind dat bij bijvoorbeeld een IDLES op een veel fijnere manier gaan, maar dat is misschien ook persoonlijke smaak.

Nee tot nu toe is het gewoon niet mijn ding, maar dat is vooral persoonlijk hoor en snap dat mensen het een vette Nederlandse act vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Gebruikers die dit onderwerp bekijken